×

ثبت درخواست تعمیر فوری

فروشگاه خرید و فروش قطعات کولر گازی در تهران – آذین سرویس

برترین مرکز فروش قطعات کولر گازی در تهران

قطعات کولر گازی را با قیمت مناسب و در کم ترین زمان ممکن برایتان ارسال می نماییم! ما با داشتن کلیه لوازم کولر گازی اقدام به فروش قطعات کولر گازی الجی، سامسونگ، اجنرال، مدیا، میتسوبیشی، پاناسونیک و... می کنیم و 90 روز گارانتی برای این وسایل به شما می دهیم.

درخواست خرید قطعات کولر گازی به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

قطعات کولر گازی

خرید و فروش قطعات کولر گازی

برای خرید قطعات کولر گازی می توانید از فروشگاه مرکزی آذین سرویس با گارانتی 90 روزه اقدام به تکمیل سفارش خود کنید و در کم تر از یک ساعت در تهران قطعات خریداری شده را تحویل بگیرید. ما برای رضایت شما عزیزان در زمینه فروش قطعات کولر گازی تا 20 درصد قیمت های خود را نسبت به دیگر مراکز پایین تر در نظر گرفته ایم و با تخفیف بسیار مناسب اقدام به فروش : ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی می کنیم.

فروش قطعات کولر گازی

فروش قطعات کولر گازی

اگر می خواهید اقدام به خرید و یا فروش قطعات کولر گازی کنید می توانید در هفت روز هفته با این مرکز تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات کولر گازی مطلع شوید و از تخفیف های قطعات ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی باخبر شوید. همانطور که مشخص می باشد بسیاری از همکاران به دنبال قیمت های مناسب می باشند که خود بتوانند کمی سود کنند و ما طرح هایی را برای این عزیزان اماده کرده ایم و نسبت به خرید آن ها تا 30 درصد تخفیف برای خرید قطعات کولر گازی به انها می دهیم و بیش از 90 روز گارانتی خدمات و قطعات به آنها می دهیم.

قیمت لوازم جانبی کولر گازی

قیمت لوازم جانبی کولر گازی

درصورتی که به دنبال قیمت لوازم جانبی کولر گازی هستید و به نظرتان قیمت های بالایی به شما داده اند کافیست با این مرکز تماس بگیرید و قیمت فروش را بپرسید اما چرا ؟ آذین سرویس در انبار های خود دارای تعداد زیادی از این قطعات می باشد و ما فاکتور سال 96 را تغییر نداده ایم و با همان قیمت برایتان فاکتور می زنیم. شما عزیزان برای فروش قطعات کولر گازی سامسونگ و ال جی و همچنین فروش لوازم یدکی کولر گازی جنرال در صدد جلب رضایت شما همکاران می باشیم و قیمت های خود را برای فاکتور های بالا و انبوه تا 30 درصد کاهش خواهیم داد و البته به مدت 90 روز اقدام به گارانتی این قطعات خواهیم کرد.

قطعات یدکی کولر گازی

قطعات یدکی کولر گازی

قطعات یدکی کولر گازی با قیمت های مناسب به فورش می رسد و خب لوازمی مانند : ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل و... اشاره کرد. ما به عنوان برترین مرکز خرید و فروش قطعات کولر گازی به صورت عمده و مستقیم اقدام به پخش از انبار های مرکز می کند! در نظر داشته باشید که کلیه تعمیرکاران می توانند درصورت نیاز به تعمیر کولر گازی به قطعه نیاز دارند با این مرکز تماس بگیرند و قطعه را در محل تحویل گرفته و سپس مبلغ ان را پرداخت نمایند.

خرید قطعات یدکی کولر گازی

خرید قطعات یدکی کولر گازی

ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل و... بخشی از لوازمی است که در این مرکز به فروش می رسد و ما به عنوان برترین مرکز خرید قطعات یدکی کولر گازی در تهران با 20 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار اقدام به عرضه این قطعات می کنیم. ما در سال 1397 اقدام به فروش مستقیم در سراسر کشور کرده ایم و درصورت نیاز می توانید این قطعات را در هر منطقه از کشور تحویل بگیرید و قیمت های بسیار پایین تر از بازار را برای شما عزیزان در فاکتور بزنیم.

قطعات کولر گازی

نوشته شده در : 1 آذر 1397 توسط: ادمین

قطعات کولر گازی در سال های اخیر به دلایل مختلفی مانند تحریم ها کم تر وارد می شود اما نگذان نباشید ما در فروشگاه خود اقدام به خرید و فروش این لوازم کولر گازی می کنیم و با قیمت مناسب و همچنین گارانتی آنها خیال شما را بابت خرید راحت کرده ایم.

در این زمینه هر سوالی داشته باشید کارشناس فروش ما شما را راهنمایی می کند و حتی اگر نیاز به قطعه کوچک کولر باشید می توانیم آن را با پیک در محل مورد نظرتان ارسال نماییم و بعد از تحویل هزینه آن را حساب نمایید.

فروش ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل

فروش قطعات کولر گازی مانند ریموت کنترل، موتور بلوور، برد، موتور دمپر، پرچ کن لوله مسی، برد همه کاره کولر گازی و کندانسور، اواپراتور، بلوور، پروانه، کپسول گاز، گاز r22، گاز r410، لوله مسی مهر اصل، عایق لوله مسی، پرایمر، کابل و… با بهترین قیمت برای همکاران عزیز تعمیرکار! ما قیمت های همکاری را تا 30 درصد با تخفیف به فروش می رسانیم و شما عزیزان می توانید برای خرید و فروش با نمایندگی آذین سرویس تماس بگیرید.

ریموت کنترل کولر گازی و پرچ کن لوله مسی یکی از ابزار های مهم در زمینه نصب و استفاده از کولر گازی می باشند و ما به عنوان یک نمایندگی با سابقه در زمینه تعمیرات چیلر می توانیم بهترین انتخاب برای شما عزیزان با تعرفه های مناسب باشیم.

حتما ببینید : فروشگاه قطعات کولر گازی

قیمت قطعات کولر گازی

قیمت قطعات کولر گازی در اوضاع اقتصادی حال حاضر بسیار متنوع می باشد و ما قیمت های سال 96 را برای فروش قطعات در نظر گرفته ایم! می توانید به صورت شبانه روزی برای فروش و خرید قطعات کولر گازی با این مرکز تماس بگیرید.

درصورتی به دنبال خرید قطعات به صورت عمده و تعداد بالا هستید کافیست با این مرکز تماس بگیرید و اقدام به خرید نمایید. ما در سال های 1394 تا 1396 اقدام به واردات این لوازم کرده ایم و قیمت های خود را در سال 97 افزایش نداده ایم و بنا به شرایط اقتصادی تخفیف های ویژه ای را برای شما عزیزان در جهت خرید قطعات کولر گازی در نظر گرفته ایم.

بدون شک لوازم کولر گازی اسپیلت در این فروشگاه مرکزی به صورت کامل موجود بوده و اگر شما عزیزان نیازمند این قطعات به صورت عمده هستید ما در کنار شما عزیزان می باشیم.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. قاسمی گفت:

    سالم اپراتور اسپلیت گری ۱۸۰۰۰میخواستم

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر;
      درخواست خرید و دریافت قیمت فقط از طریق تماس با کارشناسان امکانپذیر می باشد.

  2. امید مهری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مهندس مکانیک سیالاتم و ده سالی میشه تو کار نصب و تعمیرات کولرم
    خواستم بدونم شما اعطای نمایندگی دارید
    بازار اینجا فوق العاده پر سود خواهد بود
    امید مهری از آمل مازندران

    1. ادمین گفت:

      باسلام
      شماره تماس خود را برای ارتباط ارسال نمایید.

  3. بهمن عاقلی گفت:

    سلام خسته نباشین قیمت پروانه کولر اسپلیت دوو ۲۴ هزار موجود دارین و قیمتش چنده

    1. ادمین گفت:

      باسلام
      به دلیل بروز بودن قیمت ها جهت اطلاع از قیمت کالا ها با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

  4. محمد گفت:

    سلام رایاتور پنل داخلی اسپلیت ۱۲۰۰۰ محمد دارید؟

  5. نصیر گفت:

    سلام شما نمایندگی هم میدین شهرستان

  6. MS SAHOULI گفت:

    باسلام
    رادیات جلو وپشت برای کولر گازی پنجره ای اوجنرال ۲۴هزار میخوام چطوری باید تهیه کنم و قیمت نو این دو قطعه چقدر است.
    اگه امکانش هست پاسخ را به ادرس ایمیل ما ارسال کنید.

    1. ادمین گفت:

      با سلام. دقت داشته باشید که قیمت ها به شدت در نوسان می باشد و البته روند کاهشی نیز طی می کند. شما می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت های لحظه ای باخبر شوید و در صورت نیاز اقدام به خریداری رادیات نمایید.

  7. فواد گفت:

    سلام میخوام نمایندگی کولرویخچال باز کنم کجا باید مراجعه کنم

    1. ادمین گفت:

      با سلام برای راهنمایی می توانید از قسمت تماس با ما با یکی از شماره تلفن های شرکت آذین سرویس تماس حاصل نمایید.

  8. محمد گفت:

    با سلام
    رایاتور کولر ۴۸ هزار گری مدل پاور موجود دارین.ممنون میشم جواب بدین

    1. ادمین گفت:

      بله لطفا با کارشناسان فروش قطعات یدکی کولر گازی ما تماس بگیرید.

  9. فرزاد گفت:

    سلام میخواستم بدونم قیمت کنداکتور کولر گازی جنرال ۳۰۰۰۰ چنده؟

    1. ادمین گفت:

      با سلام خدمت شما لطفا با واحد فروش ما تماس بگیرین و 02177612939 را شماره گیری فرمایید تا تفاوت قیمت های ما را نسبت به دیگر مراکز کاملا متوجه شوید.

  10. محسن دارابی گفت:

    باسلام
    رادیات جلو وپشت برای کولر گازی پنجره ای اوجنرال 24هزار میخوام چطوری باید تهیه کنم و قیمت نو این دو قطعه چقدر است.
    اگه امکانش هست جواب دهید به ادرس ایمیلم یل تلفنم
    سپاس

    1. ادمین گفت:

      با سلام پاسخ شما در ایمل ارسال و در صورت دریافت نکردن ایمیل می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

  11. Hamid گفت:

    سلام کانال تلگرامی ندارید که ما بتونیم از برند و قیمت محصول بهره مند بشیم یا اینکه حتما باید تماس بگیریم؟؟؟

    1. ادمین گفت:

      با عرض سلام انشالله در آینده نزدیک کانال تلگرامی ما برای فروش قطعات کولرگازی راه اندازی خواهد شد و در سایت آدرس آن قرار داده می شود.

  12. فرامرز ثقفی گفت:

    پانل داخلی اسپیلت ال جی مدل S276GC نو یا دست دوم سالم خریدارم در صورت موجودی با ذکر قیمت تماس بگیرید.

  13. حسین عموری گفت:

    سلام وسایل کولر میخوام واسه خرمشهر برام بفرستین لطفا با این شمارم تماس بگیرید ممنونم

    1. ادمین گفت:

      با سلام شماره همراه شما به بخش فروش قطعات کولر ارسال شد.

  14. حسین سرحدی گفت:

    سلام،دریچه پرتاب باد اسپیلت مارک گری ،۱۸۰۰۰سرما و گرما ساخت سال ۲۰۰۶ هم موجود دارید

  15. علی ترابی گفت:

    سلام چکی هم کار میکنین؟

    1. ادمین گفت:

      با سلام می توانید با کارشناسان بخش فروش صحبت نمایید و با شماره گیری تلفن 77612939 از خدمات چکی ما بهرمند شوید.

  16. خمیسی گفت:

    سلام سال نو مبارک میخواهم فروشگاه لوازم کولرویخچال بزنم خوزستان لطفا راهنمایی کنیدکجامراجعه کنم وازکجاخریدکنم برای بار اول …خیلی متشکرم

    1. ادمین گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر شما می توانید برای تهیه لوازم مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید تا مواردی که میخواهید رو براتون فاکتور و ارسال نماییم.

  17. محمدی گفت:

    باسلام
    سال نو مبارک،درخواست اواپراتور کولر ال جی 36000 مدل پلاسما گلد را دارم .

    1. ادمین گفت:

      با عرض سلام و تبریک سال نو شما می توانید با شماره گیری 09122803982 با کارشناس فروش این مرکز ارتباط بر قرار کنید و اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

  18. روح الله گفت:

    سلام … خسته نباشید وقت بخیر لوله وعایق می خواستم خازن پایه دیواری و زمینی چسپ و تایل و انواع مهره ها می خواستم باید به کجا مراجعه کنم … برای بوشهر میخام… تشکر

    1. ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز می توانید از ما خریداری کنید و سفارش خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

  19. امید گفت:

    سلام
    حدود قیمت نصب یک کولر گازی دست دوم سامسونگ در شرق تهران بدون لوله کشی و کابل کشی (تعویض دستگاه) چند میباشد؟

    تشکر

    1. ادمین گفت:

      با سلام می توانید با گرفتن شماره 09122803982 به صورت دقیق از قیمت های این مرکز با خبر شوید و در صورت مناسب بودن ثبت درخواست نمایید.

  20. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید ارسال به تمام نقاط تهران دارید؟

    1. ادمین گفت:

      با سلام بله کلیه مناطق تهران تحت پوشش مرکز می باشند.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)