×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD)

27 بهمن 1399 توسط

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) – تعمیرات تلویزیون خود را فقط به متخصصین ماهر بسپارید

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) ، جهت دریافت خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود. تکنسین های این مجموعه دارای چندین سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

تعمیر تلویزیون به صورت کاملا تخصصی

تعمیرات تلویزیون زمانی آغار می شود که شما با یکی از این مشکلات رایج تلویزیون مواجه شوید :

  • تلویزیون روشن نمی شود
  • تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد
  • تلویزیون خاموش و روشن می شود
  • تصویر تلویزیون پرش دارد
  • تصویر تلویزیون تیره شده است
  • و …

هر مشکلی که برای تلویزیون شما به وجود آمده باشد، چه سخت افزاری باشد و چه نرم افزاری، توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون پس از عیب یابی دقیق، برطرف خواهد شد؛ تنها کافیست که با مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. سپس خدمات عیب یابی، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون را به شما ارائه دهند. خوشبختانه با اعزام کارشناس به آدرس موردنظر شما جهت عیب یابی و تعمیر تلویزیون، هم در هزینه و هم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

حتما ببینید : فروش کولر گازی تهران

روند تعمیر تلویزیون در مرکز تخصصی آذین سرویس

متخصصان تعمیرات آذین سرویس خدمات تخصصی ال جی ، سامسونگ ، سونی پیش از هر اقدامی، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند تا امکان یک انتخاب آگاهانه برای شما فراهم گردد. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه برخی از اطلاعات اولیه و راهنمایی های فوق ذکر شامل موارد ذیل می باشد.

  • پاسخگویی به تمام پرسش‌های مشتریان
  • نحوه تعمیر دستگاه
  • مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر و محل آن
  • روند تعمیر تلویزیون
  • برآورد هزینه تعمیر
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات و اطلاعاتی از این دست می‌باشد

در صورت تأیید مشتری، متخصصان اقدام به تعمیر تلویزیون شما خواهند کرد و تمام تلاش این مجموعه آن است تا نیازی به تعویض قطعات اورجینال یک تلویزیون نباشد. در غیر اینصورت، این اطمینان به شما داده می‌شود که تمامی قطعاتِ تعویضی اصل ‌باشند.

پس از اتمام فرآیند بازسازی و تعمیرات ، بررسی‌های نهایی انجام شده و کارشناسان فنی، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون، آن را تحویل می دهد. در غیر اینصورت، کالا به بخش مرکز فنی ارجاع داده خواهد شد. شما کاربران گرامی می توانید اطلاعات مرتبط با روند آذین سرویس و خدمات مرتبط با هریک از آنها را با مراجعه به بخش روند تعمیرات مشاهده نمایید.

ویدوئو آموزشی تعمیر تلویزیون LCD , LED

مزایای خدمت تعمیر و سرویس تلویزیون در محل آذین سرویس چیست؟

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابجایی آن است. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون مربوط به همین جابجایی‌هاست. گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می شود و باید تعویض شود و هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

حتما ببینید : فروش کمپرسور

تعمیرکاران آذین سرویس، تعمیرات تلویزیون در محل و منزل را به انجام آن در تعمیرگاه اولویت می‌دهند. در نتیجه با مراجعه به محل شما تعمیرات دستگاه انجام خواهد شد. اگر مشکل تلویزیون خیلی پیچیده باشد و نیاز به چندین ساعت زمان برای تعمیر داشته باشد و از نظر تعمیرکار نیاز به جابجایی به تعمیرگاه تخصصی تلویزیون آچارباز داشته باشد، این مورد با مشتری در میان گذاشته خواهد شد. تعمیر تلویزیون در تهران و تعمیر تلویزیون در کرج، در محل مشتری انجام خواهد شد.

تعمیرات حضوری تلویزیون

تعمیرات حضوری تلویزیون

برای ثبت سفارش در زمینه تعمیر تلویزیون در محل مورد نظرتان، نصب یا سرویس آن، کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه و یا اپلیکیشن آذین سرویس و یا تماس با شماره 09122803982 درخواست خود را ثبت کنید. تعمیرکار تلویزیون متخصص نوع و برند تلویزیون شما، در سریعترین زمان ممکن، برای خدمات‌رسانی اعزام خواهد شد.

سوالات متداول خدمات تعمیرات تلویزیون تهران

اگر نیاز به تعمیرات تلویزیون داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون چه میزان هزینه دارد ؟

هزینه تعمیرات تخصصی تلویزیون به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

چگونه درخواست تعمیرات تلویزیون خود را ثبت کینم ؟

ثبت درخواست دریافت خدمات کاملا رایگان می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

خدمات آذین سرویس دارای کارانتی نیز می باشد؟

بله ، تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

از خدمات ارائه شده رضایت ندارم چه کار کنم ؟

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت از مهمترین اهداف آذین سرویس می باشد و به همین دلیل تمام خدمات این مرکز شامل گارانتی 3 ماهه گارانتی می باشد. در صورتی که از خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما راضی نباشید، مشکل از طریق واحد خدمات مشتریان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

شماره تماس با کارشناسان : 09122803982

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD)

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD)

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD) ۱۳۹۹-۱۱-۲۷.

تعمیر تلویزیون تهرانپارس ال ای دی (LED) و ال سی دی (LCD)


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)