×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

فروشگاه داکت اسپلیت آذربایجان – 09122803982

27 خرداد 1400 توسط

فروشگاه داکت اسپلیت آذربایجان – آذین سرویس فروش داکت اسپلیت در تهران و شهرستان

فروشگاه داکت اسپلیت آذربایجان – اگر می خواهید از داکت اسپلیت به عنوان سیستم تهویه مطبوع فضای آپارتمان یا دفتر کار خود استفاده نمائید و دقیقا نمی دانید بهتر است از چه نوع داکت اسپلیت، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی استفاده کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به همه سوالات شما در خصوص قیمت خرید، مشخصات فنی، بهترین انواع داکت اسپلیت و… پاسخ دهیم!

داکت اسپلیت (Ducted Split) اصطلاحی است که بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی مورد استفاده قرار می دهند که امروزه یکی از رایج ترین سیستم های سرمایش و گرمایش در آپارتمان ها محسوب می شود. داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی با تامین هوای خنک در تابستان و تامین هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان و انتقال هوای سرد یا گرم توسط کانالهای اجرا شده در داخل سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به شرایط آسایش و دلخواه تنظیم شده ی ترموستات می رساند.

داکت اسپلیت ها متشکل از 2 بخش یونیت داخلی (هواساز) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشند که این 2 بخش توسط 2 لوله مسی به یکدیگر مرتبط می شوند، هوای سرد را تامین می کنند و آن ها را توسط کانال های اجرا شده داکت اسپلیت در اتاق ها یا سالن هر واحد آپارتمانی (در داخل سقف کاذب) توزیع می نمایند.

حتما ببینید : تعمیر داکت اسپلیت

به طور کلی در کندانسور داکت اسپلیت ها (یونیت خارجی) گاز مبرد خنک می شود و از طریق لوله مسی به شیر انبساطی (expantion valve) و از آنجا به صورت گاز مبرد و آماده جذب گرمای محیط به کویل یونیت داخلی داکت اسپلیت منتقل می گردد. در کویل های یونیت داخلی گرمای هوای محیط داخلی توسط گاز مبرد درون کویل گرفته شده و هوای خنک شده توسط فن (پنل داخلی ) به درون کانال رفت هوا منتقل می گردد.

تفاوت داکت اسپلیت و کولر گازی (فروشگاه داکت اسپلیت)

داکت اسپلیت یا همان اسپلیت که از آن به عنوان کولر گازی نیز یاد می شود، به دلیل داشتن مزیت های فوق العاده توانسته جایگزین مناسبی برای محصولات هم رده و مشابه خود باشد. یکی از مهمترین تفاوت بین کولرهای گازی و داکت اسپلیت، یونیت داخلی آنها می باشد. یونیت داخلی برای کولرهای گازی به صورت دیواری و یا سقفی بوده، در حالیکه برای داکت اسپلیت به صورت توکار طراحی می شود. داکت اسپلیت ها در سیکل سرمایشی مشابه با کولرهای گازی عمل می کنند، در حالیکه در سیکل گرمایشی، مکانیسم متفاوتی دارند.

ساز و کار داکت اسپلیت به عنوان یک دستگاه گرمایشی به این صورت است که آب گرم به دست آمده از موتور خانه، به داخل کویل جریان می باید و در اثر آن کویل گرم شده و در اثر چرخش فن هواساز، گرمای موجود در آن به هوا منتقل شده و سبب گرم شدن محیط می شود. اگرچه این ساز و کار بسیار ساده به نظر میرسد ولی به منظور کارکرد صحیح آن باید از تجهیزات و قطعات با کیفیت استفاده شود. برای خرید داکت اسپلیت حتما فروشگاه و مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت محصول انتخاب شده، مطمئن باشید. سودجویان بسیاری هستند که به منظور فروش محصولات غیر اصل خود، هزینه های کمتری را پیشنهاد می دهند. هیچ ارزانی، بی دلیل نیست.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها در انواع مختلف تولید می شود یک دسته بندی کلی باری این محصولات به صورت زیر است :

  • معمولی یا دور ثابت
  • اینورتر یا دور متغیر
  • تک فاز
  • سه فاز

در خرید این نوع از محصولات، فضای مد نظر را در اولویت قرار دهید زیرا اگر ظرفیت هی کمتری را برای فضاهای بزرگتر انتخاب کنید در این صورت نمی توانید از کارایی آنها بهره مند شوید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در انتخاب محصول می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی موجود در تماس باشید. نصب و راه اندازی داکت اسپلیت باید با دقت کافی انجام شود زیرا یکی از مهمترین علل کارکرد نادرست این دستگاه ها به ایراد و خلل در نحوه ی اجرای آنها مربوط می شود. سقف های کاذب موجود در راهرو ها مناسب ترین مکان برای اجرا ی این دستگاه ها خواهد بود.

خرید داکت اسپلیت (فروشگاه داکت اسپلیت)

داکت اسپلیت نیز همانند اسپیلت از یک یونیت داخلی و یک یونیت تشکیل شده است که توسط لوله مسی و کابل‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند و تنها تفاوت آن در محل قرارگیری یونیت داخلی و توزیع برودت آن می‌باشد.استفاده از این سیستم به شرطی که برای تمام فضاهای واحد، دریچه مستقل پیش‌بینی شود و از بهره وری سیستم نکاهد، به معماری داخلی واحدها کمک شایانی نموده و انتخاب بهتری نسبت به اسپیلت ها می‌باشد.

یونیت داخلی داکت اسپلیت‌ها در سقف نصب شده و توسط کانال به دریچه‌های قرار گرفته در فضاهای مختلف هوا رسانی می‌کنند.با خرید داکت اسپلیت میتوانید بهترین دما را برای آرامش خود و خانواده فراهم بیاورید.

حتما ببینید : خرید و فروش کمپرسور کولر گازی

محاسبه ظرفیت داکت اسپلیت

واحد اندازه گیری ظرفیت و قدرت سرمایش داکت اسپلیت BTU است. داکت ها معمولا در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت تولید و ارائه می گردند. یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب این نوع سیستم سرمایشی دقت به میزان BTU آن می باشد که که اگر به خوبی متناسب به محیط موردنظر خریداری شود بیشترین بازدهی را از این سیستم خواهیم داشت همچنین باعث کاهش اتلاف انرژی و کم شدن میزان صدا ایجاد شده توسط اسپلیت را به دنبال خواهد داشت.

همچنین لازم است به وضعیت آب و هوایی منطقه مورد نظر، اقلیم جغرافیایی آن، وضعیت آفتاب گیر بودن و یا نبودن ساختمان، تعداد ساکنین، موقعیت تجاری، مسکونی یا اداری بودن محل و از همه مهمتر به متراژ آن توجه شود، بنابراین فاکتور مهم و اساسی در وهله اول متراژ است. در جدول زیر یک راهنمایی کاربردی جهت احتساب ظرفیت مناسب داکت اسپلیت است تا مدلی مناسب برای خنک و یا گرم کردن محیط انتخاب شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشورت درمورد متراژهای دیگر، با کارشناسان فروشگاه دماپویا تماس حاصل نمایید و همچنین شما بازدیدکنندگان گرامی چنانچه قصد خرید سیستم های تهویه مطبوع دیگر را برای محیط های مختلف اداری، تجاری و مسکونی نظیر کولر آبی دارید، می توانید از طریق وبسایت اقدام نمایید و برندها و مدل ها مختلف آن را با گارانتی معتبر از آذین سرویس تهیه نمایید.

ظرفیت داکت اسپلیت طبقات وسط ساختمان طبقات زیر پشت بام و در معرض نور خورشید
18000 BTU فضای مورد نظر تا 48 متر فضای مورد نظر تا 35 متر
24000 BTU فضای مورد نظر تا 65 متر فضای مورد نظر تا 45 متر
30000 BTU فضای مورد نظر تا 80 متر فضای مورد نظر تا 55 متر
36000 BTU فضای مورد نظر تا 100 متر فضای مورد نظر تا 65 متر
48000 BTU فضای مورد نظر تا 140 متر فضای مورد نظر تا 100 متر
60000 BTU فضای مورد نظر تا 170 متر فضای مورد نظر تا 125 متر

داکت اسپلیت ال جی

شرکت ال جی (LG) در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع از برندهای مطرح به حساب می آید. یکی از محصولاتی که در این زمینه به بازار عرضه نموده ، داکت اسپلیت است.داکت اسپلیت ال جی از رایج ترین و مقرون به صرفه تری سیستم های ایجاد سرمایش و گرمایش در ساختمان است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است.

داکت اسپلیت اینورتر ال جی مدل ABNQ-24GM1T1

داکت اسپلیت سرد اینورتر ال جی مدل ABNQ-24GM1T1 ، از سری جدید داکت اسپلیت‌های اینورتر ال جی است که با بهره گیری از فناوری‌های پیشرفته برای تامین سرمایش ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی ارائه می گردد. از آنجایی که امکان اضافه کردن کویل آبگرم جهت تامین هوای گرم برای داکت اسپلیت ال جی وجود ندارد، این محصول برای استفاده در مناطق آب و هوایی حاره‌ای مناسب می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت ال جی مدل ABNQ-24GM1T1

مدل ABNQ-24GM1T1
برچسب مصرف انرژی +A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
شرایط کارکرد حاره ای
ظرفیت سرمایشی – BTU/h 24000
برق مصرفی تک فاز – 240~220 ولت
نوع کمپرسور تویین روتاری
گاز مبرد R410a
دامنه دمایی کارکرد 19 الی 54 درجه سانتیگراد
مدت گارانتی 2 سال ضمانت قطعات فنی – 18 ماه ضمانت کمپرسور
قیمت تماس بگیرید

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از جدیدترین محصولات شرکت قدیمی و صاحب نام ایران رادیاتور است که به تازگی وارد بازار سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شده است.برای استفاده از داکت اسپلیت ایران رادیاتور در فصول سرد بعنوان یک سیستم گرمایشی، از کویل آبگرم استفاده می کنند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/DUCT/A

داکت اسپلیت ایران رادیاتور با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، از گاز مبرد R410a و کمپرسور Twin Rotary بهره می برد و در حال حاضر در دو ظرفیت 2 و 2.5 تن تبرید موجود می باشد.داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/DUCT/A با ظرفیت 2.5 تن تبرید با برق تکفاز 220 ولت کار می کند و مناسب برای فضاهای 40 تا 60 مترمربع می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-30CH/DUCT/A

مدل IAC-30CH/DUCT/A
برچسب مصرف انرژی B
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
شرایط کارکرد معتدل
ظرفیت سرمایشی – تن 2.5
برق مصرفی تک فاز
گاز مبرد R410a
دامنه دمایی کارکرد 15- الی 47 درجه سانتیگراد
گارانتی 18 ماه ضمانت قطعات فنی – 18 ماه ضمانت کمپرسور
قیمت تماس بگیرید

داکت اسپلیت میدیا

تمامی داکت اسپلیت های مدیا از نوع دور ثابت هستند و گاز برد آنها از نوع R22 است. داکت اسپلیت مدیا در صورت نصب و راه اندازی توسط کارشناسان آذین سرویس ، دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات می باشد.

داکت اسپلیت میدیا مدل MDA5-36HW

داکت اسپلیت میدیا 36000 ، دارای ظرفیت 36000 بی تی یو بر ساعت است. این محصول به جهت برخورداری از گزینه های دسترسی گوناگون از جمله بهترین های محبوب و کم مصرف موجود در در میان مصرف کنندگان است. در واقع این سیست تهویه مطبوع با بهرمندی از کمپرسور قدرتمند و معتبر و نیز برخورداری از گاز مبرد R410a به همراه مکانیزم ها و تجهیزات برورز دارای رده انرژی B می باشد.

مشخصات داکت اسپلیت میدیا مدل MDA5-36HW

مدل MDA5-36HW
ظرفیت – BTU 36000
برچسب مصرف انرژی B
عملکرد دستگاه سرمایش و گرمایش
گاز مبرد R22
شرایط کارکرد معتدل
نوع برق مصرفی تک فاز
موقعیت نصب دستگاه سقفی توکار
گارانتی 5 سال کمپرسور – 24 ماه قطعات
قیمت تماس بگیرید

داکت اسپلیت وست کول

این داکت اسپلیت چینی با کیفیت همچون اسپیلیت های کانالی دیگر دارای قابلیت تامین هوای مطبوع در همه فصول سال می باشد و در دو نوع اسپیلت کانالی اینورتر و بدون کیت اینورتر تولید و عرضه می شود.آذین سرویس انواع اسپلیت وست کول را با گارانتی اصلی به شما عزیزان عرضه می دارد. داکت اسپلیت وست کول دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر تک فاز وست کول 18000

داکت اسپلیت وست کول ۱۸۰۰۰ مطابق جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این کمپانی با استفاده از متریال و قطعات اصلی توانسته محصولی با سطح کیفیت بالا تولید و روانه بازار رقابت کند. از ویژگی های داکت اسپلیت سقفی میتوان کاهش اشغال فضای مفید سازه اشاره داشت.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر وست کول 18000

مدل WESTCOOL-18-INV
گاز مبرد R410a
دارای کمپرسور روتاری T1
عملکرد دستگاه سرمایش و گرمایش
نوع برق یونیت داخلی تک فاز
ظرفیت اسمی (تناژ تبری) 1.5 تن
فیلتر چندلایه تصفیه هوا
مصرف انرژی کم مصرف و پربازده
گارانتی ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش
قیمت تماس بگیرید

داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت ایتالیایی زانتی در سه سری و ظرفیت های مختلفی عرضه می گردد که برای ظرفیت های مختلف و متراژهای مختلف عرضه شده اند. داکت اسپیلت زانتی در مقایسه با محصولات مشابه و با توجه به نحوه قیمت گذاری آن ،داکت اسپلیت زانتی مناسب نصب در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری بوده که در فضای سقف کاذب به صورت توکار قابلیت نصب را دارا می باشد. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت محصول قطعا دو فاکتور مثبت برای خرید داکت اسپیت زانتی می باشد.

داکت اسپلیت زانتی مدل ZMDA-48HO1SANA

داکت اسپلیت معمولی زانتی مدل ZMDA-48HO1SANA با ظرفیت 48000BTU/hr و قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، مناسب برای نصب در سقف کاذب ساختمان‌های اداری و مسکونی در شرایط آب و هوایی معتدل می باشد. در صورت داشتن سقف کاذب مناسب، بهترین راه ‌حل استفاده از دستگاه‌های داکت اسپلیت است که علاوه بر تامین سرمایش و گرمایش محیط از طریق کویل DX، امکان تامین هوای تازه مورد نیاز را فراهم می کنند.

مشخصات اکت اسپلیت معمولی زانتی مدل ZMDA-48HO1SANA

مدل ZMDA-48HO1SANA
برچسب مصرف انرژی A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
شرایط کارکرد معتدل
ظرفیت سرمایشی – تن 4
برق مصرفی سه فاز-380 ولت
گاز مبرد R410a
کیت اینورتر (کم مصرف) ندارد
گارانتی 5 ساله
قیمت تماس بگیرید

داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت سقفی هایسنس گزینه مناسبی برای استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد، چرا که از یک یونیت داخلی که در سقف کاذب تعبیه می شود و یک یونیت خارجی که به وسیله لوله های مسی به یونیت داخلی متصل می باشد تشکیل شده است.داکت اسپلیت هایسنس اینورتر سبب پایین آمدن میزان مصرف برق دستگاه به میزان 60% و جلوگیری از وارد شدن شوک به شبکه برق و طول عمر دستگاه خواهد شد.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر هایسنس مدل HID-60

داکت اسپلیت سقفی اینورتر هایسنس مدل HID-60 بالای سقف کاذب واحد های آپارتمانی بصورت مخفی نصب گردیده و توسط کانالهایی که به آنها متصل می شوند هوای خنک و یا هوای گرم را در فضاهای مختلف واحد مربوطه بصورت مناسب توزیع می نمایند.

مشخصات داکت اسپلیت هایسنس مدل HID-60

مدل HID-60
برچسب مصرف انرژی A
موقعیت نصب پنل داخلی سقفی توکار
شرایط کارکرد معتدل
ظرفیت گرمایشی و گرمایشی – BTU/h 60000
برق مصرفی سه فاز – 380 ولت
گاز مبرد R410a
دامنه دمایی کارکرد 10- الی 48 درجه سانتیگراد
گارانتی 2 سال ضمانت قطعات فنی – 5 سال ضمانت کمپرسور
قیمت تماس بگیرید

سوالات متداول خرید داکت اسپلیت

کدام یک از انواع داکت اسپلیت ها مصرف برق کمتری دارد؟

داکت اسپلیت اینورتر، زیرا زمانی که دمای محیط به دمای مناسب برسد، دور کمپرسور به پایین ترین حالت خود خواهد رسید. در نتیجه تعداد خاموش و روشن شدن کمپرسور کاهش پیدا کرده و مصرف بهینه انرژی را به دنبال خواهد داشت.

آیا داکت اسپلیت هم سرمایش و هم گرمایش را تامین می کند؟

بله، از دهانه ی خروجی هواساز یا همان یونیت داخلی در سقف کاذب کانال کشی انجام می شود و در هر قسمتی که نیاز باشد دریچه ای قرار داده می شود و متناسب با هر فصل هوای سرد یا گرم خارج می شود.

استفاده از داکت اسپلیت چه مزایایی دارد؟

طول عمر خوبی دارد، کار کردن با آن آسان است، هر واحد از آن مستقل می باشد و هزینه خرید ان مناسب است.

معایب داکت اسپلیت چیست؟

عدم امکان تنظیم هوا به صورت منطقه ای-مصرف برق نسبتاً بالا-امکان سرو صدای زیاد

برند های موجود در شرکت تهویه نوین چیست؟

استقلال جهت هر واحد و درنتیجه راحتی فرایند مصرف کننده در استفاده به لحاظ زمان و میزان مصرف،کاهش چشمگیر مصرف برق و گاز نسبت به سیستم های مشابه،کاهش صدا و آلودگی های صوتی،کاهش هزینه های تمام شده با توجه به کیفیت و مزایای قطعی در مقایسه با سایر سیستم ها،افزایش سرعت ساخت پروژه

مزایای داکت اسپلیت های تهویه نوین چیست؟

1.Midea،2.Cool Wave،3.Rheem،4.Lennox (به دلیل تحریم ها ارائه این برند درحال حاضر امکان پذیر نمی باشد.)



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)