×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939

25 تیر 1401 توسط

خدمات پس از فروش سامسونگ تهران

خدمات پس از فروش سامسونگ تهران

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939 – آذین سرویس

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران، آیا یکی از لوازم مانند:

  • یخچال سامسونگ
  • ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • کولر گازی سامسونگ
  • اجاق گاز سامسونگ
  • ماکروفر سامسونگ
  • جاروبرقی سامسونگ

شما نیاز به تعمیر دارد، ابتدا اعتبار برگه‌ی گارانتی نمایندگی را چک کنید و در صورت معتبر بودن با شماره‌های دفترچه‌ خدمات پس از فروش سامسونگ تماس بگیرید. اگر گارانتی تمام شده نگران نباشید با شماره زیر تماس بگیرید. کلیه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیرات سامسونگ را با کمترین تعرفه در تمام مناطق تهران ارائه می‌دهیم و همچنین خدمات ارائه شده را تا شش ماه تضمین می‌کنیم.

اگر درخواست خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید از ۱۰٪ تخفیف ویژه تعمیرگاه سامسونگ بهره‌مند می شوید.

حتما ببینید : نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی سامسونگ

مهم ترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ «آذین سرویس»

  • تعمیر در محل: حمل و نقل وسیله بزرگ و سنگینی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو دشواری های بسیاری دارد. به همین جهت متخصصان مجموعه «آذین سرویس» برای خدمت رسانی در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.
  • سرعت بالا در تعمیر: کارشناسان این مجموعه همواره می کوشند در اسرع وقت در محل حاضر شده و خدمات تعمیر و سرویس را به سریع ترین شکل انجام دهند.
  • هماهنگی زمان تعمیر با مشتری: زمان تعمیر وسیله را شما تعیین می کند. کارشناسان پس از هماهنگی زمانی با مشتری نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

تعمیرگاه «آذین سرویس»، یکی بهترین ها بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران است که خدمت رسانی با کیفیت و سرعت بالا را در دستور کار خود قرار داده است.

چرا خدمات پس از فروش سامسونگ

چرا خدمات پس از فروش سامسونگ

چرا خدمات پس از فروش سامسونگ «آذین سرویس»

در این مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی مانند:

  • یخچال ساید بای ساید سامسونگ
  • یخچال فریزر سامسونگ
  • ماشین لباسشویی سامسونگ
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • کولر گازی اسپیلت سامسونگ
  • مایکروفر سامسونگ
  • مایکروویو سامسونگ
  • اجاق گاز سامسونگ
  • تلویزیون سامسونگ

در منزل مشتری انجام می شوند. قطعات قابل فروش و تعمیرات انجام شده توسط این تعمیرگاه مجاز همگی دارای گارانتی شش ماهه تا یکساله می باشند. همچنین این نمایندگی تعمیرات تخصصی دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته نیز می باشد، بنابرین در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی سامسونگ، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از خدمات تعمیرات این نمایندگی معتبر و مجاز استفاده کنید.

با شرکت لوازم خانگی سامسونگ بیشتر آشنا شویم

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولید کننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور است. سامسونگ از بدو تأسیس خود، از یک شرکت تجاری کوچک به شرکتی عظیم در سطح جهانی تبدیل شده است. که بخش‌های تجاری مختلفی در زمینه‌های گوناگون دارد.

از جمله فناوری پیشرفته، نیمه‌رساناها، ساخت آسمان‌خراش‌ها و کارخانه‌جات، پتروشیمی، مُد. پزشکی، مالی، هتل‌داری و غیره. اکتشافات، اختراعات و محصولات ابتکاری ما باعث شده است. در این زمینه‌ها پیشتاز شویم، و صنایع مرتبط را همواره به سوی ترقی هدایت کنیم. خدمات پس از فروش سامسونگ

زندگی بهتر با محصولات سامسونگ

اگر گارانتی نمایندگی سامسونگ شما به اتمام رسیده با ما تماس بگیرید

سامسونگ تجارت تأثیرگذاری را هر روزه با مردم سراسر جهان به اشتراک می‌گذارد. از نوآوری‌های ما در لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته. تا پیشرفت‌های ما در تولید محصولات زیست‌دارویی. ما با تعهد به ارائه محصولات و خدماتی عالی در تمامی بخش‌های تجاری خود می‌کوشیم تا زندگی مردم همه گوشه و کنار جهان را بهبود بخشیم و تغییراتی مثبت را برای دنیای خود به ارمغان بیاوریم. هدف ما روشن است: اینکه به شما آزادی دهیم تا سفر کنید؛ تا تجاربی تازه کشف کنید؛ تا کنترل جهان خود را به دست بگیرید.

قدرتی که بتواند امروز شما را با آرزوی فردایتان پیوند دهد. در دنیایی پرتحول، ما با سرعت بیشتری در حال تحول هستیم. ما در دنبال کردن اکتشاف و نوآوری مُصر هستیم تا فناوری‌ها و خدماتی را ارائه دهیم که قدرت‌بخش باشند… خدمات پس از فروش سامسونگ

سوالات متداول مشتریان از مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ

چقدربعد از ثبت درخواست ، کارشناس مراجعه مینماید ؟

بعد از ثبت درخواست تعمیرات سامسونگ توسط شما ، کارشناسان ما در بازه کمتر از 60 دقیقه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه و سرویس سامسونگ را با شما هماهنگ مینماید و در سریعترین زمان ممکن با هماهنگی شما مراجعه مینماید.

تعمیراتی که انجام میشود چقدر ضمانت دارد ؟

تمام خدمات ارائه شده و قطعات تعویض شده توسط کارشناسان ما دارای 60 روز ضمانت میباشد.

آیا در صورت بروز مجدد خرابی هزینه ای دریافت میگردد ؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن تماس گرفته اید در کمتر از 60 روز دوباره ایجاد گردد این مرکز با توجه به ضمانت خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد کارشناس و بدون دریافت وجه این مشکل را به صورت کامل مرتفع نماید.

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939 ۱۴۰۱-۰۴-۲۵.

خدمات پس از فروش سامسونگ شهدا – نمایندگی سامسونگ 02177612939


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)