×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی حسام الدین – 02177612939

27 اردیبهشت 1401 توسط

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی حسام الدین – 02177612939 – 10 درصد تخفیف – آذین سرویس

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی حسام الدین – فرقی نمی کند شما از کدام یک از محصولات میتسوبیشی استفاده می کنید. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده باشد ، خرابی هر یک از لوازم آشپزخانه می تواند در روند عادی زندگی شما اختلال ایجاد کند. شرکت «آذین سرویس» به عنوان نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی ، با داشتن متخصصان و تعمیرکاران زبده و آموزش دیده ، می تواند در اسرع وقت و کمترین زمان ، مشکلات و خرابی های محصولات میتسوبیشی شما را بر طرف نماید.

حتما ببینید : نمایندگی بوش تهران

اما چرا نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی؟

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی تهران

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی با ارائه ضمانت تعمیر و تعویض قطعات و همچنین استفاده از تکنسین های متعهد و متخصص ، توانسته حداکثر رضایت مشتریان را به خود جلب کند. پس از ارسال درخواست تعمیر لوازم میتسوبیشی ، متخصصان ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر دستگاه شما می کنند.

نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی با تخصص و تجربه ای که در مدت دو دهه فعالیت خود داشته ، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه

  • تعمیر لباسشویی میتسوبیشی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی میتسوبیشی
  • تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

تمام محصولات برند میتسوبیشی می باشد.

درباره میتسوبیشی الکتریک

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی تهران

میتسوبیشی الکتریک شرکت الکترونیکی و تجهیزات الکتریکی ژاپنی و چند ملیتی است. این شرکت در زمینه تولید پنل‌ های فتوولتاییک ، تجهیزات برق خورشیدی ، انواع حسگرها ، سیستم‌ های راداری و ماهواره های مخابراتی ، پمپ های حرارتی ، پله برقی و آسانسور ، دستگاه های تهویه مطبوع ، کولرهای گازی ، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و ربات های صنعتی ، ماشین های الکتریکی و خط نورد فعالیت می‌نماید.

شرکت میتسوبیشی الکتریک در سال ۱۹۲۱ به عنوان شرکت تابعه ای از میتسوبیشی راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در توکیو ، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار های بورس توکیو و بورس لندن معامله می‌شود.

محصولات شرکت میتسوبیشی الکتریک

شرکت میتسوبیشی الکتریک ، که به عنوان یکی از شرکت های تابع میتسوبیشی ، در زمینه تولید لوازم و تجهیزات الکتریکی فعالیت می کند. محصولات لوازم خانگی این شرکت از جمله یخچال فریزر میتسوبیشی ، ماشین لباسشویی میتسوبیشی ، ماشین ظرفشویی میتسوبیشی ، کولر گازی میتسوبیشی و… سال هاست که در بازارهای جهانی خوش می درخشند.

یخچال فریزرهای میتسوبیشی

میتسوبیشی یک برند قابل احترام در زمینه تولید یخچال و فریزر است و طیف گسترده ای از یخچال فریزرهای مدرن و امروزی را به گونه ای طراحی و تولید کرده که در کنار زیبایی و کیفیت ، نهایت کارایی را داشته باشد. بدون داشتن یک یخچال فریزر با قابلیت خنک کنندگی مناسب ، شما نمی توانید خوراکی ها و مواد غذایی خود را به مدت طولانی نگهداری کنید زیرا به دلیل کیفیت پایین یخچال فریزر ، مواد غذایی شما پس از مدتی طراوت خود را از دست خواهند داد و شما مجبور خواهید شد خوراکی ها و موارد غذایی خود را دور بیاندازید.

اگر یخچال فریزر شما دچار افت کیفیت شده و آن عملکرد خوب سابق را ندارد ، احتمال دارد که یخچال شما دچار خرابی شده باشد.

برخی از ایرادات رایج یخچال فریزرها

ما در سایت نمایندگی تعمیر میتسوبیشی ، مقالاتی را برای آشنایی شما با ایرادات رایج در لوازم خانگی منتشر می کنیم. اگر ایراد یخچال فریزر میتسوبیشی شما یکی از موارد زیر است :

  • علت سرد نکردن یخچال
  • قسمت فریزر خنک اما قسمت یخچال گرم می شود
  • دلایل برفک زدن یخچال فریزر
  • علت گرم شدن داخل یخچال فریزر

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر پس از خواندن مقالات ما در زمینه عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر ، نتوانستید مشکل یخچال فریزر خود را بر طرف کنید ، با نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکاران ما به سرعت در محل حاضر شده و قبل از فاسد شدن مواد غذایی شما نسبت به تعمیر و بر طرف کردن خرابی یخچال فریزر میتسوبیشی شما اقدام نمایند.

ماشین ظرفشویی میتسوبیشی نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی تهران

میتسوبیشی در زمینه تولید ماشین ظرفشویی نیز فعالیت می کند و امروز می توانید ماشین های ظرفشویی این شرکت را در بازار مشاهده کنید. ماشین های ظرفشویی میتسوبیشی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند ، بنابراین می توانید متناسب با آشپزخانه خود یکی از انواع مختلف ماشین های ظرفشویی این شرکت را انتخاب کنید.

اگر ماشین ظرفشویی شما به مشکل خورده است و یا دچار خرابی شده است ، نمایندگی تعمیرات میتسوبیشی در خدمت شماست. ما با استفاده از تکنسین های متعهد و متخصص و همچنین ضمانت تعمیر و تعویض قطعات ، توانایی حل مشکل ماشین ظرفشویی شما را ، هرچه که باشد از کوچک ترین مشکلات تا ایرادات پیچیده و فنی داریم.

ماشین لباسشویی میتسوبیشی نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی تهران

ماشین های لباسشویی دیگر مانند گذشته یک کالای لوکس به حساب نمی آیند و امروزه دیگر جزو لوازم ضروری منزل شده اند. میتسوبیشی، در حال حاضر ماشین لباسشویی های مختلفی را به بازار ارائه می دهد. مدل های متفاوت ماشین لباسشویی میتسوبیشی با ظرفیت های 7.5 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم و قیمت های مختلف می تواند جوابگوی نیازهای شما در شستشوی لباس ها باشند.

انواع کد خطای کولر گازی میتسوبیشی

انواع کد خطای کولر گازی میتسوبیشی

انواع کد خطای کولر گازی میتسوبیشی

نمایندگی لوازم خانگی میتسوبیشی تهران

چه چیزی بهتر از این که شما با ارور کولر گازی میتسوبیشی خود آشنا بوده و در صورت بروز هرگونه خطا به راحتی بتوانید دلیل بروز آن را تشخیص دهید. تمام کدهای خطای کولرگازی میتسوبیشی را در این مقاله گرد آورده ایم تا کاربران این دستگاه به راحتی بتوانند با دسترسی به این ارورها در صورت نیاز خودشان اقدام به عیب یابی دستگاه کولرگازی در منزل نمایند. در ادامه کدهای هشدار کولر گازی میتسوبیشی را به همراه موارد رفع ارور آنها با هم مرور می کنیم:

ارور علت ارور رفع عیب خطا
A0 علت خطای به وجود آمده در این مدل وجود مشکل در دستگاه تهویه است. برای رفع عیب دستگاه درابتدا، قطعات متصل به دستگاه تهویه را بررسی کنید؛ اگر امکان تعمیر وجود ندارد، باید قطعات خراب را تعویض کرده و دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.
A2 مشکل دستگاه، به دلیل بروز خطای سخت‌افزاری در قسمت انتقال پردازنده است. برای عیب یابی دستگاه باید بررسی کامل سخت افزاری و رفع خطای احتمالی در صفحه برد را انجام دهید.
A3 خطا در انتقال داده ها رخ می‌دهد. توجه داشته باشید که هیچ داده‌ای را نمی توان به مدت ۸ دقیقه انتقال داد.
اتصالات را بررسی کنید.
A6 در این حالت خطا به واسطه مشکلات جریان متناوب رخ می دهد. برای این مشکل، خطای ارتباطی را که با پردازشگر مرتبط است، رفع کنید تا ولتاژ خالص وارد دستگاه شود.
A7 عدم سیگنال دهی در دستگاه باعث بروز مشکل شده است. محدوده انتقال سیگنال که با سیم کشی انجام شده است را بررسی کنید و اگر در این محدوده مشکلی وجود نداشت مبدل را بررسی کنید.
A8 مشکلی در انتقال از واحد اصلی رخ داده است. در این مورد نیز ابتدا محدوده سیم کشی را بررسی کنید؛ ممکن است محدوده فرسوده شده باشد و یا اتصال سیم درست انجام نشده باشد.
EA در واحد اصلی سیستم خطا رخ داده است. اتصال سیم های میانی را بررسی کنید. ممکن است جایی در اتصال باز شده باشد و این مشکل تداخل صوتی ایجاد کند.
EB مشکل در واحد جریان متناوب به وجود آمده است. سیم کشی و مکان اتصال سیم و کابل را بررسی کنید. کابل ها را نیز بررسی کنید.
احتمالا اندازه کابل ها نامناسب است و باعث تداخل صوتی شده است.
EC از شروع تا پایان کار سیستم، دستگاه تهویه هوا با مشکل مواجه می شود. برای رفع مشکل، دستگاه را روشن کرده و دستگاه تهویه را بررسی کنید.
احتمالا اندازه کابل نامناسب است و این امر باعث تداخل صوتی می شود.
ED خطاهای تصادفی در اتصال سریال دستگاه رخ می‌دهد. بین اتصالات صفحه برد فاصله ایجاد شده است؛ آن را پیدا کرده و رفع کنید.
EF واحد اصلی در سیستم با مشکل نامعلومی مواجه شده است. در این شرایط، کد خطای نامعلوم به وجود می آید.
شما باید آن را بررسی کرده و اختلال صدا – قدرت در واحد فضای باز را به مدت ۳۰ ثانیه کنترل کنید و بعد از آن دستگاه دوباره روشن می‌شود.
E0 در سیستم کنترل از راه دور مشکل پیش آمده است. سیستم کنترل از راه دور، اتصالات و ولتاژ دستگاه را بررسی کنید.
همچنین اگر چند سیستم دیگر به سیستم شما متصل می‌شود، صفحه برد را نیز بررسی کنید.
E1 مسئله ایجاد شده به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مرتبط است. سیم کشی های فضای داخلی سیستم را چک کنید.
E2 مسئله ایجاد شده به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مرتبط است. اگر مشکل گسترده است، کل سیم کشی سیستم را بررسی کنید اما اگر مشکل پیش آمده وسیع نیست، کافی است فقط سیم کشی های فضای داخلی سیستم را بررسی کنید.
E3 مسئله ایجاد شده به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مرتبط است. رفع عیب خطا E3 در کولرگازی میتسوبیشی: مانند قسمت بالا اگر مشکل گسترده است، کل سیم کشی سیستم را بررسی کنید اما اگر مشکل پیش آمده وسیع نیست، کافی است فقط سیم کشی های فضای داخلی سیستم را بررسی کنید.
E4 خطای ایجاد شده در این قسمت به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مرتبط است. باز هم همانطور که بندهای قبلی ذکر شد، اگر مشکل گسترده است، کل سیم کشی سیستم را بررسی کنید اما اگر مشکل پیش آمده وسیع نیست.
کافی است فقط سیم کشی های فضای داخلی سیستم را بررسی کنید.
E5 در این قسمت مجددا عیب دستگاه به وضیعت سیستم کنترل از راه دور مرتبط است. باز هم همانطور که بندهای قبلی ذکر شد، اگر مشکل گسترده است کل سیم کشی سیستم را بررسی کنید اما اگر مشکل پیش آمده وسیع نیست، کافی است فقط سیم کشی های فضای داخلی سیستم را بررسی کنید.
E6 خطای اتصال داخلی رخ داده است. این خطا عمدتا ناشی از واحد فضای باز است که قبل از واحد داخلی کار می‌کند.
تخلیه پمپ با برنامه‌ریزی به S۱ و S۲ باعث تداخل می‌شود. تداخل حاصله را بررسی کنید.
E7 مشکل از واحد اصلی سیستم است. دستگاه را خاموش کرده، پمپ تراکمی را بررسی کنید و بعد دوباره دستگاه را راه اندازی کنید.
E8 علت ارور، وجود فضای آزاد در فضای داخلی پمپ هوارسانی است. رفع عیب خطا E8 در کولرگازی میتسوبیشی: پمپ را کنترل کنید و جدا کننده داخلی را بررسی کنید، بعد از آن سیستم دوباره به توالی درست خود مانند فضای داخلی باز می‌گردد.
E9 اتصال فضای داخلی به پمپ تولیدکننده هوا به مشکل برخورده است. پمپ را کنترل کنید و جداکننده داخلی را بررسی کنید و جریان برق را به توالی درست مانند فضای داخلی وصل کنید.
FA در اینجا رابط حرارتی باز شده است. راه حرارتی را که به فضای داخلی راه دارد، بررسی کنید و اگر صفحه برد خراب شده است آن را تعویض کنید.
F1 تامین توان کنترل فاز معکوس به مشکل برخورده است. ممکن است صفحه برد به مشکل خورده باشد، آن را بررسی کرده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.
F2 شدت جریان برق پایین مشکل ساز شده است. هنگامی که دستگاه دچار نوسانات برقی و کمبود فشار برق می‌شود، ممکن است صفحه برد بسوزد. آن را بررسی کنید.
F4 دستگاه تهویه هوای آزاد مشکل دارد. تهویه هوای آزاد باید در ۴۹ درجه سانتی گراد انجام شود، در غیر این صورت احتمالا ترموستات داخلی به دلیل فشار وارده بر اتصالات باز یا شکسته می‌شوند.
F5 خرابی دستگاه به دلیل فشار بالا است. فشار بالای 63 هرتز باعث قطع و یا شکستن اتصالات می‌شود و در این شرایط باید صفحه برد سوخته تعویض شود.
F7 مشکل سیستم در دستگاه تهویه هوا است. برای رفع عیب دستگاه باید فضاهای باز شناسایی و رفع شود.
F8 دستگاه تهویه هوا با مشکل رو به رو است. تمام ورودی هایی که در سطح فضای باز وجود دارند، باید رفع شود و دیگر فضای بازی مشاهده نشود.
F9 مشکل از واحد اصلی سیستم است. در اینجا دو یا چند دستگاه حفاظتی برای قطع ارتباط یا عدم ارتباط با دستگاه حفاظتی باز هستند، آنها را ببندید.
P1 دریچه ها دچار انسداد هوایی شده اند. رزیستورهای هوایی را بررسی کنید.
اگر دریچه بسته یا مسدود است، آن را باز کنید.
P2 مشکل از واحد اصلی سیستم است. اتصالات را برسی کنید؛ اگر دچار گرفتگی شده است آن را رفع کنید.
P4 مشکل در دستگاه تهویه است. مدار باز یا نزدیک به DS را تخلیه کنید.
P5 سطح متراکم را تخلیه کنید. در شرایط هایی مثل سطح متراکم، شکستن پمپ و یا انسداد در فاضلاب سریعا شروع به تخلیه کنید.
P6 مشکل در مبدل حرارتی است. عمدتا با کاهش جریان هوا از طریق سیم‌پیچ داخلی واحد مبدل حرارتی افزایش می‌ یابد.
فیلترهای کثیف و موتور فن را تمیز کنید.
P8 دمای دستگاه غیرعادی است. این مشکل عمدتا ناشی از نشت مبرد خالص است.
احتمال در رزیستور اشتباهی پیش آمده است، آن را رفع کنید.
P9 مشکل در تهویه هوا است. انتقال دهنده های گرمایی را خاموش کرده و دستگاه را بررسی کنید.
U1 مشکل در سیستم مرکزی رخ داده است. سیم‌پیچ را مسدود کنید، انسداد سیستم را رفع کنید و فیلتر گرمایش در فضای داخلی را پاکسازی نمایید.
U2 دمای بالا در درون دستگاه تخلیه نمی شود. کمپرسور نسبت به گرما بی توجه می‌شود و دلیل آن رزیستور خراب است.
ترموستات داخلی را بررسی و تعمیر کنید.
U3 مشکل در دستگاه تهویه هوا رخ می دهد. خطای رزیستور را بررسی کرده و دستگاه را تخلیه کنید.
U4 مشکل در دستگاه تهویه هوا است. راه بسته شده در دستگاه تهویه را باز کنید تا سیستم به کار خود ادامه دهد.
U5 مشکل در دمای ذوب بالای دستگاه ایجاد شده است. به دلیل عدم وجود جریان هوا در میدان حرارت و عدم وجود خمیر سیلیکون، دمای رزیستور خراب می‌تواند بر روی مدل مبدل قدرت افزایش یابد.
این مشکل را بررسی و حل کنید.
U6 مشکل در واحد اصلی سیستم است. خروجی معکوس کننده را امتحان کنید و کمپرسور را از لحاظ الکتریکی بررسی کنید.
U7 تخلیه در سیستم کم است. عملیات LEV را بررسی کنید و راه های خروجی را باز کنید.

نکات رفع کد خطا و ارور کولرگازی میتسوبیشی

یکی از مهمترین نکاتی که پس از مواجه شدن با هریک از ارورهای کولرگازی میتسوبیشی باید مدنظر داشته باشید، خاموش نمودن دستگاه و شناسایی علت ارور آن می باشد. علت بروز برخی از کد خطاهای کولرگازی میتسوبیشی را می توان به راحتی رفع نمود که مانع از ایجاد مشکلات بزرگتر برای دستگاه خواهد شد.

برخی دیگر از انواع این ارورها به دلیل وجود ایرادات بزرگتر و حیاتی در دستگاه نمایش داده می شوند و عیب یابی و تعمیر آنها به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. در این شرایط تنها راه حل استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیر کولرگازی میتسوبیشی توسط نمایندگی های مجاز و افراد حرفه ای می باشد. نمایندگی مجاز آی پی امداد یکی از مراکزی است که می تواند در این زمینه به مشتریان خدمت رسانی نماید.

خدمات تخصصی «آذین سرویس» برای کولر گازی میتسوبیشی شما

مسلما هر سال و یا با بروز هر مشکلی برای کولرتان قصد تعویض آن را ندارید. اما بهتر است بدانید که در صورتی که از دستگاه خود مراقبت نکنید یا تعمیرات آن را توسط افرادی که متخصص رسیدگی به برند کولر گازی شما نیستند، انجام دهید، خسارات زیادی را دیده و ممکن است مجبور به اینکار شوید. به همین دلیل هر ساله کولر گازی میتسوبیشی خود را سرویس کرده و در مواقع خرابی آن حتما به متخصص میتسوبیشی معتمد خود مراجعه نمایید.

نصب اصولی و بر طبق استاندارد کولر گازی میتسوبیشی، علاوه بر اینکه در کارکرد پربازده دستگاه تاثیر گذار است، از بروز برخی مشکلات رایج کولر گازی نیز جلوگیری می نماید. سرویس منظم و هر ساله دستگاه توسط متخصص خود، موجب شناسایی ایرادات جزئی آن شده و پیش از بروز مشکل آنها را رفع می نماید و تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی نیز جهت برطرف نمودن مشکلات دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط کاری بیشترین بازدهی مورد نیاز است.

«آذین سرویس» با تکیه بر دانش تخصصی به روز، سالها تجربه تعمیرات تخصصی انواع کولرهای میتسوبیشی و تعهد متخصصین میتسوبیشی خود، خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی را در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می نماید. افزون بر آنچه که موجب صلاحیت تعمیرکاران متخصص ما برای رسیدگی به کولر گازی شما می شود، با بیمه دستگاه شما از سوی شرکت نگران هیچ گونه خسارات نخواهید بود و نیز با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه به شما کیفیت خدمات متخصصین خود را تضمین خواهیم کرد.

سوالات متداول نمایندگی میتسوبیشی تهران

هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

آآیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)