×

نوشته شده در : 20 مهر 1397 توسط: ادمین

تماس با ما

تماس با نمایندگی آذین سرویس

تلفن : 77612939 – 021

روابط عمومی : 77612989 – 021

تلفن پشتیبانی : 88826047 – 021

( برای ارتباط با مرکز و درخواست تعمیرکار و یا مطرح کردن مشکل می توانید با کلیه خط ها ارتباط برقرار کنید)

نمایندگی آذین سرویس با سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی با داشتن بیش از 100 تعمیرکار با تجربه در سراسر تهران خدماتی یکپارچه و تخصصی دارد! این مرکز به صورت تمام وقت در هفت روز هفته و در ساعتی که شما آن را مشخص می کنید در محل شما حضور می یابد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهیار گفت:

    سلام خدا قوت من ماشین اچ سی کراس مدل 97 که پارسال خریدم گازش از قبل خالی بود میخواستم بپرسم شما انجام میدهید چون داخل سایت شما نوشنه 206 و سمند

    1. ادمین گفت:

      باسلام ؛ خیر

  2. رحیمی گفت:

    سلام وقت بخیر من ۴ماه پیش جاروبرقی سامسونگ که موتور سوزونده بود دادم به یک شرکت تعمیرات در پیروزی متاسفانه پاکت گیر ارجینال دستگاه رو گم کردن ویکی خودشون تعبیه کردن از اون موقع جارو با یکبار استفاده هم پر از گرد میشه من الان نمی‌دونم دوباره دستگاه رو دست کی بسپارم واسه تعمیر

    1. ادمین گفت:

      باسلام؛
      لطفا با کارشناس ما تماس گرفته و مشکل خود را شرح دهید.

  3. شاهسوند گفت:

    با عرض سلام میخواستم بدونم تخفیف های ارائه شده توسط شرکت آذین سرویس به چه صورت می باشد؟ فقط در استان تهران این مجموعه فعالیت می کند؟

    1. ادمین گفت:

      نمایندگی آذین سرویس برای کلیه مشتریان خود 15 % تخفیف در نظر دارد و حتی در صورت درخواست شما عزیزان در فاکتور نهایی درج خواهد شد. این شرکت در حال حاضر در سراسر تهران فعال می باشد.

  4. مجتبی زمانی گفت:

    درود برشما …بنده روی مطالب تبلیغی ای که توی وبسایت تون نوشتید بنده تمایل پیدا کردم برای تعمیر کولر گازیم با شرکت شما تماس بگیرم! بنده پس از درخواست تعمیرکار حدودا 30 دقیقه ام نشد که تعمیرکار در محل ما حاضر شد . و در نهایت هنگام فاکتور 15% تخفیف لحاظ شد.

  5. علیزاده گفت:

    سلام میخاستم بگم پیگیری تعمیرکاراتون بسیار عالی و مناسب می باشد و مطئنا با این روش کاری در آینده بسیار پیشرفت خواهید کرد.

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)