×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

رايج ترين مشکلات سردخانه

8 خرداد 1398 توسط ادمین

امروزه ، با پیشرفت در تکنولوژی امکان نگهداری مواد غذایی ، میوه و سبزیجات ، گوشت و مرغ و سایز مواد که به سرعت خراب می شوند بسیار آسوده شده است اما توسط مکانی به نام سردخانه ، سردخانه ها عمدتا از چند نوع ساختار بهره گرفته اند که در ادامه شما را با این مدل ها آشنا می نماییم و همین طور با رایج ترین مشکلات سردخانه با شما همراه خواهیم بود.

رايج ترين مشکلات سردخانه

سردخانه ها برای نگهداری محصولات شما ساخته شده اند تا این که مقدار زیادی از آن ها را در محلی خنک برایتان نگهداری نماید حال بسته به نوع کالای شما ممکن است دماهای مختلفی در این محل در نظر گرفته شده باشد و البته اگر هم به رعایت نکات ایمنی در رابطه با مشکلات سردخانه نکنید باید در مدت کوتاهی برای تعمیر سردخانه با نمایندگی آذین سرویس تماس بیگرید..

برای مثال برای موادغذایی مانند مرغ و گوشت بایستی دمای زیر صفر برای حفظ سلامت مواد غذایی در نظر گرفته شود و برای سالم ماندن میوه و دیگر محصولات دمای بالای صفر بهتر است تا مشکلی برای محصولات شما به وجو نیاید.

در رايج ترين مشکلات سردخانه فراموش نکنید برای نگهداری محصولات صنعتی ، کشاورزی در سردخانه هیچ مشکلی وجود ندارد در این صورت می توانید برای محصولات لبنی مانند بستنی و سایر محصولات نیز از سردخانه استفاده نمایید اما اغلب سردخانه ها با بستر ساندویچ پانل ساخته می شوند و برخی دیگر با مواد اولیه دیگر ساخته می شوند.

آموزش تعمیرات سردخانه

اما رايج ترين مشکلات سردخانه که افراد مختلف در زمان استفاده از آن مطرح می نمایند ایجاد یخ زدگی در سردخانه می باشد که در این حالت با استفاده مداوم از سردخانه متوجه این موضوع می شویم که دیواره های سردخانه ما دچار یخ زدگی می شوند و در این صورت یک مشکل برای شما به وجود می آید.

اما علت یخ زدگی دیواره های سردخانه چه می تواند باشد؟ یخ زدگی و یا چیزی شبیه برفک که در یخچالهای خانگی خود دیده ایم به دلیل وجود بخار هوا در آن محل می باشد که به صورت قطرات آب در آن محل یخ زده اند.

راه حل یخ زدگی را می تواند با معرفی روش های مختلف خدمت شما اعلام نمود از جمله اصلی ترین روش بستن و عایق بندی دقیق و درست در سطح و جداره های سردخانه می باشد که بهترین راه برای جلوگیری از یخ زدگی می باشد.

از جمله دیگر مشکلاتی که در سردخانه ها به وجود می آید به دلیل نگهداشتن بیش از حد رطوبت و عدم رسیدگی به نظافت و تمیزی در سردخانه مشکل کپک زدن سردخانه به وجود می آید که در این حالت می تواند مشکل ساز و آزار دهنده به حساب بیاید.

فراموش نکنید در این حالت بهتر است که شما با حفظ و رعایت نکات بهداشتی و اهمیت دادن به سلامت محصولات ، دیواره ها ، کف و سایر نقاط این مکان مبرد را با دقت تمیز کرده و نگذارید رطوبت زیاد باعث به وجود آمدت کپک و قارچ ها در این محل شود.

مشکلات سردخانه

سردخانه ها نیز مانند هر ساختمان و مکان ممکن دچار یکسری مشکلات شود که ما را کمی به دردسر بیندازد، مشکلات سردخانه را تنها نمی توان به عدم سرد کردن و یا نظافت محدود نمود چرا که مواردی وجود دارد که در طول استفاده از سردخانه به احتال زیاد شما را نیز درگیر خواهد نمود در ادامه می توانید دقیق تر با این موارد آشنا شوید.

تعمیر چیلر

سردخانه شما ممکن است به دلایل مختلفی دچار خراب شدن و پوسیده شدن سقف ، دیوار و جداره ها شود که در صورت نگهداری درست و نصب و راه اندازی درست شما دچار این مشکلات نخواهید شد توجه داشته باشید که کار نصب و راه اندازی سردخانه خود را به یک تیم کاملا مجرب و دارای سابقه درخشان بسپارید تا دیگر شاهد مواردی همچون پوسیدگی سقف و چکه کردن از آن و یا خراب شدن و از بین رفتن جداره های سردخانه نباشید.

اما راه هایی که شما می توانید از پوسیدگی جداره ها جلوگیری نمایید شامل نصب درست آن ، استفاده از بخار شکن و به طور کل جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل روکشها از جمله مواردی هستند که می تواند در سلامت هر چه بهتر سردخانه نقش داشته باشد.

مشکلات سردخانه تنها به موارد ذکر شده ختم نمی شود یکی از عمده ترین مشکلاتی که در این مکان ممکن است رخ دهد استشمام بوی بد حاصل از فساد مواد غذایی و دی اکسید کربن خواهد بود گاها به دلیل وجود برخی گازهایی که از مواد و محصولات داخل سردخانه است بوهایی را به همراه خود داشته باشد که راه رفع و جلوگیری از این موضوع تنها با نصب چند فن و هواکش و یک تهویه مطلوب به سادگی قابل حل خواهد بود.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)