×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

لوازم یدکی و قطعات کولر گازی پنجره ای

28 مرداد 1398 توسط ادمین

قطعات کولر گازی پنجره ای در تهران با گارانتی و قیمت مناسب در این مرکز موجود می باشد و شما عزیزان درصورتی که نیاز به هرگونه قطعه دارید می توانید با این مرکز تماس بگیرید و قطعات کولر گازی مورد نظر را درب منزل خود و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

قطعات کولر گازی پنجره ای به صورت کامل در این مرکز موجود می باشد و جالب است بدانید که این مرکز دارای برترین خدمات پس از فروش می باشد و گارانتی نیز تا 90 روز به مشتریان خود می دهد.

قطعات کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای نسبت به دیگر مدل هایی که در بازار وجود دارد قدیمی تر می باشد اما کیفیت آن نیز بسیار مناسب می باشد که البته در مدل های قدیمی مصرف برق آن نیز بالا بوده و برای مشتری و منزل مناسب نمی باشد.

برای فروش لوازم یدکی کولر گازی پنجره ای ما اقدام به راه اندازی یک فروشگاه مرکزی در حوالی میدان انقلاب کرده ایم و اماده ایم تا در سراسر تهران قطعات مورد نیاز شما را ارسال نماییم.

فروش قطعات کولر گازی پنجره ای

برای خرید و فروش قطعات کولر گازی پنجره ای لازم است بدانید که این مرکز با داشتن سالها تجربه در این زمینه و سابقه بیش از پنج سال در واردات این قطعات در انبار های خود برند های با کیفیتی را دارا می باشد و ما در این مرکز به هیچ عنوان از اجناس و قطعات نامعتبر استفاده نمی نماییم.

شماره تماس های مرکز :    ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲          ۷۷۶۱۲۹۳۹

با داشتن بی از پنج سال سابقه در زمینه خرید و فروش در زمینه کولر گازی پنجره ای توانسته ایم برندی آشنا برای همشهریان باشیم و این برند مفتخر است تا در بین مشتریان به عنوان یک مرکز معتبر و مناسب جهت خرید قطعات یدکی کولر گازی پنجره ای یاد می شود و خدمات پس از فروش ما به صورت یکپارچه در سراسر تهران می باشد و درصورت خرابی و یا معیوب بودن قطعات بدون هیچ قید و شرطی آن تعویض می شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می توانید از مرکز ما برای فروش قطعات کولر گازی پنجره ای کمک بگیرید و در صورت تصمیم به خرید قطعه را در محل کار خود تحویل بگیرید.

قیمت قطعات کولر پنجره ای در این مرکز حدود20 درصد نسبت به بازار ارزان تر می باشد چراکه ما اقدام به واردات به صورت مستقیم و انبوه می کنیم. اگر در این زمینه نیازمند مشاوره می باشید و یا می خواهید اقدام به خرید انبود کنید با ما تماس بگیرید.

قطعات یدکی کولر گازی پنجره ای

کولر های پنجره ای که البته در حال حاضر کم به چشم می خورد و آن هم به دلیل کارایی بیشتر کولر گازی های دیواری است از کیفیت خوبی برخوردار بودمد و البته باید بدانید در مدل های قدیمی پنجره ای مصرف برق کولر گازی به شدن بالا بوده و هزینه های بسیار زیادی را بر دست صاحبان این نوع کولر می گذاشت.

در این مرکز علاوه بر موجود بودن قطعات یدکی کولر گازی پنجره ای قیمت های بسیار مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است و تا 20% تخفیف بنا به مناسبت های مختلف برای مشتریان و فقط با هدف رضایت آنها در نظر گرفته می شود.

باید بدانید که کولر گازی های پنجره ای نیز مانند دیگر برادران خود مانند ایستاده و دیواری از گاز مبرد R410a بهرمند می باشد و این نوع گاز در تمام فروشگاه های لوازم یدکی موجود می باشد و البته این نوع گاز بسیار پر استفاده و دارای استاندارد های جهانی می باشد.

در صورتی که می خواهید اقدام به تهیه قطعات کولر گازی پنجره ای نمایید می توانید با تخفیف های ویژه اقدام به خرید از مرکز آذین سرویس کنید و البته باید بدانید که کلیه قطعات یدکی دارای 90 روز گارانتی اختصاصی از نمایندگی آذین سرویس می باشند و در این مدت هرگونه ایراد را می توانید گذارش نمایید تا پس از برسی قطعه رفع عیب و یا تعویض شود.

لوازم یدکی کولر گازی پنجره ای

چه لوازمی را می توانید از ما خریداری نمایید ؟ پروانه فن یونیت داخلی ، شیر رفت و برگشت ، اواپراتور یونیت داخلی ، کندانسور یونیت خارجی ، پروانه فن یونیت خارجی ، پمپ تخلیه آب ، محافظ دیجیتالی دوشاخه ای و… را می توانید تنها با یک نماس با ما قطعات مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود در سراسر استان تهران تحویل بگیرید.

لوازم یدکی کولر گازی پنجره ای در این مرکز در صورتی که قطعات درخواستی زیاد باشد امکان ارسال در سراسر کشور را خواهد داشت و یا در صورتی که قصد خرید به صورت تکی را دارید می توانید از سراسر استان تهران با این نمایندگی تماس بگیرید و از خدمات گارانتی ما بهرمند شوید.

شماره تماس های مرکز :    ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲          ۷۷۶۱۲۹۳۹



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. وحید گفت:

    سلام شما فروشگاه اینترنتی ندارین؟یعنی سایتی نیست که بتونم اونجا نمونه اجناس رو ببینم باید حتما حضوری باشه

    1. ادمین گفت:

      باسلام
      وارد سایت http://www.lolebor.com بشوید

  2. علی گفت:

    سلام‌
    پنجره جلو کولر گازی پنجره ای ال جی را میخواستم
    موجود دارین؟؟؟

  3. حمدالله جاوید گفت:

    سلام و خسته نباشید
    قیمت کندانسور کولر گازی ۲۴هزار چنده؟

    1. ادمین گفت:

      باسلام
      برای دریافت قیمت ها با شماره های کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)