×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

فروش فیلتر یخچال نارمک – 09122803982

4 تیر 1400 توسط

فروش فیلتر یخچال نارمک – خرید اینترنتی فیلتر یخچال

فروش فیلتر یخچال نارمک ، امروزه استفاده از فیلتر بیرونی یخچال و ساید بای ساید ها امری اجتناب ناپذیر است. کاهش کیفیت آب آشامیدنی علاوه بر آسیب زدن به سلامت فرد موجب بروز اختلال در عملکرد یخچال و ساید بای ساید می‌گردد. گرفتگی لوله ها و شیلنگ های آب رسان در یخچال ها ، کند شدن سیستم یخسازی و خروجی آب و یخ با طعم و بوی ناخوشایند از آثار فیلتر نشدن آب بشمار می‌آید.
بیشتر تولید کنندگان یخچال و ساید بای ساید برای فیلتر کردن آب ورودی به سیستم دستگاه از فیلتر های داخلی استفاده می کنند. این فیلتر ها منحصر به فرد بوده و قابل اتصال به دیگر دستگاه ها نمی باشند. در این میان دستگاه هایی نیز هستند که در طراحی خود از این نوع فیلترها استفاده نمیکنند. برای این دستگاه ها فیلترهایی طراحی شده که با نام فیلتر بیرونی شناخته می‌شوند.

به طور کلی دو نوع فیلتر یخچال داریم :

  • فیلتر درونی
  • فیلتر بیرونی

فیلتر بیرونی یخچال و ساید بای ساید

فیلتر بیرونی یا فیلتر خارجی نوعی از فیلتر تصفیه آب در یخچال‌ها می‌باشد که خارج از دستگاه نصب شده و دارای یک ورودی و یک خروجی است ، که می‌توان از آن برای تصفیه آب یخچال و یا ساید بای ساید استفاده نمود. این فیلترها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب میشوند. فیلتر بیرونی را میتوان علاوه بر استفاده در دستگاه های فاقد فیلتر داخلی برای دستگاه‌هایی که دارای فیلتر داخلی نیز هستند استفاده نمود.

این امر موجب تصفیه بهتر آب و نیز جلوگیری از مسدود شدن زود هنگام فیلتر داخلی میشود. فیلتر بیرونی یخچال و ساید بای ساید ( کربنی ) نوعی محبوب و پر استفاده از فیلتر های بیرونی در بین کاربران است. در طراحی این فیلتر از کربن فعال به عنوان جاذب ناخالصی های آب استفاده میشود. کربن فعال دارای بار الکتریکی مثبت بوده و قادر به جذب یون های منفی محلول در آب می‌باشد. این فیلتر با برند های مختلف و در دو سایز بزرگ و کوچک در بازار موجود است که از آن میتوان در تمامی یخچال‌ها و ساید بای سایدها استفاده نمود. نصب این فیلتر به سادگی امکان پذیر است .

فقط کافی است که با توجه به فلش موجود روی فیلتر ، ورودی و خروجی آب را تشخیص دهید و سپس شیلنگ ها را به فیلتر متصل نمایید. برای گرفتن راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناس ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

حتما ببینید : فروش کمپرسور کولر گازی

وظیفه فیلتر اول:

حذف ذرات معلق بالای 5 میکرون، گل و لای ، خزه ، جلبک، باقیمانده تخم انگلها و حشرات و ذرات معلق.

وظیفه فیلتر دوم :

  • حذف کلر و ترکیبات کلر، مواد شیمیایی و آلاینده ها، بو، طعم، مزه آب و … است.
  • پیشنهاد می شود که برای ساید بای ساید و یخچال خود حتی اگر فیلتر داخلی دارد فیلتر دو منظوره در مسیر آب ورودی قرار دهید.
  • به این ترتیب کیفیت آب و یخ بسیار بالا خواهد رفت و عمر فیلتر داخلی نیز افزایش می یابد.
  • حتی اگر ساید شما دارای فیلتر داخلی است می توانید از یک فیلتر کمکی بیرونی برای ساید خود استفاده کنید.

نکته مهم 1:

فیلتر دو منظوره 10 برابر قوی تر از فیلتر های تکی می باشد.

نکته مهم 2:

قابل نصب به تمامی یخچال های ساید بای ساید می باشد.

نکته مهم 3:

از نظر اقتصادی به صرفه تر از مدل های داخل یخچال می باشد.

فقط فیلتر اصلی

مهمترین قسمت تعویض فیلتر سلامت فرزندان و خانواده شما است که آن هم تهیه فیلتر اصلی یخچال شماست متاسفانه دیده می شود افراد سود جو و انسان نما در منزل مشتری فیلتر غیر اصلی و بی کیفیت نصب می کنند و سلامت دیگران را به خطر می اندازند قطعا فیلتر ارزان قیمت فیلتر خوبی نیست و فیلتر اصلی گران تر از قیمت واقعی هم اجحاف در حق مشتری است .

به این خاطر تیم آذین سرویس با تهیه فیلتر اصلی تمامی برندهای یخچال فریزر و ساید بای ساید علاوه به نصب و تعویض فیلتر با قیمت مناسب در منزل مشتری در هنگام تعویض فیلتر ، یخچال شما را رایگان سرویس می کنند تا از بروز مشکلات بعدی و هزینه تعمیر برای شما پیشگیری شود.

1. نحوه تشخیص فیلتر داخلی یخچال

فیلترهای داخلی با چشم قابل مشاهده هستند و با توجه به برند و مدل یخچال متفاوتند.

موقعیت فیلتر آب در یخچال ساید بای ساید

موقعیت فیلتر آب در یخچال ساید بای ساید

موقعیت فیلتر آب در یخچال ساید بای ساید فرنچ

موقعیت فیلتر آب در یخچال ساید بای ساید فرنچ

در صورت لازم عکس فیلتر را به تلگرام و یا واتس اپ شرکت به شماره 09122803982 ارسال فرمایید تا همکاران ما لینک مورد نظر را جهت انجام خرید صحیح خدمت شما ارسال کنند. به یاد داشته باشید نصب فیلترهای یخچال بسیار ساده بوده و به هیچ وجه به نصاب نیاز ندارد.

2. نحوه تشخیص فیلتر بیرونی یخچال

برای دانستن اینکه فیلتر بیرونی دارید یا خیر کافیست یخچال خود را جلو کشیده و حد فاصل شیر آب تا ورودی شلنگ به داخل یخچال را مشاهده فرمایید. در صورت موجود بودن فیلتر تعویض آن بعد از حداکثر یک سال الزامی و در صورت نبودن اضافه کردن الزامی نیست. (فیلتر بیرونی یخچال به کلیه یخچال های ساید بای ساید قابلیت نصب دارند یعنی تمامی برندها یک مدل ورودی و خروجی دارند و به شلنگ پشت ساید متصل می شوند.)

چه تعداد فیلتر بیرونی کافیست؟

در ابتدا باید توجه داشته باشید اضافه کردن فیلتر بیرونی به هر تعداد به بالاتر بردن کیفیت آب کمک می کند و نه به عمر مفید فیلتر یخچال. چه یک فیلتر چه ده ها فیلتر به علت خواص و عمر کربن اکتیو نهایتا پس از یک سال باید تعویض شوند. یک عدد فیلتر بیرونی با کیفیت که خاصیت آنتی باکتریال را دارا باشد کافیست.

هشدار!!! فریب افراد فرصت جو را با جمله هایی نظیر این فیلتر رو نصب کنید ده سال کار میکنه و یا اگه فیلتر بیرونی نصب کنید فیلتر داخلی رو لازم نیست عوض کنید را نخورید. نهایت عمر هر فیلتر یخچال فارغ از برند یخچال و کشور تولید کننده و تعداد فیلترهای نصب شده یکسال می باشد.

اگر هیچ کدام از فیلترهای داخلی و بیرونی را نداشته یاشیم تکلیف چیست؟

  • در اینصورت باید یک عدد فیلتر بیرونی به شلنگ یخچال متصل فرمایید.
  • به یاد داشته باشید نصب فیلترهای یخچال بسیار ساده بوده و به هیچ وجه به نصاب نیاز ندارد.

چراغ فیلتر

توجه داشته باشید چراغ فیلتر تنها سنسور زمانی است و نه آزمایشگاه تصفیه آب، چراغ فیلتر هر شش ماه یکبار تذکر تعویض فیلتر می دهد. حتی گاهی سنسور کار نمیکند و تا سالها روشن نمی شود. به خاطر داشته باشید در هر صورت بدون توجه به روشن شدن یا نشدن چراغ، فیلتر را پس از حداکثر یک سال تعویض بفرمایید.

عدم تعویض فیلتر به مدت بیش از یکسال باعث تجمع باکتری ها و رسوبات آب و در نتیجه کم شدن فشار آب یخچال می شود، که نتیجه سوختن شیربرقی یخچال می باشد و هزینه بسیار گزافی دارد به علاوه آب مصرفی بعد از یکسال از شروع استفاده به دلیل عمر مفید کربن اکتیو و تجمع رسوبات و تشکیل جلبک هیچ وجه قابل شرب نمی باشد.

نحوه تعویض فیلتر یخچال

توجه داشته باشید چراغ فیلتر تنها سنسور زمانی است و نه آزمایشگاه تصفیه آب، چراغ فیلتر هر شش ماه یکبار تذکر تعویض فیلتر می دهد. حتی گاهی سنسور کار نمی کند و تا سالها روشن نمی شود. به خاطر داشته باشید در هر صورت بدون توجه به روشن شدن یا نشدن چراغ، فیلتر را پس از حداکثر یک سال تعویض بفرمایید.

ریست فیلتر یخچال ساید

پس از تعویض فیلتر تصفیه اب بیرونی یا داخلی یخچال ها برای خاموش شدن جراغ تعویض فیلتر باید ریست انجام شود.

نحوه ریست کردن فیلتر یخچال سامسونگ و ال.جی و جنرال الکتریک samsung lg general electric filter reset

  • دکمه Ice Type و Child Lock را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه Ice/ Water را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه Alarm را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.
  • یا دکمه Reset را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.

نحوه ریست کردن فیلتر یخچال اسنوا , دوو daewoo snowa filter reset

  • دکمه lock را فشار دهید و سپس دکمه filter sleep را 3 ثانیه نگه دارید.
  • یا Filter Reset را 3 ثانیه نگه دارید.
  • یا ice maker lock و lock را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا ریست انجام شود.

فیلم آموزشی نحوه تعویض فیلتر آب یخچال

سوالات شما درباره علت خراب شدن یخچال فریزر

چرا آلارم فیلتر تصفیه آب روشن شده؟

علت روشن شدن چراغ فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید : هر وقت چراغ فیلتر روشن شود نیاز به تعویض فیلتر آب یخچال ساید دارید، توجه کنید هم فیلتر داخل و هم فیلتر پشت تعویض شود چون با این کار کارایی بهتری دارد .

چرا موتور یخچال خیلی داغ کرده ؟

علت داغ کردن موتور یخچال : تا ۷۰ درجه طبیعی می باشد ولی بیشتر از آن فیوز محافظتی (اورلود) موتور را خاموش کرده و باید توسط تکنسین و تعمیرکار یخچال چک شود در صورت خرابی تعمیر یا تعویض شود .

چرا از آبریز ساید آب خارج نمی شود؟

علت خارج نشدن آب از آبریز ساید بای ساید :

۱. مصدود شدن فیلتر تصفیه آب یخچال

۲. خرابی شیر برقی

چرا یخچال اتومات نمیکند ؟

علت اتومات نکردن یخچال : ۱. لوله بلو ترموستات از جای خود خارج شده ۲.ترموستات تنظیم نیست ۳.لاستیک دور درب خراب است ۴.فن یخچال خراب است ۵. سرما یخچال کم است .

چرا از آبریز ساید آب خارج نمی شود؟

علت روشن نشدن یخچال :۱. یخچال به برق وصل نیست ۲. دوشاخه یاسیم رابط معیوب است ۳. ترموستات یخچال مشکل دارد. ۴. اورلود کمپرسور معیوب است. ۵. برد الکتریکی دستگاه خراب است ۶. کمپرسور یخچال سوخته.

فروش فیلتر یخچال نارمک – 09122803982

فروش فیلتر یخچال نارمک – 09122803982

فروش فیلتر یخچال نارمک – 09122803982 ۱۴۰۰-۰۴-۰۴.

فروش فیلتر یخچال نارمک – 09122803982


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)