×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982

10 اسفند 1399 توسط

سرویسکار کولر گازی تهران

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982 – فقط یک تماس کافیست

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی ، سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود.

پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

سرویسکار کولر گازی کیست؟

وقتی از واژه سرویسکار استفاده می شود، بسیاری از ما این واژه را با واژه تعمیرکار تفکیک می کنیم. هرچند یک سرویسکار در کشورهای دیگر ممکن است با تعمیرکار جدای از هم دیده شوند. یا در برخی از خدمات در ایران هم جدا دیده می شوند، ولی در کل سرویسکار همان تعمیرکار است و این دو به هیچ عنوان از هم مجزا نیستند.

در تعریف محدوده شغلی و وظایف شغلی در شرکت ها و گروه های بزرگ، معمولا به افرادی که کار عیب یابی و تعمیر کولر گازی را انجام می دهند، عنوان سرویسکار کولر گازی اطلاق می شود. در تعریف صحیح از سرویسکار، باید فردی را عنوان کرد که اقدام به بررسی، راه اندازی، تمیز کردن، انجام خدمات جانبی مانند تعویض قطعات مصرفی و دادن ایده های کاربردی به مصرف کننده می کند. همچنین در این فرآیند عمدتاً مشکلات احتمالی یک محصول را شناسایی کرده و به مشتری و یا صاحب محصول اطلاع رسانی می کند. سپس با موافقت خود صاحب کار خدمات تعمیر و مرتفع کردن مشکل تشخیص داده شده را نیز انجام می دهد.

حتما ببینید : خرید لوله مسی کولر گازی

کار و تخصص یک سرویسکار کولر چیست ؟

یک سرویسکار کولر گازی ضمن تشخیص عیب کولر و یا انجام خدمات سرویس کولر، عمدتا اقدام به بر طرف کردن این عیب می کند که می تواند عیب مکانیکی، الکترونیکی، تخصصی و یا غیر تخصصی باشد. بنابراین تعاریف، یک سرویسکار کولر گازی فردی است که در زمان های مورد نیاز مشتری ( معمولا در اوایل فصل گرم سال)، با حضور در محل مشتری اقداماتی را برای کولر انجام می دهد. تا کولر در آن فصل سال بتواند با مصرف کم انرژی بازدهی بالاتری داشته باشد و احیاناً اگر مشکلی در کولر وجود دارد، به مشتری اطلاع رسانی و برطرف می کند.

برخی از سرویسکاران کولر گازی با ایجاد تمایز بین این دو مفهوم در تلاش هستند تا کار تعمیرات را به دیگران واگذار کنند، در حالی که سرویسکار خوب کسی است که خودش کار تعمیرات را انجام دهد. سرویسکار کولر گازی عموماً با داشتن اطلاعات فنی خوب و درجه یک اقداماتی مانند تعویض فیلتر، تمیز کردن پنل داخلی و خارجی و … کار سرویس کولر گازی را انجام می دهد و خدمات بیشتر را ممکن است در بعد تعمیراتی انجام دهد.

تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی گاهاً با دیدگاه تخصصی برای رفع عیب کولر گازی وارد فاز اجرایی می شود و مثلا برای بر طرف کردن مشکل عدم خنک کنندگی کولر گازی، ایراد آن را شناسایی و تعمیر می کند. بنابراین به هیچ عنوان نمی توان گفت چون سرویسکار کولر گازی کار سرویس را انجام داده، برای تعمیر کولر گازی صلاحیت کافی را ندارد.

خدمات شستشوی کولر گازی

خدمات شستشوی کولر گازی

مراحل سرویس کولر گازی توسط سرویسکار

یکی از مواردی که با شروع به کار کولرهای گازی به آن دقت کافی نمی شود، سرویس کولر گازی می باشد. در حالی که با جذب غبارهای موجود در هوا بر روی فیلتر و اواپراتور کولر گازی انتقال حرارت به طور کامل انجام نمی شود و بازدهی کولر بین 5 الی 15 درصد کم شده و سرمای مناسب در داخل واحد احساس نمی شود. بهتر است قبل از شروع به استفاده از کولر گازی آن را سرویس کنید، خود شما نیز نیز می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

ولی در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی و فنی تر با کمک گرفتن از تعمیرکار یا سرویسکار حرفه ای کولر گازی مشکل خود را حل کنید.

عمده ترین سرویس های مورد نیاز کولر گازی

  • شستشوی فیلترها
  • شتشوی اواپراتور
  • شستشوی کندانسور
  • سرویس پره های کویل اواپراتور و کندانسور
  • بررسی مجرای تخلیه
  • بررسی وضعیت ظاهری کولر گازی
  • سوالات متداول سرویسکار کولر گازی

فیلم آموزشی نحوه سرویس دهی به کولر گازی خانگی

قیمت و هزینه های نصب کولر گازی و اسپلیت، تعمیر و سرویس کولر گازی

هزینه و قیمت سرویس و تعمیر کولر گازی به نوع خدماتی که شما دریافت می کنید بستگی دارد. این خدمات از شارژ گاز کولر گازی تا تعویض قطعات مصرفی و یا آسیب دیده، تعرفه‌های متنوعی دارند. به طور میانگین هزینه انجام تعمیرات و سرویس ها در زمینه کولر گازی از 60,000 تومان تا 5,000,000 تومان متغیر است. همچنین اگر قطعه ای در دستگاه شما نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه تعمیر آن به فاکتور شما اضافه خواهد شد.

حتما ببینید : خرید و فروش کمپرسور کولر گازی

چرا بهتر است تعمیر کولر گازی خود را به آذین سرویس بسپارید؟

مجموعه آذین سرویس با بیش از 15 سال تجربه  مفتخر است انواع کولرهای گازی : کولرگازی، اسپیلت، کولرگازی ایستاده، کولرگازی پرتابل، پنجره ای، داکت اسپیلت و .. را در محل با ضمانت نامه 90 الی 180 روز رسمی تعمیر یا سرویس نماید. از جمله مزیت های تعمیرگاه تخصصی کولر گازی آذین سرویس عبارتند از:

  • سرعت در تعمیرات کولرگازی
  • برخورداری از باتجربه ترین تعمیرکاران کولرگازی
  • استفاده از قطعات فابریک همان برند برای تعمیرات کولرگازی
  • دارای شعبات مختلف در سراسر تهران
  • ضمانتنامه 90 روزه تعمیرات و سرویس کولرگازی
  • شرح کار و تفکیک قیمتها در فاکتور
  • پشتیبانی قوی در خدمات دارای گارانتی
  • تعرفه بندی شدن هزینه ها
نصب سایبان کولر گازی

نصب سایبان کولر گازی

خدمات نصب سایبان کولر گازی در آذین سرویس

نصب سایبان کولر گازی در تهران از خدمات سامانه آذین سرویس است که می‌توانید در کنار خدماتی چون سرویس و تعمیر کولر گازی این خدمت آذین سرویس را هم سفارش بدهید. نصب سایبان یکی از عواملی که می‌تواند در خنک تر شدن هوای کولر موثر باشد. با نصب آن هم از فرسایش کولر و قطعات آن در برابر آفتاب جلوگیری می‌کنید و هم از هوای خنک‌تری لذت میبرید و مصرف برق کاهش می یابد. نصب سایبان کولر فقط برای کولر گازی انجام نمی‌شود، بلکه سایبان روی کولرهای آبی نیز قابل نصب است و مصرف انرژی این کولرهای نیز بهینه خواهد شد.

سوالات متداول سرویسکار کولر گازی

اگر نیاز به سرویسکار کولر گازی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

هزینه سرویس و رفع عیب کولر گازی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

مناطق تحت پوشش تعمیرات کولر گازی کجاست؟

تهران تعمیرگاه سراسر تهران و کرج و حومه را جهت سرویس دهی پوشش میکند

خدمات نصب سایبان کولر گازی در آذین سرویس

نصب سایبان کولر آبی در تهران از خدمات سامانه آذین سرویس است که می‌توانید در کنار خدماتی چون سرویس و تعمیر کولر گازی این خدمت آذین سرویس را هم سفارش بدهید.

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982 ۱۳۹۹-۱۲-۱۰.

سرویسکار کولر گازی زاهد گیلانی – 09122803982


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)