×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

تعمیر اجاق گاز شهید اسدی – 09122803982 – تعمیر 24 ساعته در محل

11 شهریور 1400 توسط

تعمیر اجاق گاز شهید اسدی – آذین سرویس خدمات 24 ساعته تعمیرات

تعمیر اجاق گاز شهید اسدی – اصولا تعمیر اجاق گاز و سایر لوازم موجود در آشپزخانه ظرافت و مهارت خاصی می‌طلبد؛ مخصوصا اگر مدل آن جدید باشد. با وجود مدل‌های توکار و رومیزی، دانش لازم برای تعمیرات اجاق گاز حتی از گذشته هم بیشتر شده است. برای اینکه مطمئن شوید فردی که برای تعمیر اجاق گاز استخدام می‌کنید همین خصوصیات را دارد، روی «آذین سرویس» حساب کنید.

چنانچه شما نیز به تعمیر اجاق گاز رومیزی یا فردار نیاز پیدا کرده‌اید، از تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی گرفته تا تنظیم شعله اجاق گاز، تنها باید وارد صفحه فرم سفارش شوید و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. شما هم می‌توانید بهترین متخصصان برای تعمیرات اجاق گاز را پیدا کنید، و هم به رایگان از آنها قیمت بگیرید.

مناطق تحت پوشش تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تیم متخصص «آذین سرویس» در محل کار یا منزل شما عزیزان انجام میگردد. توجه داشته باشید که تعمیرات اجاق گاز، فرگاز، گاز توکار یا مبله و … نیازمند تخصص است و حتما باید توسط تعمیرکار آموزش دیده و مجرب عیب یابی و رفع عیب گردد. «آذین سرویس» نسبت به برند و مدل دستگاه شما متخصص مربوطه را ارسال مینماید تا کیفیت دستگاه شما حفظ شود.

با استفاده از خدمات تعمیرات انواع اجاق گاز در «آذین سرویس» تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

آموزش و راهنمای تعمیر اجاق گاز فردار ، گاز رو میزی و فر

آموزش تعمیرات اجاق گاز : حتما می دانید که خراب شدن اجاق گاز تجربه پر دردسر و مشکل زایی ست. اجاق گاز وسیله ای ست که روزانه چندین بار مورد استفاده قرار می گیرد و خراب شدنش موجب اختلال در روند کارهای روزانه می شود. در این سری مقالات ما به شما آموزش می دهیم که چطور اجاق گاز، گاز رو میزی و یا فر خود را تعمیر کنید. مطمئن باشید که کار سختی نیست و بسیاری از مشکلات اجاق گاز یا فر را می توانید خودتان و بدون کمک تعمیرکار برطرف کنید. در هر مقاله ما علائم خرابی را مورد بررسی قرار می دهیم و گام به گام قطعاتی که نیاز است چک شوند را معرفی می کنیم و سپس طریقه تعمیر و تعویض آن قطعات را شرح می دهیم.

  • روشن نمی شود
  • حرارت برای پخت کم است و یا اصلا حرارتی وجود ندارد
  • المنت گرم نمی کند
  • تایمر جلو نمی رود
  • فندک جرقه می زند اما روشن نمی کند
  • برای کباب کردن حرارت کم است یا اصلا حرارت وجود ندارد
  • فر بیش از حد داغ است
  • برنامه مشکل دارد
  • بعد از سیکل خود تمیز کنندگی، در باز نمی شود.

برندهای اجاق گاز که در آذین سرویس به تعمیرات آن میپردازیم به شرح زیر میباشد :

اسنوا، سینجر، آردل، آلتون، عادل گاز، رزگاز، هاردستون، دوو، امرسان، پادیسان، ماهان، بوش، الجی، میلتون، تکنوگاز، آریستون، سامسونگ، کنوود، میله، نف، لاجرمانیا، لوفرا، اخوان، آاگ، بلومبرگ، فریجیدر، الکترولوکس، ماژیک شف، استیل البرز، شف، ویرپول …

چرا فر یا اجاق گاز روشن نمی شود؟

در آموزش تعمیرات اجاق گاز «آذین سرویس» به مشکل روشن نشدن اجاق گاز میپردازیم:

ما فهرستی از قطعاتی که احتمال دارد در ایجاد این مشکل دخیل باشند، تهیه کرده ایم، مطلب زیر را بخوانید تا متوجه شوید دستگاه های مذکور چطور کار می کنند و چطور باید مشخص کنید کدام قسمت ایجاد مشکل کرده است و چطور باید قطعه مورد نظر را تعمیر یا تعویض کنید.

9 دلیل روشن نشدن فر یا اجاق گاز به شرح زیر میباشد:

  1. فیوز
  2. المنت کباب پز
  3. المنت پخت
  4. المنت سطح گرم کننده
  5. سنسور دما
  6. کلید بی نهایت
  7. برد الکترونیکی
  8. شیر ایمنی
  9. فندک فر

پیلوت خاموش می‌شود

علت ۱: مقدار گازی که به پیلوت می‌رسد کم است.

رفع عیب 1: شعله پیلوت را مطابق آنچه که توضیح داده شد تنظیم نمایید.

علت ۲: هوای زیادی به مخلوط کن وارد می‌شود.

رفع عیب ۲: در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط‌کن‌دار است، صفحه محفظه را کمی ببندید.

مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نمی‌شود

علت: پیلوت خاموش است.

رفع عیب: پیلوت را روشن کنید.

مشعل‌های فوقانی اجاق روشن نمی‌شود

علت: سوراخ‌های مشعل یا پیلوت مسدود شده.

رفع عیب: سوراخ‌های مشعل را با دقت توسط یک میله باریک یا برس تمیز کنید. نازل پیلوت را تمیز یا تعویض نمایید.

نوک مشعل‌ها زرد رنگ می‌سوزد

علت: نسبت هوا در مخلوط‌کن کم است.

رفع عیب: صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید. در اجاق گاز‌های جدید اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظیم نمایید.

شعله وزش دارد و صدا می‌کند.

علت:‌ نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.

رفع عیب: صفحه مخلوط کن را کمی ببندید.

حتما ببینید : نمایندگی جنرال الکتریک

شعله دود می‌کند

علت:‌ در مخلوط گاز و هوا، مقدار گاز زیاد است.

رفع عیب:‌ مقدار گاز را کم کنید. در صورت گشاد شدن نازل آن را تعویض نمایید.

شعله مشعل خیلی بلند است

علت: مقدار گاز و هوا هر دو زیاد است.

رفع عیب: در اجاق‌های قدیمی گاز و هوا را کم کنید.

فر روشن نمی‌شود

علت ۱: شعله پیلوت خاموش است

رفع عیب ۱: پیلوت را روشن کنید.

علت ۲: تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده است.

رفع عیب ۲: تایمر فر را تنظیم کنید.

فر در درجه حرارت تنظیم شده ثابت نمی‌ماند

علت: ترموستات فر بطور صحیح تنظیم نشده.

رفع عیب: ترموستات فر را مطابق آنچه که شرح داده شد آزمایش و تنظیم نمایید.

توجه: در رابطه با عیوب مربوط به ترموکوپل و بوبین و تست آنها بهتر است با تعمیرکار اجاق گاز تماس بگیرید.

آذین سرویس نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش اجاق گاز رومیزی، توکار یا مبله، فرگاز ایرانی و خارجی در سراسر تهران می باشد.

قیمت تعمیر اجاق گاز چقدر است؟

  • قیمت تعمیر اجاق گاز در آذین سرویس چقدر است؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی یا فردار تاثیر می‎گذارد؟
  • آیا قبل از سفارش تعمیرات اجاق گاز می‌توان از قیمت‌ها مطلع شد؟

اینها متداول‌ترین سوالاتی است که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز از ما می‌پرسند. اکنون قبل از پاسخ به این سوالات می‌خواهیم خیال‌تان را زودتر آسوده کنیم، و بگوییم که قیمت تعمیر اجاق گاز و تمامی تعرفه‌ها و نرخ‌ها از سوی اتحادیه و کارشناسان ما نظارت می‌شود، و قیمت ها کاملا شفاف هستند.

دلیل شفافیت قیمت‌های تعمیرات اجاق گاز چیست؟

به این دلیل که شما در حین ثبت سفارش و بعد از ذکر مشکلات اجاق گازتان می‌توانید قیمت‌هایی را که هریک از تعمیرکاران پیشنهاد می‌دهند به طور رایگان مشاهده کنید؛ و همچنین عواملی که روی قیمت تعمیر اجاق گاز تاثیر می‌گذارد.

سایر خدمات عیب یابی اجاق گاز

عیب‌یابی و رفع مشکل مدل‌های مختلف شامل :

  • تعمیر اجاق گاز رومیزی
  • تعمیرات اجاق گاز فردار و تعمیر فر آن

تعمیرات اجاق گاز و کلیه قطعات دستگاه شامل :

  • تعویض و تعمیر ترموکوپل اجاق گاز
  • تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی
  • تعویض شیشه اجاق گاز
  • تعمیر ترموستات، فندک و مشعل اجاق گاز

تعمیر برندهای مختلف ایرانی و خارجی شامل :

  • تعمیر اجاق گاز بوش, آریستون، دوو، پیلوت و …
  • تعمیر اجاق گاز اخوان، اسنوا و دیگر برندهای ایرانی

تعمیرات اجاق گاز در محل یا منزل

تعمیرات اجاق گاز در محل یا منزل شما عزیزان از دیگر خدمات آی پی امداد میباشد. توجه داشته باشید که تعمیرکاران آی پی امداد طبق اصول زیر به تعمیر اجاق گاز در محل میپردازند.

  • هنگام حضور تعمیرکار اجاق گاز در محل کلیه نکات بهداشتی رعایت میشود.
  • با رعایت قوانین مشتری مداری و زمانبندی طبق درخواست شما، تعمیرکار آی پی امداد در منزل شما حضور پیدا میکند.
  • با استفاده از به روزترین تجهیزات و متد خدمات در اروپا به عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز در محل شما عزیزان پرداخته میشود.

حتما ببینید : تعمیر کولر گازی تهران

نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز میله

اجاق گاز میله به دلیل طراحی منحصر به فرد و استفاده از قطعات باکیفیت بالا یک اجاق گاز خارجی است که برای خرید اجاق گاز میله باید هزینه زیادی پرداخت. اما با وجود کیفیت بالای محصول و کارکرد فوق العاده آن ممکن است دستگاه دچار مشکل و خرابی شود و مانند قبل کار نکند. تعمیرات و سرویس اجاق گاز میله را نباید به هر تعمیرکاری سپرد زیرا طراحی آن به گونه ای است که باید برای تعمیرات آموزش دیده باشند.

بنابراین تعمیرگاه آذین سرویس با مجموعه ای از تکنسین و تعمیرکار باتجربه و متخصص در زمینه برند میله نصب ، تعمیرات و سرویس اجاق گاز ، هود ، فرگاز و فر توکار میله را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد. اگر شما محصولات میله را در آشپزخانه خود دارید و هر یک از آن ها دچار مشکل و خرابی شده است مانند اجاق گاز میله برای تعمیرات در محل با تعمیرگاه آذین سرویس به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. تعمیر و سرویس اجاق گاز میله در کمترین زمان و با کیفیت بالا را به کاراسان بسپارید.

نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز پادیسان

اجاق گاز یکی از وسایل ضروری آشپزخانه است که باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. اجاق گاز پادیسان یکی از برندهای خوب اجاق گاز است که کیفیت خوبی در کارکرد دارد. اما ممکن است بعد از مدتی کارکرد آن دچار مشکل شود و یا شعله آن آبی نسوزد یا فندک آن دچار مشکل شود که در این صورت باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

برای نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز پادیسان باید از تعمیرکار متخصص و حرفه ای پادیسان کمک گرفت. تعمیرگاه آذین سرویس با استفاده از تعمیرکار متخصص و باتجربه در زمینه تعمیرات و سرویس اجاق گاز این خدمات را در کمترین زمان و باکیفیت بالا انجام می دهد. برای نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز پادیسان با تعمیرگاه آذین سرویس تماس بگیرید.

نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز پیلوت

اجاق گاز پیلوت یکی از برندهای اجاق گاز در بازار است که کیفیت خوبی دارد. در تعمیرگاه آذین سرویس نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز پیلوت با هزینه تعمیر اجاق گاز به صرفه و مناسب انجام می شود. تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل با درخواست شما به صورت شبانه روزی قابل انجام است.

تعمیرگاه آذین سرویس در تهران ، کرج و البرز خدمات تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل را با تعمیرکار متخصص و حرفه ای ارائه می دهد.

نصب ، سرویس و نصب اجاق گاز بکو

نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز بکو یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه کاراسان است. برای دریافت خدمات از کاراسان با شماره تلفن های سراسر تهران ، کرج و البرز تماس بگیرید. لوازم خانگی بکو یکی از برندهای خوب لوازم است که ممکن است عملکرد آن دچار اختلال شود. شما می توانید درخواست تعمیرکار متخصص بکو را به صورت شبانه روزی به تعمیرگاه آذین سرویس دهید تا به بهترین نحو و بهترین قطعات و تخصص سرویس اجاق گاز بکو را دریافت کنید.

نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز زیمنس

یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی که می توان به آن اشاره کرد اجاق گاز است که می توان برای پخت و پز از آن استفاده کرد. اجاق گاز زیمنس عملکرد بسیار خوبی دارد و با فناوری که دارد و کارکرد فوق العاده ای دارد. اما تمامی اجاق گاز در تمامی برند های مختلف احتمال خرابی زیادی دارند، در صورت بروز مشکل باید برای تعمیر آن اقدام نمایید و تعمیر را به یک تکنسین متخصص بسپارید نصب ، سرویس و تعمیرات اجاق گاز زیمنس یکی از خدمات ویژه تعمیرگاه آذین سرویس است که توسط متخصصین و تعمیرکاران ماهر و حرفه ای برند زیمنس صورت می پذیرد.

نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز آلتون

اجاق گاز آلتون یکی از برندهای اجاق گاز و فر است که کیفیت بسیار خوبی دارد و طراحی زیبا و مدرن دارد. کیفیت بالای اجاق گاز آلتون باعث خراب شدن دیرتر دستگاه می شود ولی تضمینی نیست که اصلا مشکل پیدا نکند. بنابراین ممکن است اجاق گاز آلتون دچار مشکل و خرابی شود که در این صورت نیاز است از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

تعمیرگاه آذین سرویس با تعمیرکار و متخصص برند آلتون تعمیرات انواع مدل های اجاق گاز و فر آلتون را انجام می دهد. برای دریافت خدمات باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن با تعمیرگاه آذین سرویس تماس بگیرید. نصب ، سرویس و تعمیر اجاق گاز ، فرگاز و فر توکار آلتون در تهران ، کرج و البرز به صورت شبانه روزی و در محل با ضمانتنامه معتبر انجام می گیرد.

نصب و سرویس ،تعمیر اجاق گاز بیمکث

اجاق رومیزی بیمکث ، از نظر شکل ظاهری به دو گروه شیشه ای و استیل تقسیم می شوند و هر یک از زیبایی خاصی بهره می برند. تعمیر اجاق گاز بیمکث نیاز به تخصص و حرفه دارد زیرا در صورتی که تعمیرات به دست افراد غیر حرفه ایی انجام شود می تواند باعث رساندن آسیب به دیگر قطعات اجاق گاز شما شود.

بنابراین استفاده از افراد حرفه ای می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما شود. چنانچه اجاق گاز شما دچار مشکل شده و برای رفع آن به دنبال افراد حرفه ای هستید کافیست با با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز بیمکث تماس گرفته تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به یاری شما بشتابند.

تعمیر ، سرویس و نصب اجاق گاز لوپز

شرکت لوازم خانگی لوپز، با سابقه‌ای درخشان در صنعت لوازم خانگی کشور، همواره با تلاش و اتکا به نیروهای جوان و متخصصان داخلی و مدیران باتجربه، با چشم انداز تولید با کیفیت، رقابت در قیمت و تعهد در خدمات، سعی در بهبود سطح کیفیت زندگی ایرانی دارد. با وجود کیفیت خوب و بالای اجاق گاز لوپز پس از مدتی استفاده کارایی سابق را ندارد و باید توسط تعمیرکار و متخصص بررسی و عیب یابی اجاق گاز گردد.

مشکلاتی نظیر زرد یا نارنجی سوختن شعله گاز ، مشکل فندک و برق اجاق گاز و… در اجاق گاز لوپز رایج است. برای دریافت خدمات باکیفیت در زمینه تعمیرات اجاق گاز لوپز با شماره تلفن های تعمیرگاه آذین سرویس تماس حاصل نمایید.

نصب ، تعمیر و اجاق گاز هاردستون

اجاق گاز هاردستون یکی از برندهای اجاق گاز و فر برقی توکار است که تاکنون عملکرد خوبی داشته و طرفداران خاص خود را دارد. اجاق گاز هاردستون از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. طراحی زیبا و منحصر بفرد آن را خاص کرده است. در ادامه مشکلات رایج اجاق گاز هاردستون را برای شما آورده ایم تا در صورت بروز مشکل با تعمیرگاه کاراسان تماس بگیرید.

  • خاموش شدن ناگهانی شعله اجاق گاز هاردستون
  • آبی نسوختن شعله اجاق گاز هاردستون
  • مشکل فندک و اتصالات برقی اجاق گاز هاردستون
  • گرم نشدن داخل فر و عدم تنظیم ترموستات فر

اگر اجاق گاز هاردستون دارید و با هر کدام از مشکلات فوق یا مشکل دیگر در تهران ، کرج و البرز مواجه شدید با تعمیرگاه تخصصی آذین سرویس به صورت شبانه روزی تماس بگیرید تا تعمیرکار حرفه ای کاراسان در محل حضور یابد. برای سرویس و تعمیر اجاق گاز هاردستون حتما از تعمیرکار متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

نصب ، تعمیر و سرویس اجاق گاز آریستون

امروزه یکی از وسایل ضروری منزل اجاق گاز است که در تمان مکان ها کاربرد دارد. بستگی به میزان استفاده ممکن است دیرتر یا زودتر خراب شود. بهتر است به صورت دوره ای سرویس اجاق گاز آریستون انجام شود. اجاق گاز آریستون از فناوری های پشرفته در ساخت استفاده می شود. آریستون از برندهای ساخت کشور ایتالیا است.

اکثر خرابی های اجاق گاز آریستون با تعمیر قطعات حل می شود در صورتی که بیشتر تعمیرکاران به جای تعمیر بدون صرف وقت ابتدا دست به تعویض قطعه می زنند. در تعمیرگاه آذین سرویس اصل بر این است که هزینه های مشتری علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت ، کاهش یابد. در نتیجه تعمیرکار متخصص برند آریستون پس از عیب یابی اجاق گاز ، مشغول به تعمیر قطعه می شود.

برای دریافت خدمات سرویس و تعمیرات اجاق گاز آریستون در تهران ، کرج و البرز به صورت شبانه روزی و با ضمانتنامه معتبر توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای آذین سرویس با ما تماس بگیرید.

ارور اجاق و فر فالکون Falcon

کد خطا معنی کد خطا توضیح کد خطا راهنمای
E1 چیزهای روی کویل مواد قابلمه نامناسب یا کویل خراب شده است از قابلمه‌های مناسب استفاده کنید. با تعمیرکار تماس بگیرید.
E2 نبود جریان در القاگر خطای اتصاتلا اینداکتور با سرویس‌کار تماس بگیرید.
E3 دمای خیلی زیاد هیت سینک جریان هوا مسدود شده است. فیلتر فن کثیف است. سنسور دمای ایراد دارد. مسیر جریان هوا و فیلتر را تمیز کنید. با تکنسین تماس بگیرید.
E4 دمای منطقه‌ی پخت و پز خیلی بالا است قابلمه خالی است. ته قابلمه کج شده است. سنسور دمای کویل ایراد دارد. قابلمه را برداشته و ته آن را بررسی کنید. کلید را خاموش کنید و اجازه دهید که سرد شود و دوباره امتحان کنید. اگر هنوز مشکل وجود داشت با تعمیرکار تماس بگیرید.
E5 خطای واحد کنترل مجموعه سویچ / کنترل خراب است یا سیم‌ها درست وصل نشده‌اند. با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.
E6 دمای داخلی خیلی بالا مسیر جریان هوا بسته است. فیلتر فن کثیف شده است. سنسور دما ایراد دارد، منابع گرمایی خارجی خیلی نزدیک هستند. مسرهای هوا و فیلتر را تمیز و باز کنید. هر نوع منبع گرمای خارجی را حذف کنید. اگر هنوز مشکل وجود داشت با تعمیرکار تماس بگیرید.
E7 خطای سنسور دمای منطقه پختن اتصال کوتاه مدار در سنسور دما Call Service Engineer.

با تعمیرکار اجاق و گاز تماس بگیرید.

E8 خطای برق ورودی مشکل در برق ورودی Call Service Engineer.

با تعمیرکار اجاق و گاز تماس بگیرید.

E10 خطای ارتباط خطا در LIN یا CAN-Bus، ارتباطی بین صفحه‌کلید و ژنراتور نیست. برق اصلی را قطع و دوباره وصل کنید. با تعمیرکار تماس بگیرید.
E11 خطای راه‌اندازی خطای هنگام راه‌اندازی سخت‌افزار صبر کنید. ژنراتور هر ۳۰ ثاینه ریست خواهد شد. اجاق را خاموش و روشن کنید. با تعمیرکار تماس بگیرید.
E12 خطای جریان برق اصلی خطای هنگامی که ژنراتور جریان الکتریکی ورودی را اندازه می‌گیرد. با تعمیرکار اجاق و گاز تماس بگیرید.
E13 خطای اتصالات برق ولتاژ اصلی خیلی بالا یا خیلی پایین با تعمیرکار اجاق و گاز تماس بگیرید.
E14 خطای آداپتور اصلی ولتاژ اصلی خیلی بالا یا خیلی پایین با تعمیرکار اجاق و گاز تماس بگیرید.
E15 جریان الکتریکی محافظ قابلمه خالی است. سنسور خراب است. Remove pan, switch off and allow cooking zone to cool. Call Service Engineer.
E2 واحد الکترونیک خیلی گرم است واحد الکترونیکی خیلی گرم است. Please check the installation of the cooker, making sure that there is sufficient ventilation. In extreme cases, if a cooking utensil has been allowed to boil dry this error code may also be displayed. If in doubt please contact your installer or a qualified repair engineer
دیسپلی کار نمی‌کند ولتاژ بالا یا از دست رفتن ولتاژ اجاق اگر شک دارد با تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.
U400 کد خطای U400 نمایش داده می‌شود. اجاق درست وصل نشده است. کنترل بعد از یک ثانیه خاموش خواهد شد و این کد خطا نمایش داده می‌شود. با مشاور نصب یا تکنسین متخصص تماس بگیرید.
Er این کد خطا شامل اعداد نیز می‌باشد. وسیله یک کد خطای داخلی دارد که توسط کاربر قابل رفع نیست. با مرکز خدمات پس از اجاق و فروش تماس بگیرید.
RCD فیوز پریده یا RCD به صورت منظم می‌زند. با نمایندگی تعمیر اجاق کار تماس بگیرید.
هاب روشن نمی‌شود فیوز سیستم برق خود را بررسی کنید. آیا دستگاه به برق اصلی وصل شده است.
هاب القایی صدا می‌دهد هنگام استفاده از هاب اینداکنش ممکن است قابلمه کمی صدا تولید کند. این طبیعی است و وقتی تنظیمات رو زیاد باشد یا همزمان پنج قابلمه استفاده شود ایجاد می‌شود. نوع قابلمه نیز باعث صدا اینداکشن می‌شود.
فن خنک‌کننده هاب القایی شامل یک فن خنک‌کننده می‌شود. فن خنک کننده وقتی که گریل یا اجاق و فر روشن است فعال می‌شود. برخی مواقع فن خنک‌کننده بعد از خاموش شدن گریل یا اجاق و فر همچنان کار می‌کند. این طبیعی است و به صورت خودکار خاموش خواهد شد.
شکافی پر سطح هاب ایجاد شده است فوراً اجاق را از برق در آورید و با تعمیرکار تماس بگیرید. قبل از تعمیر اجاق از آن استفاده نکنید.
هاب خراشیده شده است همیشه ار روش‌های توصیه‌شده برای تمیز کردن استفاده کنید و مطمئن باشید که ته قابلمه و تابه‌ها تمیز باشند. Marks from mineral deposits from water or food can be removed with a cleaning cream. However, tiny scratches are not removable but will become less visible in time as a result of cleaning
فن اجاق و فر صدا می‌دهد صدای فن با تغییر دمای اجاق و فر عوض می‌شود و این طبیعی است.
گریل به درستی نمی‌پزد Are you using the pan and trivet supplied with the cooker? Is the pan being used on the runners, not the floor of the compartment? Is the grill tray pushed back fully to the ‘back stop’ position?
هنگام استفاده از اجاق و فر یا گریل دستگیره‌ها خیلی گرم می‌شوند. وقتی گرمای اجاق و فر افزایش می‌یابد آن‌ها گرم می‌شوند. درب اجاق و فر را باز رها نکنید. مطمئن شوید که سینی گریل به سرجایش برگردانده باشید. همیشه از گریل در حالتی که درب باز است استفاده کنید.
غذا خیلی سریع یا خیلی کند می‌پزد و یا می‌سوزد زمان پخت و پز در این اجاق و فرها با اجاق و فرهای دیگر متفاوت است. مطمئن شوید که از دماهای توصیه شده استفاده می‌کنیدو راهنمای پخت را بخوانید. تنظیمات مناسب را می‌توانید برحسب امتحان و سلیقه‌ی خود پیدا کنید.
اجاق و فر به صورت یکنواخت نمی‌پزد. از سینی‌های با اندازه متناسب به اجاق و فر خود استفاده کنید. برای اندازه‌های بزرگ باید هر از چند بار آن را برگردانید. سینی حتماً باید در مرکز قفسه قرار بگیرید. مطمئن شوید که عایق درب درست است و درب به خوبی بسته می‌شود. اگر یک سینی پر از آب را داخل اجاق و فر روی قفسه قرار دهید عمق آب همه جا باید یکسان باشد. یعنی اجاق و فر باید تراز باشد. اگر اجاق و فر تراز نباشد آن را تراز کنید.
با‌ گذشت زمان (کهنه‌تر شدن اجاق و فر) دمای اجاق گرم‌تر می‌شود. اگر با کم کردن دما توسط دستگیره کنترل اجاق و فر، دما کم نمی‌شود، به یک ترموستات جدید احتیاج دارید. تعویض ترموستات باید توسط تعمیرکار انجام شود.
درب اجاق و فر درست نیست. درب اجاق و فر قابل تنظیم است. می‌توانید با استفاده از پیچ‌هایی که در پایین درب قرار دارد دوباره آن را به صورت درست تنظیم کنید.
اجاق و فر روشن نمی‌شود. آیا برق وصل است؟ اگر نه مشکلی در برق ورودی به اجاق و فر وجود دارد.
چراغ اجاق و فر روشن نمی‌شود. ممکن است لامپ سوخته باشد. می‌توانید یک لامپ جدید بخرید (اگر گارانتی تمام شده باشد.). لامپ باید ۱۵ وات ۲۴۰ ولت مخصوص اجاق و فر باشد. این لامپ‌ها تا دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد مقاوم هستند. برق را قطع کنید. مطمئن شوید که اجاق و فر سرد شده است. درب را باز کرده و لامپ را در آوریده و لامپ جدید را جایگزین کنید. برق را وصل کرده و رشون شدن لامپ را بررسی کنید.

تعمیرات و سرویس اجاق گاز سینجر

نصب ، تعمیر و سرویس اجاق گاز ، فرگاز و فرتوکار برقی و گازی سینجر در تهران ، کرج و البرز به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام می شود. برای دریافت خدمات تعمیرات اجاق گاز سینجر در منزل و محل در انواع مدل ها با تعمیرگاه کاراسان تماس حاصل نمایید.

کارشناسان و تعمیرکار آذین سرویس در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه اقدام به سرویس اجاق گاز سینجر شما میکنند.

نصب ، تعمیر و سرویس اجاق گاز لاجرمانیا

تعمیرات و سرویس اجاق گاز لاجرمانیا در تهران باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن انجام می گردد. اگر متوجه مشکلی حتی به ظاهر کوچک شدید، حتما با تعمیرگاه آذین سرویس تماس بگیرید. و مشکل را با تعمیرکار مربوطه در میان بگذارید.

نصب ، تعمیر و سرویس یخچال ساید بای ساید امرسان

تعمیرات و سرویس یخچال ساید بای ساید امرسان در تهران باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن انجام می گردد. اگر متوجه مشکلی حتی به ظاهر کوچک شدید، حتما با تعمیرگاه آذین سرویس تماس بگیرید. و مشکل را با تعمیرکار اجاق گاز لاجرمانیا در تهران مطرح کنید. این کار برای افزایش طول عمر دستگاه مفید خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز لوفرا

تعمیرگاه آذین سرویس با استفاده از متخصصین و تعمیرکار باتجربه و حرفه ای اجاق گاز در انواع برندهای از جمله اجاق گاز لوفرا را در محل و منزل تعمیر می کند. نصب ، سرویس اجاق گاز لوفرا یکی از خدمات کاراسان است که توسط متخصص برند لوفرا صورت می پذیرد. لوفرا یکی از برندهای معروف اجاق گاز است که باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر و عیب یابی شود.

تعمیر اجاق گاز دامون

در تعمیرگاه آذین سرویس نصب ، سرویس ، تعمیر اجاق گاز دامون در تهران ، کرج و البرز انجام میشود. تعمیرات اجاق گاز دامون در محل به صورت شبانه روزی توسط تکنسین و تعمیرکار باتجربه اجاق گاز انجام می شود. خدمات تعمیرات اجاق گاز در آذین سرویس با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان انجام می شود.

سوالات متداول تعمیر اجاق گاز

شماره تلفن تماس فوری برای تعمیر اجاق گاز در تهران

اگر شما هم نیاز به تعمیر اجاق گاز پیدا کردید می توانید با یکی از شماره های زیر مشکل خود را در میان بگذارید تا در اسرع وقت کارشناس به محل شما اعزام شود :

کارشناس شماره یک : 09129532878

کارشناس شماره دو : 09122803982

کارشناس شماره سه : 02177612939

اگر از خدمات راضی نبودیم چکار کنیم ؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه تعویض قطعات در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)