×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر ایوولی طوس 09122803982

24 دی 1399 توسط

نمایندگی تعمیر ایوولی تهران و کرج

نمایندگی تعمیر ایوولی طوس ◊نمایندگی مرکزی ایوولی◊ – خدمات پس از فروش اوولی Evvoli

نمایندگی تعمیر ایوولی طوس ◊نمایندگی مرکزی ایوولی◊ ، ما به عنوان نمایندگی رسمی لوازم خانگی ایوولی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمامی نقاط تهران هستیم. فقط کافیست مارا در جریان خرابی محصولاتتان قرار دهید نیرو های ما در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما می رسانیم و کار تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام می دهیم. دیگر نیازی نیست شما لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه انتقال دهید چرا که تمامی خدمات ما در منزل شما صورت می گیرد.

خدماتی که ما انجام می دهیم عبارتند از :

  • خدمات مربوط به تعمیرات کولر گازی ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات یخچال ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی ایوولی
  • خدمات مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی ایوولی
  • و…

درباره برند ایوولی Evvoli

ایوولی «Evvoli» نامی نا آشنا و تازه در بازار لوازم خانگی است که از عمر آن یکسال هم نمی‌گذرد. برند جدید Evvoli که اخیرا با عرضه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت ، بخش قابل توجه‌ای از بازار تلویزیون ، کولر گازی اسپلیت ، لباسشویی و ظرفشویی را از آن خود کرده. ایوولی خود را برندی ایتالیایی معرفی می‌کند، با این حال جالب است بدانید تمامی محصولات ایوولی تولید آن در کشور چین انجام می‌شود. البته این به معنای کیفیت پایین محصولات نیست! ایوولی الگو های مناسبی از جمله معتبرترین برند های دنیا را انتخاب کرده است تا بتواند راه صد ساله را یک شبه طی کند!

حتما ببینید : تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تهران

مرکز تعمیرات ایوولی در تهران

نمایندگی تعمیرات ایوولی evvoli ، آذین سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر :

  • ماشین لباسشویی ایوولی
  • ظرفشویی ایوولی
  • یخچال ایوولی
  • کولر گازی ایوولی

در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر ات ایوولی با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ ترین تعمیرات را به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی ایوولی و ارائه ضمانت شش ماه خدمات انجام شده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش ایوولی در تهران

در صورتی‌ که دستگاه ایوولی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می‌تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ایوولی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی شرکت ایوولی از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایوولی در تهران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه آذین سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر لوازم خانگی خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

هشدار ممکن است دستگاه شما کلا غیر قابل استفاده گردد اگر

اگر از تعمیرکاران آزاد برای تعمیرات محصولات ایوولی استفاده کنید به دلیل اینکه آنها آشنایی با تکنولوژی به کار رفته در محصولات ایوولی را ندارند صد در صد دستگاه شما چند برابر معیوب می گردد چرا که آنها به دلیل اینکه آشنایی ندارند با این محصولات در زمان تعمیرات از تجربیات معمول و متداول سایر محصولات برای تعمیرات استفاده می کنند و برای مواردی هم که بسیار دیده شده ایده پردازی می کنند تا ببینند آیا نتیجه بخش است یا نه یا به عبارتی آزمون و خطای کسب تجربه شان را روی محصولات شما انجام می دهند و در موارد بسیار زیادی که ما مراجعه کرده ایم مشاهده شده که کلا محصول غیر قابل استفاده شده است.

پس بسیار مواظب باشید که گرفتار این مشکلات نشوید.

راه حل گرفتار نشدن در این مشکل تنها انجام تعمیرات یا خدمات مورد نیاز شما توسط تکنسین های نمایندگی می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایوولی در تهران و کرج evvoli

نمایندگی مرکزی تعمیرات ایوولی در تهران و کرج و حومه ، تیم آذین سرویس تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر یخچال فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی و اجاق گاز ایوولی در تهران و کرج و حومه می باشد، گروه آذین سرویس تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات لوازم خانگی در تهران و کرج بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی در تهارن و کرج را به شما ارائه می دهیم.

خدمات پس از فروش ایوولی

اگر دستگاه لوازم خانگی ایوولی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می تواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ایوولی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر ایوولی در تهران و کرج از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایوولی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران و کرج یا تعمیرگاه آذین سرویس تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

راه‌های ارتباط با مراکز و نمایندگی تعمیرات ایوولی evvoli در تهران

  • از طریق تماس با شماره درج شده در پایین صفحه
  • ثبت سفارش تعمیرات از طریق فرم سفارش آنلاین (درخواست تعمیرکار با یک کلیک در هر لحظه از شبانه روز)

* توجه داشته باشید که در هر ساعت از شبانه‌روز ، اولویت ما با سفارشات ثبت شده در فرم تماس می‌باشد.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر ایوولی

اگر نیاز به نمایندگی تعمیر ایوولی داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

آیا خدمات‌دهی مراکز تعمیراتی به‌صورت ۲۴ ساعته است؟

ساعات کاری مجموعه از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر تعریف ‌شده است و در این ساعات آماده پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

آیا ما تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز هستیم؟

تخصص ما در حوزه تعمیر و نگهداری محصولات بوده و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشند برای مصرف داخلی تعمیرکاران و متخصصان در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

خدمات‌دهی ما محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیرات مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی ایوولی را داشته باشید.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی این مجموعه به‌صورت تخصصی ارائه خدمات پس از فروش ایوولی به محصولات خریداری‌شده است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات لباسشویی ظرفشویی و یخچال ایوولی اشاره نمود.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)