×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس و تعمیر کولر گازی کنوود

نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود

مرکز فوق تخصصی آذین سرویس به صورت شبانه روزی در زمینه های نصب، سرویس و همچنین تعمیر کولر گازی کنوود در تهران با داشتن بیش از 150 تعمیرکار اسپلیت کنوود در خدمت شما عزیزان می باشد. لازم است بدانید که این نمایندگی دارای خدمات گارانتی به مدت 90 روز برای تعمیر و سرویس کولر گازی بوده و برای نصب نیز به مدت 100 روز اقدام به تضمین خدمات خود می کند و در این مدت پشتیبان کامل شما  در زمینه تعمیرات کولر گازی کنوود خواهد بود.

درخواست تعمیرکار کولر گازی کنوود

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

سرویس و تعمیر کولر گازی کنوود

تعمیر کولر گازی کنوود در تهران

در هر ساعت از شبانه روزی می توانید با نمایندگی آذین سرویس تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان این مجموعه اقدام به مشاوره رایگان و در نهایت برای تعمیر کولر گازی کنوود درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما با پیگیری این موضوع در کم تر از 30 دقیقه اقدام به اعزام یک تکنیسین از تعمیرگاه مجاز کولر گازی کنوود نماید. قطعا می دانید که یکی از بهترین برند های موجود در بازار (KENWOOD) می باشد و کیفیت این برند را ما در نمایندگی کولر گازی کنوود تضمین می کنیم.

تعمیرات کولر گازی کنوود

تعمیرات کولر گازی کنوود

در سال های اخیر مراکز زیادی با عنوان نمایندگی تعمیرات کولر گازی کنوود در تهران فعالیت می نمایند و به هیچ عنوان نمی توان به مراکزی که حداقل یکسال از فعالیت آنها گذشته اعتماد نمود و در این مدت زمان باید در همان محله ای که فعالیت دارد جا بی افتد تا مشخص شود که این مرکز چقدر مناسب می باشد و این را می توان از مشتریان آن جویا شد. اما مشکل اینجاست که واقعا نمی توان این کار را انجام داد و راحت ترین کار درخواست مجوز همراه تعمیرکار کولر گازی کنوود می باشد و باید شما عزیزان در هنگام تماس با هر مرکز از آن ها بخواهید که همراه تکنیسین خود یک کپی از مجوز خود را برای شما ارسال کند و این مورد را برای جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم! ما در نمایندگی خود دارای برترین تکنیسین برای تعمیرات کولر گازی کنوود می باشیم و به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشیم.

تعمیر کولر گازی کنوود به صورت شبانه روزی

تعمیر کولر گازی کنوود

شاید برای شما عزیزان جالب باشد که آیا واقعا مرکزی وجود دارد که اقدام به فعالیت شبانه روزی نماید ؟ چگونه می توان در طول شب اقدام به تعمیر کولر گازی کنوود کرد ؟ بله ما در نمایندگی آذین سرویس به صورت شبانه روزی اقدام به فعالیت گسترده می نماییم و در طول شبانه روز با داشتن تعداد زیادی از تعمیرکاران با تجربه در هر لحظه آماده رسیدگی به مشکلات اسپلیت شما خواهیم بود. یک نکته بسیار مهم در زمینه تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکار باید کاملا مشتری را آگاه سازد و آت هم در رابطه با قطعات می باشد! باید بدانید کلیه قطعات کولر گازی در این مرکز تعمیر می شود در صورتی که با یک مرکز و نمایندگی غیر مجاز فعالیت نمایید تعمیرکاران آنها شاید به شما نگویند که این قطعات قابل تعمیر می باشند و نیازی به خرید مجدد نیست! اما ما برای تعمیر کولر گازی کنوود این مورد را بیان می کنیم تا حداقل هزینه را پرداخت نمایید.

تعمیرکار کولر گازی کنوود

تعمیرکار کولر گازی کنوود

در گذشته (KENWOOD) در بازار بسیار زیاد بود اما در سال های اخیر به دلیل تحریم این برند را به سختی می توان پیدا کرد و واقعا یکی از با کیفیت ترین برند ها می باشد که قطعات آن طول عمر بسیار بالایی را دارا می باشند و به همین راحتی ها و در صورت انجام سرویس کولر گازی کنوود حداقل سالی یکبار تا چندین سال باید بدانید که نیاز نمی باشد که تعمیرکار کولر گازی در تهران به منزل شما یا محل کار شما بیاید و اقدام به رفع عیب کولر گازی نماید باید توجه داشته باشید که تعمیرکار اسپلیت کنوود در این مرکز دارای مدارک و مجوز فعالیت از مراکز فنی و حرفه ای و همچنین مراکز انتظامی می باشند و در صورت نیاز شما عزیزان آن را ارائه می نمایند. در صورتی که می خواهید به یک نمایندگی کولر گازی کنوود اعتماد نمایید کافیست یکبار با این مرکز فوق تخصصی همکاری نمایید تا متوجه خدمات بسیار عالی و گسترده این نمایندگی فوق تخصصی و مجاز شوید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی کنوود

تعمیرگاه مجاز کولر گازی کنوود

در سال های گذشته دیده شده است که مراکز در حال رشد می باشند و با پیگیری های بسیار زیاد تعمیرگاه مجاز کولر گازی کنوود متوجه آن شدیم که این نمایندگی ها بدون مجوز می باشند و خب این به صورت کامل باید کنار گذاشته شود و به هیچ عنوان شهروندان نباید به آن اعتماد نمایند. اگر بخواهیم کمی درباره نمایندگی کولر گازی کنوود به شما عزیزان توضیح دهیم باید بدانی که دارای بیش از 10 سال سابقه کار در این مورد می باشیم و از سال 1393 تصمیم بر گسترش خدمات خود و فعالیت در سراسر استان تهران گرفته ایم و در حال حاضر به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی کنوود انتخاب شویم و در 2 سال اخیر برای رضایت شما عزیزان قیمت های خود را نسبتا ثابت نگه داشته ایم تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را همیشه همراه خود داشته باشیم چراکه تمامی سرمایه های این مرکز مشتریان می باشد و آنها از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار می باشند.

نوشته شده در : 29 خرداد 1398 توسط: ادمین

چرا باید به نمایندگی تعمیرات کولر گازی کنوود اعتماد کنید؟

نمایندگی آذین سرویس دارای بیش از یک دهه فعالیت در تهران بوده و خدمات بسیار با کیفیتی را برای مشتریان خود در نظر دارد و یکی از این مزیت ها که بسیار رضایت مشتریان ما را همراه داشته است خدمات گارانتی می باشد که تا 90 روز قطعات تعمیر شده گارانتی می شوند.

  • خدمات شبانه روزی در سراسر استان تهران
  • گارانتی قطعات پس از تعمیرات اسپلیت کنوود
  • اعزام تعمیرکار اسپلیت کنوود کم تر از 30 دقیقه
  • دانش فنی بسیار بالای تعمیرکارن و سابقه مناسب
  • ارائه تخفیف های دوره ای با هدف پایین نگه داشتن قیمت ها
  • و…

بدون شک هر مشتری نمی تواند ریسک این را بپذیرد که آیا این مرکز قابل اعتماد می باشد؟ آیا تعمیرکار آنها از تجربیات بسیار بالا برخوردار است؟ واقعا این موارد بسیار مهم می باشد چراکه در صورتی که به عنوان مثال تعمیرکار کولر گازی کنوود تجربه کافی نداشته باشد نمی توانید انتظار داشته باشید که به صورت کامل کولرتان رفع مشکل شده است.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی کنوود : 2803982 0912 و یا 77612939 021

باید بدانید که ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود دارای تعمیرکارانی با سابقه بیش از 5 سال داریم و حتی می توانیم این مورد را به شما عزیزان ثابت نماییم و تضمین نماییم که به مدت 90 روز هرگونه خرابی را به صورت رایگان رفع نماییم.

سرویس کولر گازی کنوود

در سال های نه چندان دور کسی اصلا در رابطه با سرویس کولر گازی کنوود چیزی نمی دانست و همین عامل اصلی خرابی کولر ها پس از یکی دو سال استفاده می شد و اصلا کسی نمی دانست که در صورتی که اقدام به سرویس اسپلیت کنوود خود به موقع نمایند تا سالهای سال قطعات خراب نمیشد و هیچ مشکلی برای اسپلیت به وجود نمی آمد.

سرویس کولر گازی کنوود

ما همیشه در مطالب خود از اهمیت بسیار بالای سرویس کولر گازی صحبت کرده ایم و خب بسیاری از مشتریان بنا به اعتباری که در فضای مجازی کسب نموده ایم این بحث را جدی گرفته و در حال حاضر ده ها مورد نیز از طریق سایت در طول روز با ما برای شستشوی کولر گازی کنوود همکاری می نمایند تا به کولر خود نفس تازه ای دهند.

هنگامی که سرویس کار کولر گازی کنوود را از نمایندگی آذین سرویس برای شما عزیزان در استان تهران اعزام می نماییم از کلیه این افراد می خواهیم که به صورت کامل اقدام به شستشوی اسپلیت شما عزیزان نمایند چراکه برخی از مراکز کمپرسور را باز نمی کنند و فقط از پشت آن اقدام به شستشو می نمایند ولی ما در این مرکز به هیچ عنوان این کار را نمی کنیم و کاملا اقدام به شستشو می نماییم.

البته اگر می خواهید به صورت کامل یاد بگیرید که چگونه اقدام به سرویس کولر گازی کنوود می نماییم باید اقدام به مشاهده آموزش نحوه شستشوی کندانسور کولر گازی کنید تا در صورت فراگیری کامل و داشتن تجهیزات کامل خودتان اقدام به شستشو و تمیز کردن کولر کنید.

اگر نمی دانید که

سرویس کولر گازی کنوود در تهران

قطعا می دانید که با آمدن کولر گازی بسیاری از مردم استقبال ویژه ای از آن کردند چراکه در بسیاری از استان های کشور واقعا نمی توان با نسل های قدیم کولر حتی یک ساعت را پشت سر گذاشت چراکه دمای هوا بسیار گرم می باشد و گرمای زیاد باعث مریضی های غیر منتظره خواهد شد.

در سال های گذشته ما با اطلاع رسانی های صورت گرفته از طریق سایت مزیت های شستشو را به بازدیدکنندگان انتقال دادیم و استقبال بسیار خوبی از این مورد شد و در حال حاضر و بهتر بگوییم قبل از راه اندازی کولر مشتریان ابتدا برای سرویس کولر گازی کنوود اقدام می نمایند و از مزیت های آن با خبر شده اند.

و اما در صورتی که می خواهید بدانید مزیت های آن چیست می توانید در ادامه با ما همراه باشید و به صورت کامل ما توضیحات تکمیلی به برای شما عزیزان آماده کرده ایم و در صورتی که با مشاهده آن سوالاتی در ذهن خود داشتید می توانید از قسمت نظرات آن را برای ما ارسال نمایید تا کم تر از 30 دقیقه پاسخ شما را در همین مطلب ارسال نماییم.

مزیت های سرویس کولر گازی کنوود چیست ؟

ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود دارای سابقه بسیار روشنی می باشیم و حتی سابقه کار با اداره های دولتی و خصوصی و همچنین بانک ها و سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه خود داریم و به صورت سالانه و همکاری طولانی مدت اقدام به ارائه خدمات به این مراکز می کنیم و هرساله قبل از راه اندازی کولر اقدام به سرویس کولر گازی کنوود می نماییم.

  • بیشتر شدن پرتاب باد پس از سرویس اسپلیت کنوود
  • کاهش بسیار چشمگیر مصرف برق و هزینه های آن
  • کاهش احتمالات خرابی کولر گازی پس از سرویس
  • شستشوی کامل کمپرسور و باز کردن راه های هوا
  • عیب یابی کامل و رفع ایرادات در هنگام سرویس
  • و…

از مزیت های سرویس می باشد که توصیه می کنیم حداقل به صورت سالانه این کار را انجام دهید چراکه در حال حاضر با نایاب شدن قطعات در نمایندگی کولر گازی کنوود باید هزینه های زیادی را برای تعویض قطعات بپردازیت و علت اصلی آن به دلیل واردات قطعات و همچنین گرانی دلار می باشد.

نصب کولر گازی کنوود

اگر میخواهید اقدام به نصب کولر گازی کنوود نمایید باید بسیار خاطرجمع شوید و به هیچ عنوان به مرکز های غیر مجاز و نامعتبر اعتماد نکنید چراکه این مرحله نصب بسیار حساس بوده و در نهایت باعث خسارات مالی به خود شما می شود و حتی مسئولیت آن را نیز کسی برعهده نمی گیرد و هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد.

اما چگونه ؟ در هنگام نصب کولر گازی باید بدانید که نصاب باید کلیه عوامل استاندارد را برسی نماید و حتی محل نصب نیز بسیار مهم می باشد و همه این موارد نیاز به دانش فنی نیز دارد و در صورتی که نقصی در کار باشد در آینده اگر بخواهیم فقط به یک مشکل بسنده کنیم می توان گفت لوله هایی که در داخل کار به کار رفته است شروع به آبریزش پیدا می کنند و باعث خیس شدن دیوار می شوند.

حتما در هنگامی که می خواهید اقدام به نصب کولر گازی کنوود کنید در نظر داشته باشید که حداقل دنبال مرکزی باشید که اقدام به گارانتی کار خود نماید! به عنوان مثال نمایندگی آذین سرویس پس از نصب کولر گازی کنوود اقدام به گارانتی کار خود تا 3 ماه می کند و در این مدت هرگونه مشکل را به صورت رایگان حل خواهد نمود.

ما در استان تهران به عنوام تخصصی ترین نمایندگی تعمیر کولر گازی کنوود به صوت شبانه روزی اقدام به فعالیت گسترده می کنیم و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

نصب کولر گازی در تهران

در حال حاضر در استان تهران حدود 500 نمایندگی کولر گازی کنوود وجود دارد که از این تعداد حدودا 350 مرکز تازه تاسیس می باشند و هنوز موفق به کسب مجوز های فعالیت نشده اند و ما پیشنهاد می دهیم تا زمانی که این مراکز خود را کامل نکرده اند کار را به آنها ندهید چراکه امکان دارد هرگونه مشکلی برای نصب کولر گازی کنوود پیش آید.

شماره تلفن های مرکز : 77612939 021  و   2803982 0912



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)