×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر یخچال مخصوص 09129532878 با ضمانت

5 بهمن 1398 توسط

تعمیر یخچال با تضمین 90 روزه تعویض قطعات در مخصوص

Refrigerator Repair

تعمیر یخچال در مخصوص با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل شما عزیزان صورت می گردد ، در نظر داشته باشید که تعمیر یخچال تخصص می خواهد و حتما باید توسط تعمیرکار دوره و آموزش دیده برند مربوطه انجام گردد ، آذین سرویس با سابقه ای درخشان در امر تعمیرات لوازم خانگی و دارای نمایندگی برند های معتبر مفتخر است ، خدمات را با اصول قوانین مشتری مداری در همان روز ارائه دهد . توجه داشته باشید که تعمیرکاران آذین سرویس دارای تجهیزات کامل برای تعمیرات می باشند.

تعمیر یخچال در تهران با شرکت آذین سرویس

دوستان عزیز تمامی مشکلات ممکن برای یخچال را ما در توشه دانش خود داریم و هیچ مشکلی نیست که تکنیسین های متخصص ما که دارای زمینه فعالیت اختصاصی تعمیر یخچال با ۲۵ سال سابقه فعالیت می باشند را نتوانند حل نمایند. آذین سرویس کار تعمیر یخچال در تهران را با ضمانت معتبر 90 روزه انجام می دهد تا خیال شما راحت باشد برای مثال : اگر یخچال شما سامسونگ باشد و المنت آن خراب شود، ما فقط المنت مخصوص یخچال سامسونگ مدل یخچال شما را برای یخچال شما استفاده می نماییم.

تعمیر-یخچال-در-تهران

مراحل تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل و تعمیر یخچال در منزل مثل تعمیر هر وسیله دیگری نیازمند طی کردن مراحل مشخص است. تعمیرات یخچال از هر نوعی که باشد باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال آن ابتدا بررسی، سپس تشخیص، و در نهایت مورد تعمیر و رفع مشکل قرار داده شود. این بایدها و نباید ها در تعمیر یخچال است؛ که نتیجه نهایی رضایت مندانه ای را نصیب شما می کند. در اینجا بهتر است ابتدا به بررسی مراحل تعمیر یخچال در محل بپردازیم تا شما با نحوه انجام کار، و حساسیت موضوع آگاه شوید.

در ابتدا ممکن است به دلایل مختلف تعمیرات یخچال نیاز باشد. یا ممکن است ارور خاصی را روی آن مشاهده کنید. یخ زدن، یا سرد نکردن کافی، نشتی آب و .. مشکلات رایجی هستند؛ که گریبان گیر سلامت یخچال شما می شوند و نیاز به تعمیرات یخچال را حتمی خواهد کرد. هر عیب یک تعمیر یخچال جداگانه را می‌طلبد. دو روش شایعی که در مراحل تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید انجام می شود، به شرح زیر است.

1- بررسی مشکل مربوط به سیم یا رابط برق در تعمیر یخچال

خراب شدن سیم برق نیز می تواند؛ علت ساده و شایع عدم کارکرد یخچال و نیاز به تعمیرات یخچال فریزر یا تعمیرات ساید بای ساید را به موضوعی خاص تبدیل کند. گاهی محافظ یخچال نیز می تواند خراب شود. پس در ابتدا باید این دو مورد را مد نظر قرار دهید. تعمیرات یخچال فریزر و تعمیرات ساید بای ساید ،گاهی با رفع خرابی سیم آن، مشکل حل می شود و گاهی مشکل به جای دیگری مربوط است. اگر مشکل از سیم باشد برای رفع عیب در تعمیر یخچال باید با کمک ابزار لازم، آن را رفع نماییم. از طرفی دیگر عیب مربوط به سیم بندی در تعمیرات یخچال باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. چون این عامل ارتباط نزدیکی با عدم فعالیت عادی و نیاز به تعمیرات یخچال شما دارد.

2- بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل

مشکل دوم ممکن است مرتبط با ترموستات یخچال و نیاز به تعمیرات یخچال در منزل باشد؛ که باید به دقت بررسی شود. بررسی کلید ترموستات برای تعمیر یخچال و تشخیص عدم حرکت کمپرسور نکته حائز اهمیت ماجرا است. اگر تعمیرکار کاربلدی را برای انجام تعمیرات یخچال در منزل مورد نظرتان انتخاب نکنید؛ ممکن است بررسی ترموستات در حالت اتصال به یخچال، لوله مویی آن را دچار مشکل نماید.

فقط به یاد داشته باشید؛ که در چنین مواقعی در صورت وجود مشکل عادی، مثل قطع بودن سیم برق بطور سرخود تعمیر یخچال را انجام نداده؛ و آن را به یک تعمیرگاه مجاز یخچال حرفه ای برای تعمیر یخچال بسپارید. تعمیر یخچال در محل، مراحل دیگری نیز دارد که باید هر مشکل مخصوص به آن بطور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گیرد. با این حال اگر مشکل و تعمیر یخچال شما حاد تر از این موارد است بهتر است ادامه مطلب را نیز از دست ندهید.

شناسایی پایه های برق کمپرسور

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

آذین سرویس به عنوان معتبرترین تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال و همچنین نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران و کرج، آمادگی ۱۰۰% برای خدمت به تمام همشتریان عزیز را دارا می باشد. همچنین تمامی دوستان می توانند برای تعمیر لوازم خانگی معیوب خود با ما تماس بگیرند و ما در منزل و محل کار دستگاه معیوب را تعمیر می نماییم. و در پایان قابل ذکر است که آذین سرویس تعمیرگاه یخچال را به منزل یا محل کارتان می آورد تا شما هیچگونه هزینه اضافی برای جابجایی یخچال را متحمل نشوید و همچنین مشکلات جابجایی یخچال را هیچوقت تجربه نکنید.

ابزار های لازم برای تعمیرات یخچال

هر حرفه ای و هر تعمیر یخچال نیازمند ابزار تخصصی و لازم است. نمی توان هیچ تعمیرکاری را یافت که بدون وجود وسایل مورد نیاز بتواند تعمیر یخچال ، از هر مدل و از هر برندی را به خوبی انجام دهد. این ابزار برای انجام تعمیرات یخچال در منزل عبارتند از :

  • پیچ گوشتی
  • دمباریک
  • انبردست
  • آچار بکس
  • آلن
  • دستگاه جوشکاری
  • کپسول گاز
  • مانومتر
  • اهم متر
  • کورکن لوله
  • سرپیک جوشکاری
  • ترازوی شارژ گاز
  • لوله بر
  • دستگاه نشت یاب
  • پودر تنه کار برای جوشکاری
  • سیم چین وارنیش یا لنت برق
  • هویه

مطالب مرتبط تعمیر یخچال :

تعمیر یخچال مخصوص 09129532878 با ضمانت

تعمیر یخچال مخصوص 09129532878 با ضمانت

تعمیر یخچال مخصوص 09129532878 با ضمانت ۱۳۹۸-۱۱-۰۵.

تعمیر یخچال مخصوص 09129532878 با ضمانت


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)