×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی مجاز جنرال الکتریک در درب دوم 09129532878

30 خرداد 1399 توسط

نمایندگی مجاز جنرال الکتریک درب دوم 09129532878

نمایندگی مجاز جنرال الکتریک ، این مرکز با توجه به داشتن تیمی فنی تواسنته تخصصی ترین خدمات تعمیرات جنرال الکتریک را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد. با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی جنرال الکتریک این مرکز هرماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.

نمایندگی جنرال الکتریک ، گویا سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشد و شما به راحتی می توانید تعمییرات لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به ما بسپارید پس همین الان با ما تماس بگیرید.

امتیازات نمایندگی مجاز جنرال الکتریک

قبل از هر چیزی، پیشگیری بهتر از درمان است اما در صورت خراب شدن وسایل برقی خود توصیه ما به شما این است، برای تعمیر لوازم خانگی خود حتما به سراغ نمایندگی های مجاز بروید تا با خیال راحت وسیله خود را تعمیر کنید. همچنین تعمیرات لوازم منزل با استفاده از قطعات اصلی باعث می شود تا لوازم تعمیر شده با همان کیفیت قبل کار کنند. همچنین در صورت خراب شدن لوازم جنرال الکتریک خود هم می توانید به نمایندگی مجاز این برند در تهران مراجعه کنید که خوشبختانه سعادت این خدمت نصیب ما شده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و تکنسین های ما با ارائه راهنمایی های مفید به شما، باعث استفاده بهتر از محصولات و طول عمر بیشتر آنها می شوند.

اگر شما قصد تعمیر ساید جنرال الکتریک را دارید کافی است با ما تماس بگیرید

لوازم خانگی جنرال الکتریک

محصولات جنرال الکتریک به دلیل کیفیت بالای ساخت و قطعات بکار رفته به ندرت نیاز به تعمیر پیدا می کنند اما چنانچه هرگونه مشکلی را در دستگاه خود مشاهده کردید موضوع را با ما در میان بگذارید. این نکته مهم را به شما یادآور می شویم که تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک به دلیل پیچیدگی در قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات جنرال الکتریک و همچنین استفاده از برد ها و امکانات پیشرفته نرم افزاری دانش و مهارت بالایی را می طلبد.

در صورت بروز هرگونه اخلال در کارکرد لوازم خانگی جنرال الکتریک می توانید با شماره های ما در سایت تماس حاصل فرمایید . در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود در غیر اینصورت و نیاز به تعمیر به صورت حضوری ، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و تعمیرات جنرال الکتریک را به بهترین نحو به پایان می رسانند.

معتبرترین نمایندگی رسمی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک با سابقه 15 ساله خود، همه ساله در تلاش است که پشتیبانی بی عیب و ایراد به مشتریان وتعویض قطعات یخچال با قطعه های اصلی بر مهم ترین ارزش های مشتریان احترام بگذارد. در ادامه به مهم ترین اهداف خود اشاره می کنیم:

  • تمرکز بر خواسته و نیاز مشتری
  • ارائه خدمات با کیفیت با قطعات اصلی
  • جلب رضایت مشتری با ارائه ی خدمات سریع و بی نقص

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک درهنگام فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک تا زمانی مشخص گارانتی فروش ارائه می کند در صورت داشتن ضمانت فروش از خدمات آن بهره مند خواهید شد اما اگر تاریخ گارانتی شما گذشته باشد نگرانی از این بابت نداشته باشید تعمیرکاران ما آن را به بهترین نحو برای شما تعمیر خواهند کرد، توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات پس از فروش جنرال الکتریک شما باید حتماً کارت گارانتی مخصوص نمایندگی را داشته باشید و در صورتی که کارت گارانتی شما توسط فروشنده ارائه شده باشد، این مورد شامل خدمات پس از فروش جنرال الکتریک نخواهد شد.

معرفی شرکت جنرال الکتریک

جنرال الکتریک برندی است که تاریخچه ی آن به تجارت لامپ سازی توسط ادیسون بر می گردد و از آن زمان این برند شروع و امروزه تا صنایع هوایی و گاز و نفت گسترش پیدا کرده است. این برند یک برند آمریکایی است که مرکز مدیریتی آندر بوستون ایالت ماساچوست قرار گرفته است. برند جنرال الکتریک (General Electric) از سال 1892 لامپ های الکتریکی را تولید کرد و سپس در زمینه زیاد صنعتی، مشغول به فعالیت است. جنرال الکتریک سال های زیادی است که جزو برترین برندهای جهان قرار گرفته است.

تولید وسایل منزل از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … یکی دیگر از تولیداتی شرکت جنرال الکتریک است.

سوالات متداول در زمینه نمایندگی و تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک

اگر نیاز به نمایندگی و تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

گویا سرویس نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران می باشد ؟ ✅

بله ، گویا سرویس نمایندگی جنرال الکتریک در تهران می باشد و شما به راحتی می توانید تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به ما بسپارید پس همین الان با 09129532878 تماس بگیرید.

09129532878

تعرفه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک به چه میزان می باشد ؟ ✅

تعرفه سرویس بسته به مشکل و ایراد در دستگاه شما متفاوت می باشد و تکنسین های گویا سرویس بعد از حضور در محل شما ، هزینه را برآورد و به شما اعلام می کنند.

09129532878

تجربه تکنسین های تعمیرات گویا سرویس در لوازم خانگی جنرال الکتریک چقدر هست ؟ ✅

با توجه به اینکه گویا سرویس نمایندگی رسمی جنرال الکتریک می باشد ، تکنسین های متخصص و با تجربه را به کار می گیرد و دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن عیب یابی و تعمیر می کنند.

09129532878

مطالب مرتبط :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)