×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس و تعمیر هواساز با ضمانت – ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

شرکت آذین سرویس فعال در زمینه تعمیر و سرویس هواساز با داشتن بیش از 6 سال تجربه در زمینه عیب یابی هواساز (Air Conditioner) در تهران فعالیت دارد و به صورت شبانه روزی در سراسر استان تهران پاسخگوی شما عزیزان در زمینه برند (Air Conditioner) بوده و در هر ساعت از شبانه روز آماده اعزام نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران بوده و با تخفیف های هفتگی مناسب به دنبال رضایت شما عزیزان بوده و پس از تعمیر و سرویس هواساز اقدام به گارانتی 90 روزه دستگاه شما می کند.

درخواست تعمیر هواساز

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

خدمات تعمیر و سرویس هواساز با گارانتی 90 روزه

ما در نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز با داشتن سالها تجربه کار در زمینه تعمیرات هواساز در تهران توانسته ایم به یکی از برترین مراکز فعال در استان تهران تبدیل شویم و در حال حاضر با گسترده تر شدن خدمات خود در سراسر مناطق این استان در زمینه تعمیرات هواساز در خدمت شما عزیزان باشیم. در سال های گذشته نمایندگی آذین سرویس توانست در سطح استان تهران با خدمات بسیار با کیفیت خود به یکی از برترین تعمیرگاه مجاز هواساز تبدیل شود و با تخفیف های ویژه قیمت های بسیار مناسبی داشته باشد.

تعمیر و سرویس هواساز در محل

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

همانطور که قطعاً می دانید در سال های قبل در صورتی که هواساز شما خراب میشد باید چندین روز به دنبال یافتن تعمیرکار هواساز بودید تا بالاخره یکی از این فنی کاران را در صورت داشتن وقت خالی در محل خود بیاورید تا اقدام به رفع ایرادات دستگاه شما کند. از لحظه ای که نمایندگی آذین سرویس فعالیت خود را در زمینه هواساز شروع کرد توانست با استخدام بیش از 100 تعمیرکار هواساز به یکی از فعال ترین نمایندگی های مجاز هواساز تبدیل شود و در حال حاضر در سراسر استان تهران پس از ثبت درخواست شما برای تعمیر هواساز در محل در کم ترین زمان ممکن حاضر شود.

تعمیرکار تخصصی هواساز

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

ما در نمایندگی تعمیر هواساز دارای 100 تعمیرکار می باشیم که همه این تکنیسین سوابق بسیار مناسبی را در کارنامه خود ثبت کرده اند و همچنین باید بدانید که در هر ساعت از شبانه روز می توانیم تعمیرکار هواساز را در محل شما اعزام نماییم و با تخفیف های روزانه که برای شما شهروندان عزیز در نظر می گیریم با کمترین قیمت اقدام به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود نمایید. در سال های گذشته مشتریان زیادی به نمایندگی آذین سرویس اطلاع داده اند که برخی از افراد در محلشان آمده اند و پس از رفع مشکل هیچگونه تضمینی را برای سلامت دستگاه نکرده اند و پس از مدت بسیار کوتاهی مجدد هواساز خراب شده است! پس حتما با مراکز معتبر کار نمایید.

خدمات تعمیر هواساز در تهران

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

ما در نمایندگی تعمیر هواساز با داشتن سالها تجربه و دانش بسیار بالا در زمینه عیب یابی این برند توانسته ایم به تخصصی ترین نمایندگی حال حاضر در استان تهران تبدیل شویم و رتبه یک را در این استان کسب نماییم. باید بدانید که نمایندگی آذین سرویس در حال حاضر برای تعمیرات هواساز در تهران دارای 100 تعمیرکار متخصص می باشد و البته باید بدانید که این مرکز نسبت به دانش فنی بسیار بالایی که دارد در حال حاضر برترین نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز می باشد. در نظر داشته باشید که این تعمیرگاه اقدام به ارائه تخفیف های روزانه و هفتگی می کند که مشتریان در نهایت زیر قیمت بازار با این طرح می توانند اقدام به استفاده از خدمات ما کنند.

نمایندگی تعمیر هواساز

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

ما در نمایندگی تعمیر هواساز در تهران اقدام به گارانتی دستگاه مورد نظر شما می کنیم و در نهایت به مدت 90 روز هرگونه مشکلی برای دستگاه شما پیش آید این مرکز به صورت کاملا رایگان اقدام به عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما عزیزان می کنیم. جالب است بدانید که ما در این مرکز اقدام به ارائه قطعات اصلی و گارانتی دار این برند می کنیم و در صورتی که قطعات شما خراب باشد و قابل تعمیر نباشند ما با استفاده از این قطعات بسیار با کیفیت اقدام به رفع مشکل می کنیم. شما عزیزان می توانید با نمایندگی تعمیر هواساز با شماره های نمایندگی آذین سرویس تماس بگیرید و از خدمات این تعمیرگاه مجاز هواساز به صورت تمام وقت بهره مند شوید.

تعمیرات هواساز خانگی با نازلترین قیمت

نوشته شده در : 9 دی 1398 توسط: ادمین

نمایندگی تعمیر و سرویس هواساز در تهران

سرویس و تعمیر هواساز چیست ؟

سرویس و تعمیر هواساز ، امروزه برای تولید هوای مطبوع و کنترل دما در بسیاری از امکان عمومی،تجاری و صنعتی از سیستم های هواساز استفاده می شود با استفاده از هواساز می شود در همه ی فصول سال دمای مناسبی در محیط ایجاد کرد و همچنین سیستم هواساز با استفاده از دمپرهای خروجی و ورودی هوا و فیلترهای متعدد سبب تازه سازی هوا در محیط می شود. در بسیاری از مناطق عمومی نظیر سینما،رستوران ها ،مراکز خرید و هایپر مارکت ها،مساجد ،ادارات،موزه ،باک ها ،تالارهای بورس،بیمارستان ها و هتل ها از هواساز به عنوان عالیترین روش تهویه مطبوع مرکزی در سرتاسر دنیا استفاده می شود.

سیستم گرمایش هواساز :

سیستم گرمایش هواساز با استفاده از کویل گرمایی هواساز که با استفاده از آب گرم و یا بخار آب تغذیه می شود در فصول سرد سال ایجاد گرمای مطبوع و یکنواختی در محیط می کند . همچنین در فصول گرم سال کوئل سرمایشی با استفاده از آب سرد و یا گاز مبرد دمای محیط را تا دمای دلخواه پایین می آورد.

هواسازها ی ساختمانی یا AHR HANDELING UNIT شکلی سیستم تهویه مطبوع می باشند که امروزه به یکی از عالیترین سیستم های سرمایش و گرمایش در جهان تبدیل شده اند . این سیستم ها با استقلال کردن واحدهای مسکونی از یکدیگر در تامین هوای سرد و گرم با یکی از پارمترهای گرمایش با آبگرم – گازسوز – هیت پمپ – یا المنت برقی نقش به سزائی جهت حذف رادیاتور – فن کوئل یا گرمایش از کف ایجاد می کنند.

سرویس و تعمیر هواساز با ضمانت – ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲

فیلترهای هواساز :

برای ایجاد هوای تازه در محیط ،دمپرهای هوای ورودی و هوای برگشت کاملا قابل تنظیم بوده و می توان میزان ورود و خروج هوا را مدیریت کرد.

فیلترهای متعددی در هواساز به کار گرفته می شود تا مانع ورود گرد و غبار ،حشرات ،ذرات جامد معلق در هوا به هواساز شوند .علاوه بر وجود فیلترهای موجود در هواساز امکان اضافه نمودن فیلترهایی نظیر فیلتر کیسه ای،فیلتر کاغذی،نمدی و رول فیلتر به هواساز می باشد تا با استفاده از این فیلترها هوا کیفیت بالاتری داشته باشد. در هواساز ها برای توزیع مناسب هوا در کانال ها از فن سانترفیوژ استفاده می شود با استفاده از فن سانترفیوژ، هوای مطبوع کاملا یکنواخت در کانال ها پخش می شود.

تقسیم بندی هواسازها :

  • تبخیری
  • تراکمی

در واقع دستگاهی است که گردش هوا را در تهویه سرمایش و گرمایش کنترل می کند.

اکثرا هواسازها جعبه بزرگی هستند که شامل :

  • دمنده
  • کویل های گرم و سرد
  • محفظه فیلتر
  • صدا گیر
  • دمپر



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)