×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر یا تعویض کولر گازی

17 خرداد 1398 توسط ادمین

ممکن است که بعد از مدتی استفاده از کولر گازی خود با یکسری مشکلات در آن روبه رو شوید و ندانید که کدام گزینه بهتر است تعمیر یا تعویض کولر گازی

با خواندن مطالب مفید زیر شاید بتوانید بهتر تصمیم بگیرد:

کولر گازی شما نیز همانند سایر وسایل دارای یک عمر مفید می باشد که بسته به شرایط و میزان استفاده در محیط های مختلف متفاوت می باشد.

تصور کنید شما شاغل هستید و فقط اخر هفته ها در منزل هستید مطمعنا میزان مصرف شما از کولر گازیتان بسیار از یک خانواده پر جمعیت می باشد که دایما در حال استفاده کولر گازی آن هم با فشار بسیار بالا هستند.

تعمیر یا تعویض کولر گازی

(تعمیر یا تعویض کولر گازی) فراموش نکنید محل قرار گرفتن کولر گازی خود عاملی مهم برای تعیین عمر کولر گازی می باشد که اغلب افراد توجه ای به این موضوع ندارند.

پس بهتر است که در زمان نصب کولر گازی خود حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید تا از تابش نور ، هدر رفتن سرمای خارج شده از پنل و فرسودگی جلوگیری نمایید.

تعمیرات کولر گازی

کولر گازی که در محیط های عمومی قرار می گیرد مانند کلینیک ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه و مغازه ها بسیار سریع تر آسیب می بینند و خراب می شوند که البته اگر رسیدگی درستی هم صورت نگیرد شما متوجه از کار افتادن کامل کولر گازی خود خواهید شد.

تعویض کولر گازی به دلیل مصرف برق زیاد

در صورتی که کولر گازی شما دارای مصرف برق بالایی می باشد و شما از پس هزینه های آن بر نمی آیید حتما یک مشکلی در کار می باشد توجه داشته باشید کولر گازی شما می تواند در صورتی که قصد کاهش مصرف برق برای همیشه را دارید فراموش نکنید بهترین راه تعویض کولر گازیتان با مدل جدید و کم مصرف آن می باشد.

مدل های جدید با دارا بودن برخی استانداردهای روز دنیا با برچسب مصرف انرژی بسیار کم می توانند به شما کمک نمایند تا با هزینه های برق کمتری از کولر گازیتان استفاده نماییدو

خریداری و استفاده از کولرهای گازی اینورتر خود می تواند به شما کمک کند تا با کاهش چشمگیر مصرف برق از استفاده از کولر گازی خود لذت ببرید.

ممکن است در ابتدا کمی هزینه بیشتری صرف خرید مدل های جدیدتر و کم مصرف تر نمایید اما در ادامه راه با داشتن مصرف برق بسیار کم تمامی این هزینه ها جبران خواهد شد.

کولر گازی شما چند سال عمر کرده است؟

کولر گازی های مختلف دارای طول عمر مفید مختلفی می باشند اما فراموش نکنید که خود شما نیز نقش مهمی در تعیین این رقم خواهید بود ، درست استفاده کردن ، فشار نیاوردن ، رسیدگی و سرویس سالیانه و دوره ، تعمیر به موقع و عقب نینداختن تعمیر می تواند در تعیین طول عمر کولر گازیشما نقش مهمی داشته باشد.

آموزش عیب یابی کولر گازی

فراموش نکنید عمر کولر گازی شما چیزی در حدود ده سال می باشد که در برندهای خوب و در صورت استفاده درست تا پانزده سال نیز قابل استفاده می باشند البته این به این منظور نیست که در صورت طولانی تر شدن دیگر امکان استفاده میسر نمی باشد بلکه مهمترین عامل رسیدگی و تعمیر به موقع و استفاده درست از وسیله ای که در دست دارید می باشد.

تعمیر مقرون به صرفه است یا تعویض کولر گازی

در واقع این خود شما هستید که مشخص می نمایید تعمیر یا تعویض کولر گازی! اما عوامل دیگری نیز در این موضوع نقش بسزایی دارند که ما به چند مورد از آن ها اشاره می نماییم تا شما راحتتر تصمیم گیری نمایید.

مهم ترین عامل تعیین کننده انتخاب بین تعمیر و یا تعویض ، هزینه انجام این کار می باشد اگر کولر گازی شما دارای مشکلات فراوان و هزینه بری می باشد و بارها مورد تعمیر قرار گرفته است و شما را از تعمیر کردن خسته نموده است پس بهتر است به فکر تعویض کولر گازی خود باشید تا هر چه سریع تر یک نمونه جدید را جایگزین نمایید تا هم از لحاظ سلامت ، کیفیت سرمایش و البته میزان بازدهی بالا و از همه مهم تر در مصرف برق خود صرفه جویی نیز نمایید.

مدل های جدید کولر گازی با دارا بودن تکنولوژی های جدید مصرف برق شما را بسیار کاهش می دهند.

اما اگر کولر گازی شما زیاد مورد تعمیر قرار نگرفته و شما می توانید تنها با صرف هزینه ای در حدود یک سوم هزینه خرید کولر گازی ، تعمیر نمایید پس بهترین گزینه برای انجام تعمیر کدرن می باشد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)