×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی بلومبرگ سردار جنگل Blomberg با ارائه گارانتی 3 ماهه

2 دی 1400 توسط

نمایندگی بلومبرگ سردار جنگل Blomberg با ارائه گارانتی 3 ماهه – آذین سرویس

نمایندگی بلومبرگ سردار جنگل ، نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی به ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در محل میپردازد. آذین سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در تهران با بیش از 10 سال سابقه مفید در این زمینه است.

این مجموعه شما را در تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید
  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • تلویزیون
  • کولرگازی
  • مایکروویو
  • و…

یاری می‌کند. بنابراین اگر متوجه شدید که لوازم خانگی شما دچار مشکلی خاص شده اند، با بهره‌مندی از خدمات نمایندگی، کلیه مشکلات را در مدت زمانی کوتاه رفع کنید. توصیه می‌کنیم اگر متوجه بروز مشکلی خاص در هر یک از لوازم خود از این برند شدید، تنها از خدمات نمایندگی بهره مند شوید. همیشه توصیه کارشناسان این بوده است که در زمان بروز مشکل، تنها از خدمات نمایندگی مجاز برند استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران موظف به ارائه خدمات طبق متد اروپا میباشد ، بنابراین شما عزیزان می توانید با آرامش و اطمینان خاطر برای عیب یابی لوازم خانگی بلومبرگ خود با شماره های مندرج شده در این صفحه تماس حاصل نمایید.

لوازم خانگی بلومبرگ ساخت کدام کشور است؟

یکی از برند های خوش نامی که در بازار لوازم خانگی بسیار درخشان عمل می کند، برند بلومبرگ است. این برند به ارائه محصولاتی خوش ساخت و زیبا معروف شده که دارای کیفیت مثال زدنی ای هستند. برای این که بدانیم لوازم خانگی این برند محبوب و معروف ساخت کجاست، سری به تاریخچه این برند می زنیم. اولین صاحب بلومبرگ، برنارد بلومبرگ آلمانی حدود دو قرن پیش رویای ساخت لوازم خانگی منطبق بر علم روز را در سر پروراند.

اما برنارد بلومبرگ در سال های اولیه کارش در زمینه متالوژی و جوش فلزات فعالیت خود را آغاز کرد، اگر کمی با این صنعت آشنا باشید، می دانید که متالوژی و جوش فلزات صنعت مادر در زمینه تولید لوازم خانگی است. اما از آن جایی که فکر تولید لوازم خانگی از سر آقای بلومبرگ بیرون نمی آمد، صنعت جوش را رها کرد. تولیدات این برند آلمانی در دنیا تحول عظیمی را ایجاد کرد و آغاز این تحول با ماشین لباسشویی تولیدی ای بود که در نمایندگی بلومبرگ عرضه شد و به خانه های مردم راه یافت.

روند پیشرفت و موفقیت در تمام سال هایی که این شرکت فعالیت می کرد، ادامه داشت و 30 سال پس از رونمایی از اولین ماشین لباسشویی، نمایندگی بلومبرگ ماشین لباسشویی جدید و اتوماتیک خود را به بازار فروش و میدان رقابت عرضه کرد. در بازار اروپا برند بلومبرگ در دسته ی محبوب ترین تولید کننده های لوازم خانگی جای دارد. این محبوبیت تنها به جهت سابقه طولانی این برند نبود، بلکه به خاطر تولید محصولات با کیفیتی بود که به سادگی خراب نمی شدند و در صورت خرابی نیز نمایندگی تعمیر بلومبرگ خدمات ویژه ای را برای مشتریانش در نظر گرفته بود.

حتما ببینید » نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یکی از ویژگی های جذاب دیگر بلومبرگ، که شاهدی بر اصالت و کیفیت این برند است، تولید محصولاتی دوستدار محیط زیست است. با توجه به اهمیتی که حفظ محیط زیست در سال های اخیر پیدا کرده است، این برند در تمام مراحل تولید خود، نظارت های محیط زیستی را انجام می دهد و تمام محصولات این کمپانی دارای ISO 14001 هستند. در دوره ای ک بسیاری از کارخانه ها تنها به سود بیشتر توجه دارند و با تولید آلودگی زیاد، به محیط زیست آسیب می رسانند، نمایندگی بلومبرگ، گام بزرگی را در این راه برداشته است.

امروزه نیز این برند در بازار جهانی و حتی در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و مشتریان برای خرید محصولات مختلف نمایندگی بلومبرگ، مانند: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … بسیار مشتاقند.

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بلومبرگ Blomberg

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بلومبرگ.
  • ضمانت شش ماهه تعمیرات و خدمات پس از فروش.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر ماشین لباسشویی و یخچال فریزر بلومبرگ است.

خدمات تعمیرات بلومبرگ

تمامی خدمات تعمیرات قابل ارائه در تعمیرگاه بلومبرگ توسط تعمیرکاران با تجربه ای انجام می شود که دارای سال ها فعالیت در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی بلومبرگ بوده اند. همچنین توجه داشته باشید که هر تکنسینی توانایی انجام تعمیرات محصولات blomberg را ندارد و هیچکس بهتر از تکنسین های فعال در مرکز تعمیر بلومبرگ، صلاحیت لازم برای تعمیرات را ندارد، زیرا این تکنسین ها سالانه آموزش تعمیر انواع دستگاه های بلومبرگ را با استاندارد های فوق العاده بالا فرا می گیرند و دانش آن ها کاملا به روز می باشد.

معمولا برای هر دستگاه خاص محصولات بلومبرگ تعمیرکار حرفه ای جداگانه ای وجود دارد، و این تعمیرکاران با تشخیص حرفه ای خود فورا مشکل دستگاه شما را بر طرف می کنند و مانع از اتلاف هزینه و وقت مشتریان عزیز می شوند. بنابراین ده ها دلیل وجود دارد که باعث می شود تا شما با خیال راحت بتوانید به مرکز تعمیرات بلومبرگ اطمینان کنید و دستگاه خود را به افراد غیر حرفه ای نسپارید.

نمایندگی بلومبرگ در تهران

نمایندگی بلومبرگ در تهران با استفاده از اصول خدمات و رضایتمندی مشتری در اروپا به رفع عیب و تعمیرات ، همراه با قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل میپردازد ، تعمیرگاه مجاز بلومبرگ در آذین سرویس توانسته است با شفاف سازی هزینه تعمیرات ، راهنمای استفاده لوازم خانگی بلومبرگ ، ارور و دلیل ارور لوازم خانگی بلومبرگ ، آگاهی شما را بالا ببرد تا با دانش کافی از خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ بهره مند شوید.

چرا برای تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ نمایندگی آذین سرویس امداد را انتخاب نماییم ؟

جهت تعمیرات محصولات بلومبرگ نگران نباشید

  • نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در سراسر تهران دارای شعبات میباشد و خدمات را برای شما تسهیل نموده است.
  • کلیه خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ با قطعات اورجینال انجام می شود.
  • تمامی خدمات در همان روز و تعمیرکار بلومبرگ ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود.
  • خدمات ارائه شده در نمایندگی بلومبرگ در محل میباشد و به هیچ عنوان دستگاه شما از منزلتان خارج نمیشود.
  • قابل ذکر است تعمیرات بلومبرگ دارای ضمانتنامه رسمی 3 ماهه می باشد.
  • کلیه خدمات بلومبرگ با فاکتور رسمی آذین سرویس ارائه میشود.
  • تمامی تکنسینهای مجموعه ، آموزش و دوره دیده در زمینه تعمیرات بلومبرگ می باشند.

حتما ببینید » نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات تضمین شده در نمایندگی بلومبرگ در تهران

محصولات بلومبرگ در ایران ؛ توسط دفتر مرکزی بلومبرگ و تعدادی از نمایندگی های مجاز در تهران و سایر شهرستان های بزرگ عرضه می شود. عرضه محصولات بلومبرگ به صورت اورجینال و اصلی را فقط باید از نمایندگی های مجاز بلومبرگ دریافت نمود زیرا ساخت برند های تقلبی و عرضه محصولات غیر استاندارد با نام بلومبرگ را کارخانه بلومبرگ و نمایندگی بلومبرگ پاسخگو نخواهند بود.

با خرید از نمایندگی بلومبرگ در تهران می توانید از اصل بودن خرید خود اطمینان داشته و بدون نگرانی در صورت نیاز به تعمیرات پس از سال ها از خدمات نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در تهران بهره ببرید.

نمایندگی تعمیرات بلومبرگ در ایران تنها خدمات تعمیرات محصولات ارجینال و اصل شرکت بلومبرگ را متقبل می شود. نکته حائز اهمیت شناخت نمایندگی تعمیرات بلومبرگ و درخواست هرگونه خدمات از تعمیرگاه های مجاز بلومبرگ می باشد که به خوبی نسبت به تکنولوژی و تعمیرات این لوازم اشراف کامل را دارند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی بلومبرگ

اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به درستی نمی‌شوید، روی ظروف لکه باقی می‌ماند، روشن نمی‌شود، با صدای زیادی کار می‌کند، آب را تخلیه نمی‌کند، لرزش دارد و یا ماشین لباسشویی بلومبرگ لباس‌ها را چروک می‌کند، برنامه را به درستی اجرا نمی‌کند، نشتی آب دارد، قطعات داخلی دچار مشکل شده اند، با ما همراه باشید تا کلیه مشکلات را رفع کنید. ما به شما این امکان را می‌دهیم تا در کوتاه ترین مدت زمان مشکلات لباسشویی و ظرفشویی خود را رفع کنید. تنها کافیست از خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی بلومبرگ و ماشین لباسشویی آن بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ

یخچال از جمله لوازمی است که بروز مشکل در آن بیشتر رخ می دهد. بهتر است در استفاده از این وسیله نکات لازم را رعایت کنید تا با مشکلاتی جدی در آن رو به رو نشوید. یخچال خود را به طور مرتب تمیز کرده و سعی کنید سرویس این وسیله را پشت گوش نیندازید. به هر حال رایج ترین مشکلاتی که در این وسیله ممکن است بروز کند شامل خنک نکردن یخچال بلومبرگ، صدای زیاد یخچال، خراب شدن کمپرسور، یخ زدن یخچال، نشتی آب و …. است. کلیه این مشکلات را تنها با بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در محل رفع نمائید.

نمایندگی تعمیر مایکروویو بلومبرگ

از رایج ترین مشکلات در مایکروویو می‌توان به روشن نشدن آن، گرم نشدن غذا در مایکروویو، جرقه زدن مایکروویو، نچرخیدن سینی مایکروویو و خراب شدن گریل آن اشاره نمود. برای رفع تمامی این مشکلات حضور یک فرد متخصص الزامی است. بنابراین شما لازم است با تعمیرکاری متبحر تماس حاصل نموده و از او بخواهید مایکروویو شما را بررسی کنید. لازم است بدانید با بهره‌مندی از خدمات نمایندگی تعمیر مایکروویو بلومبرگ، به آبلومبرگ می‌توانید تمامی مشکلات را با هزینه‌ای بسیار کمتر رفع کنید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز بلومبرگ

مسلما زمانی که اسم اجاق گاز به میان می‌آید، تصور می‌کنید این وسیله خراب نخواهد شد . اما باید به شما بگوئیم اجاق گاز بلومبرگ مانند هر وسیله دیگری نیاز به سرویس و تعمیر دارد . به همین علت هیچ گاه تعمیر و یا سرویس را پشت گوش نیندازید . حتما در صورت بروز ایراد در اجاق و یا فر آن، در سدد رفع آن باشید . اگر فر اجاق گاز بلومبرگ غذا را به خوبی گرم نمی‌کند، شعله‌ها به رنگ زرد می‌سوزد، شعله‌های اجاق با سر و صدا می‌سوزد و. . با برخورداری از خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز بلومبرگ کلیه مشکلات را رفع کنید . ما شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنیم تا به صورت کاملا تضمینی مشکلات را رفع نمائید . در این خصوص می‌توانید با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمائید .

چرا آذین سرویس را برای تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ انتخاب کنیم؟

چه به دنبال نصب لوازم خانگی، سرویس لوازم خانگی و یا تعمیر لوازم خانگی باشید، مرکز تعمیرات لوازم خانگی آذین سرویس در زمینه‌ی تعمیر انواع لوازم خانگی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، فر، مایکروفر و جاروبرقی می‌تواند به شما کمک کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر لوازم خانگی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم.

اگر هر کدام از لوازم خانگی شما کار نمی‌کند، یا مشکلی دارد دارد، ارور یا کد خطایی نشان می‌دهد، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بلومبرگ در مدل‌های مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را سه ماه ضمانت می‌کنیم.

سوالات متداول نمایندگی بلومبرگ

برای ارتباط با نمایندگی بلومبرگ در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره نمایندگی بلومبرگ 02177612939 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟

یکی از بزرگترین هدف های آذین سرویس رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)