×

آموزش تعمیر چیلر

اگر به دنبال آموزش تعمیر چیلر هستید و می خواهید یک فنی کار شوید می توانید در این بخش اقدام به مشاهده کلیه نکات در زمینه آموزش تعمیر چیلر جذبی نمایید و البته ما به عنوان تنها مرکز رسمی تعمیرات چیلر می توانیم به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان باشیم.

در سال های اخیر این مرکز توانسته است با داشتن فنی کاران بسیار متخصص در این زمینه یک مرجع آموزشی شود و در حال حاضر هرگونه سوالات شما عزیزان را به صورت کاملا رایگان پاسخ دهد.

آموزش تعمیر چیلر جذبی

در مطالبی که در پایین برای شما عزیزان قرار داده ایم می توانید به صورت کاملا یک فنی کار شوید و پیشنهاد می دهیم این صفحه را در بوکمارک مرورگر ذخیره نمایید و اقدام به استفاده از آموزش تعمیر چیلر جذبی نمایید.

آموزش تعمیر سردخانه

راهنمای خرید چیلر تراکمی

26 بهمن 1397

راهنمای خرید چیلر تراکمی به صورت کامل چیلر دستگاهی است که گرما را از آب طبق یک روند تراکمی از طریق بخار جذب می کند . این آب در این حرکت تکرار شونده به صورت مداوم جریان دارد . گرمایی که از طریق مایع جذب شده است باید به محیط داده شود . حتما برای […]

چیلر

23 بهمن 1397

چیلر یا Chiller دستگاهی بسیار پیشرفته است که حرارت را از انوع مایه بشتر (آب) میگیرد و بر اساس سیکل تبرید که از آب دریافت می کند اقدام به تولید بخار یا جذبی می کند. استفاده از این دستگاه در خنک کردن هوا  و یا خنک کردن دستگاه ها مثل فن ها و هواساز ها و […]

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)