×

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر پکیج دیواری

به مرکز فوق تخصصی تعمیر پکیج در تهران اعتماد کنید

این مرکز با داشتن چندین سال سابقه فعالیت فوق تخصصی در زمینه تعمیر پکیج همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه کند و با قیمت های بسیار مناسب در زمینه سرویس پکیج دیواری در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت شما عزیزان خدمات با کیفیتی را به شما دهد.

درخواست تعمیرات پکیج دیواری به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر پکیج

بهترین مرکز تعمیر پکیج دیواری در تهران

نمایندگی آذین سرویس در حال حاضر با داشتن رتبه یک در بین دیگر مراکز و ارائه قیمت های بسیار مناسب نسبت به دیگر مراکز برای تعمیر پکیج دیواری اقدام به گارانتی تعمیرات انجام شده می کند که به مدت 90 روز درصورت هرگونه مشکل ما به صورت رایگان در هر ساعت از شبانه روز برای رفع مشکل شوفاژ دیواری منزل و یا محل کارتان اقدامات لازم را انجام می دهیم. در نظر داشته باشید که این مرکز دارای 50 تعمیرکار پکیج می باشد و از این رو می تواند در ساعتی که شما اطلاع می دهید به محل شما اعزام شود.

مطلب پیشنهادی : نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران                                            مطلب پیشنهادی : مراحل تست کمپرسور کولر گازی  

تعمیر پکیج در تهران به صورت شبانه روزی

تعمیر پکیج در تهران

ما تا به این لحظه حدود 2800 پکیج را در سراسر تهران سرویس و تعمیر کرده ایم و کلیه فنی کاران ما با شرکت در کلاس های آموزشی این مرکز توانسته اند در زمینه تعمیر پکیج دانش خود را بروز نگه داشته و با رعایت کلیه نکات ایمنی اقدام به رفع عیب پکیج دیواری کنند. اگر به دنبال یک مرکز معتبر و با گارانتی می باشد ما می توانیم جزو انتخاب شما باشیم اما چرا؟ کافی است تا یکبار برای انجام کار با آذین سرویس تماس بگیرید تا تخصص و مشتری مداری و نظم در تایم و اخلاق حرفه ای تعمیرکاران اعزامی آن را ارزیابی کنید و برای همیشه برای تعمیر پکیج در تهران با این مرکز تماس بگیرید. بدون شک هر فردی دوست دارد تا به صورت استاندارد یک مرکز اقدام به رفع مشکلات پکیج کند و خب در حال حاضر مراکز بسیار زیادی به صورت غیر حرفه ای روی کار آمده اند و فقط به فکر سود خود برای تعمیرات پکیج می باشند.

تعمیر پکیج دیواری با قیمت مناسب

تعمیر پکیج دیواری

باید بدانید که پکیج های دیواری نیز باید هر چند مدت یکبار سرویس شوند و با انجام سرویس مانند رسوب زدایی و... طول عمر آن افزایش پیدا می کند و اینگونه دیرتر دچار مشکل می شود و شما می تواند سال ها از آن استفاده کنید و برای تعمیر پکیج دیواری هزینه ای نکنید. ما در حال حاضر جزو برترین مرکز در زمینه سرویس و تعمیرات تخصصی پکیج می باشیم و جالب است بدانید با هر چند باری که مشتری با ما تماس میگیرد و یا کار را به ما معرفی می کند یکبار بدون دریافت هزینه و فقط برای رضایت آنها اقدام به تعمیرات پکیج دیواری می کنیم. درصورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره می توانید با این مرکز تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره آذین سرویس بهرمند شوید! ما برای نصب پکیج هم می توانیم گذینه مناسب شما عزیزان باشیم چراکه نصاب های ما در این مرکز در سراسر تهران حضور دارند و کار شما را انجام می دهند.

سرویس و تعمیر پکیج دیواری به صورت تخصصی

سرویس و تعمیر پکیج دیواری در تهران

ما با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی همشهریان عزیزمان از ابتدای سال 1397 علاوه بر افزایش ندادن قیمت های خدمات اقدام به کاهش قیمت های خود کرده ایم تا مشتری بتواند از پس هزینه های گرچه اندک آن بر اید و با این مرکز برای سرویس و تعمیر پکیج دیواری همکاری نماید. ما به عنوان مرکز فوق تخصصی در زمینه نصب پکیج و عیب یابی پکیج و همچنین رفع عیب آن و حتی مشاوره در زمینه خرید و فروش این سیستم گرمایشی آن هم به صورت شبانه روزی و رایگان با هدف انتخاب یک برند مناسب و استفاده آن در منزل و یا محل کارتان و با توجه به کیفیت قطعات و حتی گارانتی اقدام به معرفی یک پکیج دیواری مناسب می کنیم. بهتر است تا سالانه یکبار اقدام به رسوب زدایی و یا همان سرویس پکیج دیواری خود کنید! ما این کار را با قیمت مناسب انجام می دهیم تا در آینده شاهد خرابی پکیج و نیاز به تعمیرات پکیج خود نداشته باشید.

چرا باید برای تعمیرات پکیج دیواری به ما اعتماد کنید

تعمیرات پکیج دیواری

شما هم می دانید که تعمیرکار پکیج دیواری در تهران بسیار فراوان می باشد و خب نمی توان تشخیص داد که آنها چند سال دارای سابقه کاری بوده و یا کار خود را به خوبی بلد هستند؟ می توانند دقیق عیب یابی کنند؟ این سوالات بخشی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشتری به آن فکر می کند و باید بگوییم این نمایندگی با داشتن سال ها تجربه و استخدام تعمیرکار شوفاژ در حال حاضر رتبه یک را در بین منطقه دارد و همین امر باعث شده است که تجربیات فنی کاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری در تهران زیاد شود و تا به امروز که هرکدام از آنها دارای بیش از 5 سال سابقه فعالیت در این مرکز می باشند حتی بدون یک نا رضایتی و یا شکایت کار مشتریان را به خوبی به پایان رسانده اند. این فنی کاران دارای مجوز های قانونی بوده و حتی از مدرک معتبر نیز برای فعالیت خود از فنی و حرفه ای کشور دارا می باشند! ما منتظر اعتماد شماییم! با ما تماس بگیرید.

نوشته شده در : 21 آبان 1397 توسط: ادمین

چه عواملی در روشن نشدن مشعل پکیج دیواری باید برسی شود؟

پاسخ : کم و زیاد شدن فشار آب ، ضعیف و قوی شدن جریان برق پکیج ، داشتن نشتی و یا همان نقص در ورودی گاز پکیج ، داشتن فشار هوا در آن ، فشار گاز کم باشد و نتواند به خوبی عمل کند.

راهکار های برطرف کردن مشکل : می توان با استفاده از یک پمپ فشار آب را اگر کم است زیاد کرد ، با استفاده از ترانس برق می توان جلوی نوسانات برق را گرفت ، تعویض کردن شیر ورودی گاز برای رفع فشار ، عوض کردن سوئیچ فشار هوا و در آخر می توان با اداره گاز تماس گرفت و از آنها کمک خواست.

در کل مشکلات بسیار زیادی می تواند در کار نکردن پکیج دیواری دخیل باشد و حتما باید توسط یک تعمیرکار پکیج ماهر برسی شود! ما می توانیم همه روزه به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان باشیم.

شماره تلفن تعمیرکار پکیج دیواری در تهران

برای تماس با تعمیرکار پکیج دیواری می توانید با شماره تلفن 09122803982 به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید و کلیه سوالات خود را از مدیریت بپرسید و همچنین می توانید قبل از انجام کار از تعرفه های این مرکز مطلع شده و پس از تصمیم نهایی به صورت شبانه روزی برای تعمیرات پکیج در تهران با تعمیرکار متخصص ما تماس بگیرید. درصورت داشتن هرگونه سوال می توانید با این مرکز به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات رایگان و سیستم مشاوره ای ما استفاده نمایید! شما می توانید جهت خرید پکیج و یا مشاوره خرابی های ان از ما سوال بپرسید.

سرویس پکیج دیواری در تهران

قطعا می دانید که وضعیت آب در کشور ما چگونه است و خب همه ما حتی با چشم املاه آب را با جوشاندن اب دیده ایم! وقتی که می خواهیم از پکیج دیواری استفاده نماییم باید به آب نیز توجه نماییم و برای این منظور به فکر رسوب زدایی پکیج دیواری باشیم! ما همیشه به کلیه مشتریان خود پس از نصب پکیج دیواری گفته ایم که به صورت سالانه بهتر است به دلیل جلوگیری از سوراخ شدن لوله ها حتما اقدام به سرویس پکیج دیواری خود کنید چرا که با این کار با رسوب زدایی طول عمر پکیج را بیشتر می کنیم. ما با داشتن سرویسکار پکیج ماهر در سراسر تهران با رعایت استاندارد های جهانی آماده ایم تا به محل شما و برای رسوب زدایی پکیج اعزام شویم و با قیمت بسیار مناسب در سراسر تهران بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماییم.

سوالاتی که شاید برای سرویس پکیج دیواری برایتان پیش آید و یکی از مهم ترین آنها آیا می توانیم سرویس پکیج را خود انجام دهیم؟ بله اینکار ممکن می باشد اما باید قبل از این کار حتما با کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید تا نکات مهم را به شما منتقل کنند تا به مشکل جدی رو به رو نشوید.

بیشتر بدانید : بهترین مرکز سرویس کولر گازی

دقت داشته باشید که به سرویسکار پکیج دیواری برای رسوب زدایی بگویید که کلیه لوله های ان را با مواد مخصوص شستشو دهد و کاملا راه های آن را باز کند! برخی از این افراد اینکار را انجام نمی دهند. البته دقت داشته باشید که انجام رسوب زدایی سالی یکبار کافی است و حتی می توانید هر 2 سال یکبار اینکار را انجام دهید.

عیب یابی پکیج دیواری

قطعا قبل از انجام تعمیر پکیج نیاز است تا اقدام به عیب یابی پکیج دیواری کنیم و خب اگر این مرحله به خوبی انجام نشود قطعا با هزینه ای که می کنید کار به درستی انجام نمی شود و در نهایت باید هزینه بیشتری را برای عیب یابی پکیج دیواری کنید. ما به عنوان بهترین مرکز تعمیرگاه پکیج در تهران با داشتن بیش از 50 تعمیرکار شوفاژ دیواری در حال حاضر رتبه یک در تهران را دارا می باشیم و همین موضوع باعث شده است که کیفیت خدمات خود را بالاتر ببریم.

( شما عزیزان می توانید جهت هرگونه مشکل و نیاز به مشاوره به صورت رایگان با شماره های پشتیبانی آذین سرویس تماس بگیرید. )

سوال : سیستم گرمایشی درحال کار کردن است اما رادیاتور های آن اصلا گرمای مناسبی را ندارند علت آن چیست؟

  • کم فشار بودن گاز ورودی به ساختمان می تواند یکی از علت های به وجود آمدن این مشکل باشد.
  • اگر دستگاه شما توان کمی داشته باشد و ظرفیت ساختمان شما بزرگ تر باشد این مشکل می تواند به وجود اید.
  • داشتن هوا در مدار می تواند یکی از علت های اصلی باشد که با هواگیری مشکل رفع می شود.
  • گاهی اوقات پیش می اید که شیر های ورودی و خروجی به صورت کامل باز نشده باشد.
  • رسوب گرفتن دریچه اب پکیج یکی از علت ها می باشد و همچنین خراب شدن فنر های سوپاپ در به وجود امدن این مشکل دخیل می باشد.
  • رادیاتور می تواند رسوب بگیرد و یا مبدل نیز همچنین و می تواند علت این باشد.
  • گاهی استفاده نکردن از دودکش استاندارد می تواند در وجود این مشکل دخیل باشد.
  • خرابی پتاسیومتر گرمایشی می تواند در به وجود امدن این مشکل دخیل باشد.
  • یکی از علت های دیگر خرابی برد کنترل نیز می باشد.
  • گاهی جا به جا بستن لوله های رادیاتور نیز علت گرمای نامناسب می شود.
  • اگر رادیاتور با جنس نا مناسب دارید باید بدانید که همین میتواند علت اصلی گرمایشی باشد.
  • کاهش پیدا کردن دقت NTC یکی از علت های گرمایش کم می باشد.
  • خراب شدن کلید حرارتی و یا استفاده از جنس فرعی نیز می تواند در کارایی پکیج تاثیر گذار باشد.

ما  در ادامه با بخشی دیگر از سوالات برای عیب یابی پکیج دیواری پاسخ خواهیم داد! با ما همراه باشید تا بتوانید خود اقدام به رفع مشکل پکیج کنید و برای تعمیر پکیج دیواری در تهران از ما کمک بگیرید.

مطالب مفید : نصب کولر گازی

سوال : آب مصرفی گرمای کافی ندارد علت چه می تواند باشد؟

  • کم بودن ارتفاع شعله به علت ورودی کم فشار گاز
  • در برخی موارد NTC دقت کافی را ندارد و باعث مشکل می شود.
  • گاهی مبدل مصرفی دچار رسوب می شود.
  • اگر از دودکش نامناسب استفاده می نمایید بدانید که علت آن است.
  • مشکل داشتن لوله کشی ساختمان و فشار کم آب
  • درصورتی که اب ورودی ساختمان خیلی سرد باشد قطعا ابگرمکن نمی تواند اب را به خوبی گرم کند.
  • خراب شدن پتاسیومتر در اب مصرف شده
  • خراب شدن برد کنترل یکی از علت های مهم می باشد.
  • خراب شدن سوپاپ های پکیج می تواند در این مشکل مهم بوده باشد.
  • مشکل داشتن پمپ در نوع دومبدله یکی دیگر از علت هاست.

سوال : آب درحال مصرف خوب است اما سیستم گرمایشی کار نمی کند؟

  • یکی از علت ها خراب شدن پمپ در نوع تک مبدله است.
  • خراب شدن و یا گیرپاچ کردن فلوسوئیچ ( گیر کردن)
  • بسته نشدن سوپاپ بای پس در نوع خود یعنی تک مبدله
  • شیر سه راهه در نوع دو مبدله می تواند مشکل اصلی باشد و خراب شده باشد.

سوال : پکیج دیواری در حالت آب گرم گاز زیادی را تولید و به صورت انفجار روشن می شود علت آن چیست؟

  • یکی از علت های اصلی فاصله داشتن الکترو یا همان جرقه زن با مشعل می باشد.
  • در برخی موارد فشار نداشتن گاز و یا داشتن فشار زیاد گاز یکی از این علت ها است.
  • خراب شدن دودکش نیز می تواند مهم باشد.
  • قطعا پکیج به برق متصل است و گاهی اوقال جرقه قدرت کافی را ندارد و یکی از علت های ان برق ورودی ضعیف می باشد.
  • نباید از قطعات گاز شهری استفاده نمود و باید از قطعات گاز مایع استفاده کرد.
  • یکی از علت های اصلی گرفتگی در مشعل و نزدیک جرقه زن می باشد.

نکته : برای تعمیر پکیج در تهران می توانید از کارشناسان ما جهت رفع عیب و یا حتی عیب یابی پکیج دیواری کمک بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز سوالات خود را از ما بپرسید.

سوال : در مدار گرمایش فشار اب افت پیدا می کند مشکل چیست؟

  • داشتن نشتی در مدار گرمایش می تواند علتی مهم در این مشکل باشد.
  • هواگرفتن در مدار یکی دیگر از مشکلات می باشد که شما باید اقدام به تخلیه هوا کنید.

قطعا ما می دانیم که پکیج دیواری یکی از ضروری ترین دستگاهی می باشد که باید در منزل وجود داشته باشد تا بتوان دمای اب را به اندازه دلخواه بالا برد و سرمای آن را کم کند! ما برای تعمیر پکیج می توانیم یک گذینه مناسب برای شما عزیزان باشیم! همچنین برای عیب یابی پکیج دیواری می توانید به صورت رایگان از ما مشاوره بگیرید.

تلفن تماس : ۷۷۶۱۲۹۳۹-۰۲۱              ۲۸۰۳۹۸۲-۰۹۱۲

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)