×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر تلویزیون شمال غربی تهران – شماره سرویسکار تلویزیون 02177612939

5 شهریور 1401 توسط

تعمیر تلویزیون تهران

تعمیر تلویزیون تهران

تعمیر تلویزیون شمال غربی تهران – شماره سرویسکار تلویزیون 02177612939 – آذین سرویس

تعمیر تلویزیون شمال غربی تهرانتعمیر تلویزیون در منزل خدمت دیگری از «آذین سرویس» است که در راستای خدمت‌رسانی آسان، اقتصادی و با کیفیت به هموطنان عزیز انجام می‌شود. این سرویس شامل تمامی مشکلاتی است که امکان تعمیر آن در محل باشد. بیشتر مشکلات تلویزیون با مراجعه تعمیرکار به محل حل می‌شوند و گاهی نیاز است برای انجام تعمیرات پیچیده‌تر دستگاه به مرکز تعمیرات انتقال داده شود.

تعمیر انواع برندهای تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال جی، ایکس ویژن و… در این سرویس انجام می‌شود. این تعمیرات شامل رفع مشکلاتی مانند عدم وضوح تصویر، کیفیت پایین تصویر و صدا، رنگ تصویر، سوختن صفحه نمایش، خرابی کنترل، اشکالات اتصالات و برق دستگاه، پیکسل‌های مرده، نگاتیو شدن تصویر، رفع خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش و … می‌باشد.

تعیین زمان خدمات توسط شما

مدت زمان تعمیر تلویزیون شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

نحوه بهره مندی از خدمات تعمیرات تلویزیون در «آذین سرویس»

نحوه استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون در «آذین سرویس» به شرح زیر میباشد:

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه جهت تعمیر و عیب یابی تلویزیون خود تماس حاصل نمایید.
  • در نظر داشته باشید که بعد از تماس راهنمایی خواهید شد که برای عیب یابی تلویزیون طبق درخواست شما، تکنسین در محل حاضر شود.
  • اگر قصد استفاده از خدمات در محل و منزل را دارید، بعد از ثبت مشخصات شما؛ شماره تکنسین به همراه شما پیامک میشود.
  • کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون همراه با قطعات فابریک، ضمانتنامه رسمی 3 الی 6 ماهه و فاکتور انجام میگردد.

مشکلات متداول در تعمیر تلویزیون

  • نداشتن صدا یا تصویر یا هر دو
  • روشن نشدن تلویزیون
  • قطع شدن صدای تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  • بهم ریختگی رنگ‌های تلویزیون
  • پیکسلی شدن تصویر
  • چشمک زدن ممتد چراغ پاور
  • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی.
  • تاخیر در روشن شدن تلویزیون.
  • مشاهده خطوط عمودی یا افقی در صفحه نمایش.
  • سیاه شدن بخشی از پیکسل‌های صفحه نمایش.
  • قطع و وصل شدن تصویر
  • شکستگی پنل ال سی دی بر اثر ضربه و فشار

بعضی از مشکلات در تمام دستگاه‌های تلویزیون شایع است و به یک برند و مدل خاصی اختصاص ندارد. عیب‌یابی تلویزیون در تشخیص زودهنگام مشکلات و رفع آن بسیار مهم است. اما قدر مسلم این است که نیاز به تخصص و مهارت دارد. تکنسین‌های تعمیر تلویزیون «آذین سرویس» ماهرند و با مشاهده علائم و مشکلات به سرعت منشا نقص دستگاه را پیدا کرده و رفع می‌کنند.

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یک برند کره‌ای است که محبوبیت زیادی دارد و سال‌هاست یکی از انتخاب‌های اصلی افراد است. تلویزیون‌های این برند بسیار متنوع هستند و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. مشکلات متداول تلویزیون سامسونگ شامل ایراد در صفحه نمایش، نقص در رنگ تصاویر، قطعی تصویر و صدا است.

تعمیر برد تلویزیون سامسونگ بسیار تخصصی است و باید توسط تعمیرکاری که روی این برند تخصص دارد انجام شود. با توجه به تغییر و پیشرفت تکنولوژی تعمیرکار تلویزیون باید حتما دانش بروزی داشته باشد. به همین دلیل تعمیرکاران تلویزیون «آذین سرویس» دائما در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند و به تعمیر جدیدترین مدل‌ها تسلط دارند. گاهی نیز مشکلات نرم‌افزاری در نصب برنامه روی تلویزیون samsung پیش می‌آید. در چنین مواقعی ممکن است مشکل با ریست تلویزیون سامسونگ مرتفع شود.

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون ال‌جی یکی دیگر از برندهای باکیفیتی است که طرفداران خودش را دارد اما یکی از مشکلات بزرگ آن اختلال رنگ در تصویر، نقص رنگ، حالت رنگین کمانی شدن و پدیدار شدن خطوط افقی یا عمودی در آن می‌باشد. بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال ‌جی کمک از افراد ماهر و آشنا به قطعات است. این قطعات ممکن است پس از گذشت سال‌ها تغییر کنند و استفاده از قطعات جایگزین مناسب نیازمند دانش و تجربه است.

تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن

ایکس‌ویژن (XVision) یک برند ایرانی متعلق به صنایع مادیران است و لوازم الکتریکی متنوعی را برای استفاده کاربران خود تولید می‌کند. این برند در ایران و خاورمیانه طرفداران خود را دارد اما از نظر کیفیت، قابلیت رقابت با سامسونگ و ال‌جی را ندارد. با وجود این تفاوت در بحث قیمت، این تلویزیون دارای قیمت پایینی بوده و بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه برخی از مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن، ایرادات متداولی دارند. برای تعمیر مشکلاتی مانند روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن یا خاموش شدن ناگهانی آن و نظیر این مشکلات، اولین گامی که تکنسین تعمیر تلویزیون انجام دهد، عیب‌یابی است.

عیب یابی مهم‌ترین بخش در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در محل است چون تعیین کننده ادامه مسیری است که باید طی شود. هنر تعمیرکاران تلویزیون «آذین سرویس» عیب یابی درست است که باعث می‌شود تلویزیون شما سریع و با ارزان‌ترین قیمت ممکن تعمیر شود.

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون“در سامانه «آذین سرویس» به صورت ارائه خدمت در محل مشتری انجام می‌گیرد. برای ثبت سفارش در زمینه تعمیر تلویزیون در منزل یا محل مورد نظرتان، نصب یا سرویس آن، کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه و یا اپلیکیشن «آذین سرویس» اقدام کنید. پس از دریافت درخواست، تعمیرکار تلویزیون، متخصص در تعمیر نوع و برند تلویزیون شما، در سریعترین زمان ممکن، برای خدمات‌رسانی، اعزام خواهد شد.

  • برای ثبت سفارش تلفنی می توانید با شماره 02177612939 تماس بگیرید.
  • ساعت پاسخگویی تلفنی شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

تعمیرات تلویزیون در تهران (سرویس رایگان)

مدل تلویزیون شما چیست؟ سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، سونی یا شارپ و … ؟ چه مشکلی برای تلویزیون شما به وجود آمده است؟ آیا تلویزیون شما روشن نمی‌شود، صدا دارد ولی تصویر ندارد یا پرش تصویر دارد؟ تلویزیون شما از هر برند و هر مدلی که باشد و هر مشکلی که برای آن به وجود آمده باشد، توسط تکنسین‌های متخصص مرکز تعمیرات تلویزیون مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرد.

این مرکز شعبه‌های مختلفی در تهران دارد از سعادت‌آباد و تجریش در شمال تهران گرفته تا میرداماد و فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و ولیعصر و امیرآباد در مرکز تهران. با این وجود در هر کجای این کلان‌شهر که هستید می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون استفاده کنید.

با آسودگی خاطر تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به ما بسپارید

نقش و حضور تلویزیون در زندگی روزمره مان به قدری پر رنگ است که خرابی آن جز مشکلات آزاردهنده هر منزلی است. با توجه به قیمت بالای دستگاه و هزینه تعویض قطعات آن و گاه کمیاب بودن برخی از قطعات، پر واضح است که تعمیر تلویزیون بدون داشتن دانش تخصصی، کاری غیرمنطقی و غیر اصولی خواهد بود و ممکن است منجر به هزینه ای گزاف و یا حتی تعویض کل دستگاه شود.
از طرفی پیدا کردن تعمیرکار مجرب تلویزیون و اعتماد کردن به آن نیز کار ساده ای نیست، بعضی تعمیرکاران تلویزیون به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و اسمارت آشنایی لازم را ندارند یا حتی هر گونه برندی را تعمیر می کنند، بدون آنکه با ساختار تلویزیون های آن برند، آشنا باشند.
«آذین سرویس» با ارائه خدمات تخصصی تعمیرتلویزیون در منزل سعی کرده است تا این دغدغه را رفع کند. بعبارتی یکی از خدمات پرطرفدار و پرافتخار «آذین سرویس» ، تعمیر تلوزیون در محل مشتریان با تعمیرکاران حرفه‌ای‌ست. ما در «آذین سرویس» تعمیر کاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده‌ایم تا آسودگی خیال مشتریانمان را فراهم کنیم. در سایت «آذین سرویس» به راحتی می‌توانید تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص برند تلویزیون خود، بسپارید.

سوالات متداول تعمیر تلویزیون تهران

اگر نیاز به تعمیر تلویزیون تهران داشتید با ما تماس بگیرید.

آیا تعویض یا تعمیر تلویزیون با ضمانت همراه است ؟

ضمانت تعمیر و ضمانت کیفیت قطعات استفاده شده نوعی تضمین است تا به شما عزیزان نشان دهیم که خدمات تخصصی با بهترین کیفیت و هزینه ای معقول را برای شما آماده کردیم، از این رو برای انواع خدمات تعمیر تلویزیون ضمانتی بین ۶ ماه تا ۱ سال را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که بسته به نوع خدمات بعد از انجام وظیفه خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود.

آیا تعمیرات تلویزیون در منزل و در محل انجام می‌شود ؟

تلویزیون های امروزی به دلیل بزرگی ابعاد و یا سنگینی، جابجایی آن بسیار دشوار است. به همین دلیل ما تکنسین های تعمیرات خود را جهت ارائه خدمات در منزل برای رفاه حال شما عزیزان آماده نموده ایم و تمام خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون شما را در منزل انجام می‌دهیم که با این کار خیال شما نیز از بابت ضرر های احتمالی که ممکن است به تلویزیون شما وارد شود راحت می‌شود.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)