×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در دهقان 09129532878 شبانه روزی

31 فروردین 1399 توسط

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در دهقان با گارانتی 90 روز تعویض قطعات شبانه روزی

Refrigerator repair dealer

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی LG در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال ال جی در تهران و کرج. تعمیرات تمام مشکلات یخچال LG در محل و منزل با ضمانت کتبی. با ما همراه باشید. یخچال فریزر و ساید بای سایدهای LG یکی از پرفروش ترین یخچال ها در ایران هستند. یخچال ال جی همانند سایر یخچال ها ممکن است دچار مشکل شود و احتیاج به تعمیرات داشته باشد.

آذین سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید الجی در تهران و کرج می باشد.

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال ال جی خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

تعمیر یخچال ال جی در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات ال جی است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

تعمیرگاه مجاز آذین سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر یخچال ال جی آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه آذین سرویس دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات یخچال ال جی در انواع مدل ها توسط آذین سرویس بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

مطلب مرتبط : تعمیر یخچال تهران

آذین سرویس

با سابقه 25 سال در زمینه تعمیر یخچال فریزر هرگونه مشکلی که فکرش را بکنید می تواند برطرف کند از جمله :

  • سرد نکردن یا خنک نکردن یخچال ال جی
  • صدای زیاد یخچال ال جی
  • اتومات نکردن یخچال
  • شارژ گاز یخچال
  • تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی
  • تعمیر برد یخچال ال جی(LG)
  • تعویض و تعمیر موتور یخچال یا کمپرسور یخچال ال جی
  • خرابی اواپراتور و تریزون (جا یخی)
  • خرابی و تعمیرات درب یخچال
  • رفع تمام مشکلات دیفراست یخچال
  • رفع داغ شدن موتور یخچال
  • رفع یکسره کار کردن یخچال
  • تعویض تمام فن های یخچال
  • تعویض و نصب فیلتر آب

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش یخچال ال جی

این مرکز دارای چندین شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز LG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی که همگی ساخت کشور کره می باشند و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 90 روز پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)