×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

فروش قطعات یدکی آبسردکن جماران 09122803982

12 بهمن 1399 توسط

فروش قطعات یدکی آبسردکن تهران

فروش قطعات یدکی آبسردکن جماران – تامین کننده قطعات آبسردکن در تهران

فروش قطعات یدکی آبسردکن جماران ، شرکت آذین سرویس تامین کننده لوازم جانبی و یدکی انواع مختلف آبسردکن در تهران می باشد. درصورتی که هرکدام از قطعات آبسردکن شما دچار مشکل و خرابی شد می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست ارسال و یا خرید حضوری آن قطعه را داشته باشد.

حتما ببینید : تعمیر آبسرکن تهران

قطعات یدکی آبسردکن

قطعات آبسردکن در حال حاضر دارای تنوع بسیار زیادی می باشد به طوری که در حال حاضر قطعات یدکی آبسردکن درجه و سه که از چین وارد می شود شباهت زیادی به قطعات اصلی دارد و ما در فروشگاه خود برای اطمینان شما عزیزان ۹۰ روز گارانتی به شما عزیزان می دهیم.ما در این مرکز اقدام به فروش لوازم آبسردکن با ۹۰ روز خدمات گارانتی می کنیم و همچنین کلیه لوازم جانبی آبسردکن را در این مرکز و در انبار های خود موجود داریم و با قیمت های مناسب در استان تهران به فروش می رسانیم.

قطعات یدکی آبسردکن

همانطور که می دانید حتی برای تعمیرات آبسردکن نیاز است در برخی موارد از قطعات یدکی نمیز استفاده کرد و ما برای راحتی شما عزیزان در سراسر تهران در صورت نیاز شما عزیزان ارسال داریم و بعد از تست و تحویل هزینه را برای این مرکز واریز می نمایید.دستگاه آبسردکن نیز انواع مختلفی دارد که بیشترین نوعی که در اداره جات و یا مراکز عمومی استفاده می شود نوعی می باشد که هم دارای آبسردکن است و همچنین دارای قابلیت آب داغ می باشد و به دلیل محبوبیت آب سردکن لوازم مختلفی ساخته شده است که کار با آب سردکن را بهتر و راحت تر کند.

تعمیرات لوازم خانگی و آبسردکن

تعمیرات لوازم خانگی یکی از مهم ترین مسائل در زندگی روزمره است. سالم بودن و استفاده راحت و آسان از لوازم خانگی، خود یکی از دلایل مهم شدن این موضوع است. لوازم خانگی با مجهز شدن روز به روز زندگی را برای ما ساده تر کرده و به کارهای روزمره ما سرعت می بخشند. در تهران تعدد مراکز تعمیرات و تعمیرکاران لوازم خانگی و نمایندگی های آنها مانند تعمیرات آبسردکن تهران وجود دارد.

تعمیرات آبسردکن در تهران

آبسردکن به عنوان وسیله ای پر مصرف در فصل گرما و تابستان و استفاده پیوسته، نیاز به تعمیرات پیدا می کند. تعمیرات آبسردکن در تهران در مناطق مختلفی وجود دارد. شما می توانید نزدیکترین تعمیرات آبسردکن تهران به منزلتان را انتخاب کرده و مشکلتان را حل کنید. تعمیرکار آبسردکن در تهران با قیمت ها و تجربه های متفاوت وجود دارند که با توجه به مشکل شما می توانند به شما کمک کنند.

مرکز تعمیر آبسردکن

مرکز تعمیرات آبسردکن در استان تهران بصورت تمام وقت انجام می شود و ما بصورت کامل مناطق تهران را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم مانند سعادت آباد ، جوادیه ، نیاوران ، تجریش ، صادقیه ، میدان انقلاب ، زعفرانیه ، و دیگر مناطق تهران می توانید با ما تماس بگیرید. ما در این مرکز با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم عزیز و همچنین برای رضایت هرچه بیشتر این عزیزان قیمت هایی پایین تر نسب به دیگر مراکز در نظر گرفته ایم و این امر را می توانید با تماس با ما متوجه شوید که نسبت به خدمات خوبی که برای شما در نظر گرفته شده است قیمت های ارائه شده کاملا منطقی و بسیار بصرفه می باشد.

مرکز تعمیر آبسردکن

مرکز تعمیر آبسردکن

لوازم جانبی آبسردکن

ما می توانیم به صورت مستقیم برای شما همکاران عزیز اقدام به ارسال لوازم جانبی آبسردکن در تهران نمایینم و با قیمت های مصوب اتحادیه و صنف حتی بدون دریافت هزینه ارسال قطعه مورد نظر را برای شما عزیزان از طریق پیک بفرستیم.

لوازم جانبی آبسردکن شامل :

  • مخزن آبسردکن
  • شیر آبسردکن
  • جالیوانی آبسردکن
  • درپوش مخزن آبسردکن
  • سنسور مخزن آبسردکن
  • سنسور آب داغ آبسردکن
  • و…

برای تهیه لوازم یدکی آبسردکن می توانید با شماره های این مرکز و یا تماس فوری با مدیریت مجموعه با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید و از قیمت های ما اطلاع پیدا کنید.

مرکز فروش قطعات آبسردکن

این مرکز به صورت شبانه روزی اقدام به فعالیت می کند و البته در ساعات بین ۸ صبح الی ساعت ۲۰ در سراسر تهران در صورت نیاز شما عزیزان می تواند از مرکز فروش قطعات آبسردکن برای شما عزیزان قطعات اصلی را همراه با گارانتی ارسال نماید و پس از تایید اصالت قطعه توسط شما هزینه را دریافت نماید.

در سال ۱۳۹۸ با تصمیم های گرفته شده به صورت اختصاصی اقدام به عرضه کلیه قطعات یدکی آبسردکن می نماییم و البته باید بدانید که گویا سرویس در انبار های خود ۰ تا ۱۰۰ این قطعات را موجود دارد و به صورت مستقیم اقدام به ارائه این قطعات بسیار با کیفیت و گارانتی دار می کند.

ما در مرکز فروش قطعات آبسردکن به صورت مستقیم اقدام به واردات این قطعه ها از خود شرکت با کیفیت بسیار بالا می کنیم و ۹۰ روز گارانتی به هر قطعه می دهیم تا از اصالت آن مطمئن شوید.

سوالات متداول تعمیر آبسردکن تهران

اگر نیاز به تعمیر آبسردکن تهران داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر آبسردکن در محل ، سراسر تهران

سرویس و تعمیر آبسردکن در محل در سراسر تهران انجام می شود چراکه ما با داشتن بیش از 40 تعمیرکار حرفه ای و با تجربه پس از دریافت آدرس فورا در محل حاضر می شویم و قبل از انجام کار اقدام به عیب یابی آبسردکن می کنیم و با برآورد هزینه و اعلام آن به مشتری درصورت رضایت اقدام به تعمیرات دستگاه آبسردکن می کنیم ، توجه داشته باشید که ما با ارائه تخفیف های دوره ای و ارائه طرح های متنوع برای مشتریان وفادار خود تا 40 درصد قیمت ها را کاهش می دهیم.

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939

تعمیر آبسردکن دو منظوره چگونه است؟

این دسته از دستگاه های آبسردکن کمی کار تعمیر سخت تر می باشد چراکه این نوع از دستگاه ها دارای آب گرم و آبسرد می باشد که استفاده از این نوع در شرکت ها ارگان های دولتی و سازمان ها بیشتر به چشم می خورد ، این نوع از دستگاه ها خود دارای چند نوع می باشند :

1- آبسردکن های ایستاده یا معمولی و دیجیتالی

2- آبسردکن های دیجیتالی و ایستاده معمولی

3- دستگاه آبسردکن دیجیتالی و رومیزی

4- آبسردکن های ایستاده که با استفاده از آب شهری کار می کنند

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939

سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران

چند نوع آبسردکن وجود دارد؟

1- آبسرد کن های مخزن دار و دارای شناور

2- آبسردکن های بدون مخزن یا همان آنی

3- آبسردکن دومنظوره

شماره تماس با کارشناسان : 09129532878 و 02177612939



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)