×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران Fagor – خدمات پس از فروش

تعمیرگاه «آذین سرویس» به عنوان مرکز خدمات تعمیرات فاگور fagor، با تکیه بر تکنسین های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات اورجینال و تجهیزات و ابزار آلات خاص، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی فاگور را به بهترین شکل ممکن تعمیر می کند. در این مرکز تعمیرات فاگور با رعایت اصول مشتری مداری، انواع خدمات تعمیرات، عیب یابی، فروش قطعه، سرویس دستگاه و… را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

درخواست خرید را ثبت کنید

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فاگور در تمام نقاط تهران

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ظرفشویی یخچال کولر گازی اجاق گاز ماکروفر و جاروبرقی فاگور تهران در نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، فرجام، دلاوران پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده، اوین

نوشته شده در : 24 فروردین 1401 توسط: ادمین

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران Fagor – خدمات پس از فروش – آذین سرویس

نمایندگی تعمیرات فاگور در تهران Fagor – به ارائه خدمات مختلف در زمینه محصولات این برند اروپایی پرداخته است. شرکت «آذین سرویس» یک شرکت ثبت شده است که فاکتور رسمی ارائه می‌دهد و نمایندگی تعمیرات برند‌های مختلف را در اختیار دارد تا با رفع مشکلات محصولات، تعمیر تخصصی آن‌ها را انجام دهد. این مجموعه با تشکیل تیمی متشکل از تکنسین‌های دوره دیده از سال 1379 شروع به فعالیت کرده است و افتخار دارد که رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اکنون تمامی برندهای لوازم خانگی داخلی و خارجی تحت پوشش قرار گرفته‌اند تا نیاز دارندگان این محصولات در بخش تعمیرات برطرف شود. فاگور نیز یکی از برندهایی است که تکنسین‌های حرفه‌ای آبادان الکتریک با دقت و کیفیت بالا اقدام به ارائه خدمات تعمیرات تخصصی آن می‌کنند تا دارندگان محصولات این شرکت نگرانی بابت خرابی وسایل خود نداشته باشند.

درباره‌ی شرکت فاگور fagor

در سال ۱۹۵۶ در یک کارگاه کوچک در موندراگون تشکیل شد. FAGOR Electrodomésticos تولید کننده لوازم خانگی و تجاری بزرگ مستقر در اسپانیا است، و اجرا شده توسط شرکت موندراگون. FAGOR اسپانیا بزرگترین شرکت لوازم خانگی و پنجم شرکت بزرگ لوازم الکتریکی در اروپا، تولید طیف گسترده ای از لوازم داخلی، از جمله ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و اجاق گاز ماشین ظرفشویی و مایکروفر است. FAGOR بازار محصولات خود را تحت نام‌های تجاری تولید می‌کند:

  • FAGOR
  • EDESA
  • ASPES
  • MASTERCOOK
  • DE DIETRICH
  • SANGIORGIO
  • DE DIETRICH

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فاگور در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی فاگور در تهران، نمایندگی «آذین سرویس» با تکیه بر تکنسین‌های باسابقه و حرفه‌ای خود در خدمت مشتریان محترم می‌باشد. اگر به دنبال تعمیر تخصصی لوازم خانگی مانند

  • یخچال فریزر فاگور
  • ماشین لباسشویی فاگور
  • ظرفشویی فاگور
  • مایکروفر فاگور
  • جاروبرقی فاگور
  • اجاق گاز فاگور
  • کولر گازی فاگور

هستید گروه تعمیرکان حرفه ای ما آماده خدمات رسانی می باشند . تکنسین‌های آموزش‌دیده ما با استفاده از ابزار جدید عیب‌یابی لوازم خانگی فاگور را در سریع‌ترین زمان و بدون حمل به تعمیرگاه تعمیر خواهند کرد. کلیه خدمات ارائه شده دارای 3 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش فاگور می‌باشند. استفاده از لوازم اصلی باکیفیت از اصول اولیه ما می‌باشد. برای کاهش هزینه‌ها سعی خواهد شد که قطعه‌ی معیوب تعمیر شود. برای درخواست تعمیر لوازم خانگی فاگور می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید یا از فرم سفارش آنلاین با ۱۰٪ تخفیف ویژه استفاده کنید.

تعمیرگاه تخصصی فاگور در تهران Fagor

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی فاگور Fagor

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال فاگور.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر ماشین لباسشویی، یخچال فریزر … فاگور است.

آیا شما نیاز به سرویس و تعمیر لوازم خانگی خود دارید یکی از تکنسین های ما در کمتر ۱ ساعت با شما تماس خواهد گرفت و مشکل لوازم شما را به سرعت حل می کند .

تیم «آذین سرویس» با ایجاد کانال های ارتباطی متنوع جهت تسهیل دسترسی مشتریان به واحد خدمات پس از فروش از قبیل تلفن، گفتگوی آنلاین، تلگرام و ایمیل به آسایش شما می اندیشد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر لباسشوی ظرفشویی فاگور

نمایندگی فاگور

نمایندگی فاگور

نمایندگی فاگور در تهران | خدمات پس از فروش لباسشویی ظرفشویی کولر گازی

اینجا نمایندگی تعمیر لباسشویی ظرفشویی فاگور در تهران و حومه می باشد اگر ماشین لباسشویی یا ظرفشویی فاگور شما هر مشکلی دارد میتوانید با نمایندگی ما تماس بگیرد تا در کمترین زمان یکی از بهترین و مجرب تربن تکنسین های فاگور را به محل شما اعزام کنیم خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات فاگور تهران با شماره تلفن های تعمیرگاه های زیر و نزدیکترین شعبه به شما تماس بگیرید.

لوازم خانگی فاگور چطور برندی است ؟

Who are Fagor Appliances

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی فاگور

  • نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی
  • تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی
  • تعویض پمپ تخلیه ماشیین لباسشویی
  • تعویض میکرو سوییچ درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی
  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی
  • رفع آبریزی ماشین لباسشویی
  • تعویض لاستیک ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی فاگور

هر آشپزخانه حرفه‌ای برای در دسترس قرار گرفتن همه تجهیزات در سریع‌ترین زمان ممکن به تجهیزاتی کارآمد نیاز دارد تا ظرف‌ها و وسایل آشپزخانه را به بهترین شکل ممکن تمیز کند و برای استفاده مجدد آماده کند. فاگور با تولید انواع ماشین‌های ظرفشویی از جمله ماشین‌های کوچک برای استفاده در خانه‌ها، کافی شاپ‌ها و یا رستوران‌های کوچک به تمیزی هر چه بیشتر آشپزخانه کمک کرده است.

همچنین این شرکت با تولید ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت بالا نیاز صنایع و آَشپزخانه‌های وسیع را برطرف کرده است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های روز و طراحی‌های جذاب و دوست‌داشتنی در بازار لوازم خانگی حاضر شده است. با ارائه محصولات هوشمند، ساده و کارآمد حریفی سرسخت برای دیگر برندهای معروف به شمار می‌رود که رقابت را در دنیای لوازم خانگی سخت‌تر می‎کند.

نمایندگی فاگور

نمایندگی فاگور در تهران _ خدمات پس از فروش فاگور در تهران _ مرکز تعمیرات فاگور در غرب تهران _ مرکز فاگور در شمال تهران _ تعمیرگاه فاگور در شرق تهران _ مرکز فاگور در جنوب تهران _ مرکز مجاز تعمیرات فاگور در تهران _ تعمیرگاه فاگور _ تعمیرگاه مرکزی فاگور _ FAGOR _ مرکز تعمیرات FAGOR _ نمایندگی خدمات پس از فروش فاگور _ تعمیرگاه ظرفشویی فاگور _ مرکز فاگور _ تعمیرگاه لباسشویی فاگور _ تعمیرگاه لباسشویی فاگور _ مرکز تعمیرات یخچال فریزر فاگور _ تعمیرگاه ساید بای ساید فاگور _ خدمات پس از فروش فاگور در تهران _ خدمات پس از فروش لباسشویی فاگور

خرابی‌های رایج ماشین ظرفشویی

خرابی المنت، نقص در پمپ تخلیه آب، عدم عملکرد درست میکروسوئیچ و خرابی برد الکترونیکی در بین ماشین‌های ظرفشویی شایع است که لازم است تا به رفع هر چه زودتر این مشکلات اقدام شود. فاگور با داشتن نمایندگی تعمیرات در تهران می‌تواند به راحتی محصولات برند خود را به سرعت و با کیفیت بالا تعمیر کند و مانند روز اول در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

تعمیر یخچال‌های فاگور

تولیدکننده اروپایی لوازم خانگی ادعای زیادی در تولید یخچال‌های با دوام بالا و کیفیت منحصر به فرد دارد. این شرکت با به کارگیری فناوری‌های روز و تحقیق و توسعه روزافزون محصولات خود اقدام به تولید یخچال‌های صنعتی و یا خانگی کرده است که توجه افراد و شرکت‌های زیادی را به محصولات خود جلب کرده است. یخچال‌های فاگور با طراحی زیبا و خاص جلوه زیادی را به آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد تا از دیدن آن لذت ببرید و بهره کافی را از کارایی آن ببرید.

مسائلی که عملکرد یخچال را دچار مشکل می‌کند

این یخجال‌ها نیز به مانند هر یخچال دیگری می‌تواندد دچار مشکلاتی از قبیل خرابی کمپرسور، مشکلات قطعات برقی و الکترونیکی و یا اختلال در سیستم گردش هوای داخل یخچال شوید و نگران فاسد شدن مواد غذایی خود شوید. در این مواقع می‌توانید با نمایندگی تعمیرات فاگور تماس بگیرید تا تکنسین‌های ماهر این نمایندگی شمار را در تعمیر یخچال خود یاری کنند و به کمک شما بشتابند.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر لوازم خانگی فاگور

اگر نیاز به نمایندگی تعمیر فاگور داشتید با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با نمایندگی فاگور در چه ساعاتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره 02177612939 با ما در ارتباط باشید.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی فاگور گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.



نظرات کاربران


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)