×

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید را در تهران به ما دهید

نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی بوده و برای رضایت شما عزیزان خدمات حرفه ای و با قیمت های بسیار مناسب ارائه می کند. در این نمایندگی فوق تخصصی کلیه کار های سرویس و تعمیر یخچال فریزر و همچنین تعمیر ساید بای ساید کلیه برند ها انجام می شود.

درخواست تعمیر یخچال به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران

تعمیر یخچال را به فنی کاران ما بسپارید

ما در این مرکز تخصصی قبل از انجام تعمیر یخچال اقدام به براورد هزینه می کنیم و پس از اعلام هزینه و مثبت بودن نظر مشتری کار را انجام می دهیم. یکی از مزیت هایی که آذین سرویس نسبت به سایر مراکز دارد گارانتی تعمیرات یخچال می باشد و جالب است بدانید که کلیه فنی کاران ما در این مرکز دارای بیش از 5 سال سابقه همکاری هستند و از تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشند. تخفیف های بسیار متنوعی را برای شما عزیزان به صورت دوره ای درنظر داریم و برای تعمیر یخچال در تهران می توانید تمام وقت در هفت روز هفته با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر یک کار بسیار تخصصی می باشد و برای این منظور به هر فنی کاری نباید اعتماد نمود و با برسی های دقیق و سوابق کاری آن می توان برای ثبت درخواست تعمیر درخواست کرد! ما جزو یکی از برترین و با سابقه ترین مراکزی هستیم که در تهران اقدام به ارائه خدمات می کنیم. ما پس از اعزام تعمیرکار یخچال ابتدا هزینه را به مشتری اعلام می نماییم و درصورت موافقت مشتری و پس از عیب یابی یخچال فریزر اقدامات رفع عیب را انجام می دهیم. برخی از مشکلاتی که نیازمند تعمیرکار است چیست؟ خراب شدن یخساز، کارنکردن کمپرسور یخچال، و یا روشن نشدن یخچال فریزر و... اشاره کرد.

تعمیر یخچال فریزر در محل

تعمیر یخچال فریزر در محل

ما در  اوایل سال ۱۳۹۷ کلیه شعبات خود را در سراسر استان تهران راه اندازی کردیم و در حال حاضر برای تعمیر یخچال فریزر در محل بصورت تمام وقت و در هفت روز هفته آماده رفع ایرادات فریزر شما هستیم. با پیشرفت علم و روی کار آمدن یخچال های جدید مردم استقبال بسیار خوبی از این نوع یخچال کردند و در حال حاضر در بسیاری از منازل یخچال فریزر به دلیل نیاز به جای کم تر و خنک کنندگی عالی و بی نقص استفاده می شود. ما برای تعمیر یخچال فریزر در تهران آماده ایم تا بهترین خدمات را در هر ساعت از شبانه روز به شما عزیزان بدیهم و با قیمت های بسیار مناسب ایرادات را رفع نماییم.

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید

این مرکز معتبر برای تعمیرات ساید بای ساید سوابق بسیار زیادی را دارا می باشد و از تکنسین بسیار متخصصی برخوردار است و ما در این تعمیرگاه مجاز یخچال پس از برسی تخصصی و عیب یابی ساید بای ساید هزینه حدودی را به مشتریان اعلام می نماییم و در صورت رضایت مندی مشتریان اقدام به رفع ایرادات موجود می کنیم. لازم است بدانید تعمیر ساید بای ساید بسیار حساس بوده و نباید به تعمیرکار تازه کار اعتماد نمود چراکه امکان صدمه بیشتر وجود دارد. آذین سرویس در چند سال اخیر که توانسته است رتبه یک در بین دیگر مراکز را کسب کند در زمینه سرویس ساید بای ساید نیز کاملا ماهر و همراه شما است.

تعمیر ساید بای ساید در محل

تعمیر ساید بای ساید در محل

تعمیرکار ساید بای ساید در این مرکز دارای مجوز های قانونی فعالیت می باشد اگر بخواهیم به صورت دقیق به ان اشاره کنیم : مجوز فعالیت از مراکز انتظامی - دارای مدرک فنی و حرفه ای جهت تعمیر ساید بای ساید در تهران می باشد. ما پس از اعزام فنی کار در محل ابتدا اقدام به برسی و عیب یابی ساید می کنیم و پس از انجام ان براورد هزینه و قطعات مورد نیاز را به مشتری در صورت نیاز اطلاع می دهیم و پس از اعلام قیمت و رضایت شما عزیزان تعمیرکار اقدام به حل مشکل می کند! توجه داشته باشید که به مشتریان تا ۳۰ درصد تخفیف می خورد و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس گرفته تا توضیحات کافی را دریافت نمایید.

نوشته شده در : 16 اردیبهشت 1398 توسط: ادمین

درباره نمایندگی تعمیر یخچال بدانیم

ما با داشتن تعمیرکاران بسیار ماهر خدمات خود را به صورت تخصصی در تهران آغاز نمودیم و طولی نکشید که برای تعمیر یخچال اقدام به جذب تعمیرکار کردیم و پس از گذراندن دوره های آموزشی و دریافت مجوز های فعالیت فنی کاران ما به محل اعزام شدند و در حال حاضر ۳ سال پیاپی این نمایندگی رتبه یک را در بین دیگر مراکز کسب می نماید.

شاید برایتان جالب باشد که تعمیرکار یخچال در تهران به صورت شبانه روزی فعالیت دارد؟ قیمت های این مرکز به چه صورت است؟ آیا برای تعمیرات انجام شده گارانتی تعلق می گیرد؟ سابقه کاری این مرکز چقدر است؟ ما در ادامه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد :

  • نمایندگی تعمیرات یخچال با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه جزو یکی از قدیمی ترین مراکز می باشد.
  • نمایندگی تعمیر لوازم خانگی برای رضایت مشتریان به صورت ماهانه تخفیف های متنوعی را در نظر می گیرد و در برخی موارد تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر می گیرد.
  • قیمت های این مرکز از سال ۱۳۹۵ به دلیل فشار های اقتصادی که بر روی مردم بوده است زیاد نشده است.
  • تعمیرکار یخچال پس از اتمام کار برای قطعات تعمیر شده گارانتی می دهد و تا چندین ماه درصورت وجود مشکل ان را به صورت رایگان رفع می کند.
  • تنها مرکز دارای مجوز فعالیت تمام وقت در تهران و داشتن مجوز های فعالیت همراه تعمیرکاران یکی دیگر از مزایای انتخاب ما می باشد.

درصورت نیاز به عیب یابی یخچال به صورت رایگان می توانید با این مرکز تماس بگیرید چراکه ما این مورد را حتی به صورت حضوری برای شما عزیزان برسی می نماییم.

به تعمیرکار یخچال فریزر ما اعتماد کنید

کلیه فنی کاران این مرکز دارای مجوز های فعالیت می باشند و حتی در حین جذب نیرو این مرکز با در نظر گرفتن اخلاق و رفتار و همچنین نداشتن سوء پیشینه تعمیرکاران توجه ویژه ای داشته است و این باعث شده است تا به امروز حتی یک مورد نا رضایتی از تعمیرکار یخچال فریزر نداشته باشیم.

کلیه متخصصین این مرکز دارای سوابق کاری و کارنامه کاری بسیار خوبی می باشند و تجربیات بسیار بالایی را دارا هستند که کافیست تنها یکبار برای انجام کار با این نمایندگی تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید که به مراکزی که دارای مجوز فعالیت نمی باشند اعتماد نکنید! ما بارها تماس هایی را داشته ایم که مشتری پس از هزینه های زیاد و نتیجه نگرفتن از تعمیرکار هایی که به صورت مستقل دارای یک مغازه هستند برای همکاری با ما تماس میگیرند و پس از برسی متوجه میشویم ایراد فریزر انها تنها با تعویض یک قطعه رفع شدنی بوده است.

در این مرکز تعمیرکار یخچال فریزر ابتدا اقدام به عیب یابی می کند و پس از برسی دقیق و مشخص شدن علت خرابی برای تعمیر وارد عمل می شود و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد از قطعات فرعی و چینی استفاده نخواهد کرد چراکه ما به صورت مستقیم قطعات با کیفیتی را وارد می نماییم. قطعات اصلی طول عمر بسیار بیشتری را داراهستند و اصلا پیشنهاد نمی دهیم که از قطعات فرعی استفاده نمایید! حتما برای تعمیر یخچال با یک مرکز معتبر تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید نیازمند یک تعمیرکار با تجربه است

ما قبل از انجام کار اقدام به عیب یابی ساید بای ساید می کنیم و پس از مشخص شدن ایرادات با ابزار های پیشرفته خود در محل شما عزیزان اقدام به تعمیر ساید بای ساید می کنیم و پس از انجام مرامل ۳ ماه گارانتی پس از تعمیرات به شما عزیزان می دهیم تا در صورت هرگونه مشکل به محل شما مراجعه و رایگان اقدام به رفع عیب ساید بای ساید کنیم.

اگر تعمیرکار ساید بای ساید ماهر نباشد چه اتفاقی می افتد؟ بیشترین اتفاقی که برای مشتریان می افتد اعتماد به تعمیرکارانی است که خود دارای مغازه های کوچکی بدون داشتن مجوز می باشند و در برخی موارد دیده شده است از نا آگاهی مشتری سو استفاده هایی شده است و در نهایت چندین برابر هزینه را از مشتری دریافت نموده اند.

به هیچ عنوان تعمیر ساید بای ساید را به افراد نا وارد نسپارید! حتما با یک مرکز متخصص و دارای مجوز تماس بگیرید! توصیه های اذین سرویس را با داشتن ده سال سابقه جدی بگیرید شاید برای شما هم اتفاق بی افتد! در بازار امروزی بسیاری از افراد ناشناس با ماشین های خود در منطقه های تهران در حال تبلیغات مستقیم می باشند.

تعمیر یخچال اصلا قابل مقایسه با ساید بای ساید نمی باشد و ما نمی خواهیم که شما عزیزان هزینه های زیادی را به این مراکز نا معتبر بدهید و ما می خواهیم با قیمت های بسیار مناسب و منطقی پس از عیب یابی کامل اقدام به رفع مشکل یخچال شما عزیزان کنیم.

تعمیر یخچال فریزر توسط کارشناسان مجرب

اصلا تفاوتی ندارد که شما دارای یخچال فریزر سامسونگ هستید یا ال جی و… ما با داشتن کارشناسان متخصص اقدام به تعمیرات یخچال فریزر به صورت کاملا علمی و تخصصی می کنیم و بیش از ۳ ماه گارانتی برای کار های انجام شده به شما می دهیم. ما در سراسر تهران دارای شعبه می باشیم و برندی اشنا در تمامی مناطق تهران هستیم که البته همیشه مشتریان مارا با قیمت های مناسب و کیفیت کار بالا یاد می کنند.

شما هم به دنبال تعمیر ساید بای ساید خود هستید؟ نمی دانید به کدام مرکز اعتماد کنید؟ قیمت های دیگر مراکز بالا بوده است؟ کافیست تنها با این مرکز یکبار همکاری نمایید و حتی قیمت ها را با دیگر مراکز مقایسه نمایید! متوجه تفاوت ما با کلیه نمایندگی های معتبر در تهران خواهید شد. درصورت نیاز به مشاوره و عیب یابی ساید بای ساید و یا یخچال ما به صورت رایگان این کار را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

درصورت نیاز به مشاوره برای خرید و فروش و یا راهنمایی برای استفاده از کلیه برند های یخچال این مرکز به صورت کاملا رایگان در خدمت شما عزیزان خواهد بود! آذین سرویس تنها مرکزی است که اقدام به تعمیرات تخصصی یخچال می کند و این مرکز اولین نمایندگی دارای مجوز فعالیت تمام وقت با بیش از ۱۰۰ تعمیر کار در سراسر تهران می باشد.

تعمیرات یخچال در منزل

ما به عنوان یکی از برترین مراکز خدماتی می توانیم به صورت شبانه روزی اقدام به تعمیرات یخچال در منزل شما عزیزان کنیم و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی و رفع عیب کنیم و با قیمت های بسیار مقطوع اقدام به فروش قطعات مورد نیاز همراه با گارانتی 90 روزه کنیم و اقدام به توضیح در مورد مشکل به وجود آمده و علت آن کنیم.

همانطور که می دانید یخچال یک دستگاه بسیار مهم برای منزل می باشد و درصورت نبودن آن به طور مثال مواد خوراکی طولی نمی کشد که فاسد می شوند. ما برای تعمیرات یخچال در منزل می توانیم به صورت تمام وقت در تهران و سراسر مناطق این استان در خدمت شما عزیزان باشیم.

تلفن تماس : 77612939-021              2803982-0912

یخچال یک از لوازم خانگی سرد کننده همراه با یک عایق حرارتی بوده و برای انتقال گرمای درون یخچال به بیرون شده و باعث سرد شدن درون این وسیله می شود و این وسیله برای سرد نگهداشتن مواد غذایی، داروها و سایر مواد فاسدشدنی استفاده می شود و اجزای تشکیل دهنده یخچال عبارتند از؛ کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، گاز و ترموستات می باشد و هر کدام در این وسیله سرماساز جزو لاینفک بوده و در نبود هر یک یخچال کار نخواهد کرد.

یخچال در انواع مختلف در بازار داخلی با توجه به امکاناتی که دارند با قیمت های مختلفی به فروش می رسند و این وسیله حساس بوده و نیاز به مراقب بیشتری دارد زیرا در صورت خرابی تعمیر یخچال کار دشواری بوده و نیاز به افراد ماهر و متخصص حرفه ای برای این کار می باشد.

از اجزای یخچال خانگی کمپرسور که از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده و هر قسمت بصورت مجزا درون پوسته ای فولادی قرار دارد و بخش الکتریکی یخچال یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می باشد که به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی برعهده آن می باشد کمپرسورهای یخچال فریزر تغییرات زیادی داشته و قسمت الکتریکی آن اینورتری یا موتور خطی شده اند. بخش مکانیکی در کمپرسورهای یخچال فریزرتشکیل شده از یک سیلندر است که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید و حرکت پیستون سبب ایجاد حالت مکش و دمیدن می شود.

اوپراتور

نحوه عملکرد اواپراتور زمانی که گاز مبرد بوسیله موتور وارد کندانسور می شود متراکم شده و تحت فاشار زیاد از حالت گاز به مایع تبدیل شده و وارد خشک کن و سپس وارد لوله موئی می گردد و این سبب کاهش فشار شده و سپس وارد اواپراتور می شود و در واقع اواپراتور یک تبخیرکننده می باشد.

کندانسور

بخشی از یخچال فریزر که وظیفه خنک سازی سیال عامل بوده و سبب تبدیل بخار به مایع می گردد و در یخچال های خانگی بصورت شبکه ای لوله ای بر روی دیواره پشت یخچال نصب شده قرار دارد.

ترموستات

ترموستات کار قطع و وصل شدن جریان برق را به کمپرسور برعهده دارد بصورتی که وقتی دمای یخچال بالا آمد با وصل شدن جریان برق کمپرسور شروع به خنک کردن داخل یخچال می کند و در مواقع کاهش دما جریان برق را از کمپرسور قطع می کند و این قسمت شامل لوله بلو و پلاتین می باشد.

یخچال فریزر وسیله تبادل دما بوده و گرما را از محیط داخلی یخچال گرفته و آن را بوسیله حرکت سیال و گاز از طریق کویل ها به بیرون منتقل کرده و دمای داخلی یخچال را کاهش می دهد. یخچال فریزر از گران ترین و اساسی ترین لوازم خانگی بوده و در اغلب موارد تا 10 سال با این وسیله سپری می کنیم پس در انتخاب و خرید آن باید وقت کافی را بگذاریم تا با کیفیت ترین نوع آن را خریداری نماییم تا در سال های بعد مجبور به تعمیر ساید بای ساید نباشیم.

تعمیر یخچال در محل تهران

طرز کار جا یخی یا همان فریزر همچون یخچال بوده با این تفاوت که ترموستات آن برای پایین ترین دما تنظیم می گردد و اغلب از گاز مبردی برای آن بکار می رود چون دمای تبخیر آن پایین تر می باشد در یخچال فریزرهای پرقدرت از بادبزن جهت خنک کردن کمپرسور و کندانسور استفاده می شود و دمای فریزر ها از 14- درجه سلسیوس سردتر باشد تا آسیبی به مواد غذایی نرساند. یخچال فریزرها در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که می توان به یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر فریز پایین و فریز بالا را نام برد.

هر یخچال فریزر به طور معمول بین 12 تا 14 سال کار می کند و بیشتر از آن نیز می تواند کار کند که این نشاندهنده کیفیت بالای وسیله خانگی شما را می رساند و در صورتی که بعد از مدتی دچار مشکلی در عملکردش شد می توان از نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر تماس حاصل کرد. در صورتی که درب یخچال شمابه موجب ضعیف بودن لاستیک به خوبی کار نکند می توان آن را تعویض نمود. در یخچال فریزرها اغلب از سنسورهای NTC بکار می رودو با افزایش دمای یخچال ضریب هدایت الکتریکی آن نیز افزایش یافته و مقاومت الکتریکی آن نیز کاهش می یابد.

سنسور حس کننده است که کمیت های فیزیکی را به کمیت های الکتریکی تبدیل کرده و در حقیقت یک وسیله الکتریکی بوده که تغییرات فیزیکی یا شیمیایی را اندازه گیری کرده و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. امروزه کارشناسان متخصص زیادی در زمینه تعمیر یخچال فریزر فعالیت می کنند و در مواقع مورد نیاز می توان به طرق مختلف به آن ها دسترسی پیدا کرد و این کارشناسان حرفه ای که به تمام ویژگی های یخچال های فریزر آگاهی دارند در صورت بروز هر گونه مشکل در یخچال نسبت به تعمیر آن اقدام می نمایند. یخچال تنها دستگاهی است که در زندگی تمام انسان ها وجود داشته و برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و آشامیدنی استفاده می شود.

تعمیر یخچال در محل تهران

مرکز فوق تخصصی آذین سرویس که با داشتن سالها تجربه در زمینه تعمیر یخچال در محل تهران فعالیت می کند و این مرکز در سراسر استان تهران اقدام به ارائه خدمات با کیفیت و پایدار می کند.

ما در کمتر از 30 دقیقه برای تعمیرات یخچال در محل تهران در منزل شما حاضر می شویم و طبق استاندارد های روز اقدام به عیب یابی و تعمیر فریزر شما عزیزان می کنیم. باید بدانید که این مرکز به صورت تخصصی اقدام به تعمیرات ساید بای ساید می کند و به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های شما عزیزان می باشد.

تعمیر یخچال در منزل

به دلیل سنگین بودن یخچال و همچنین سخت بودن جابجایی بیشتر مشتریان به دنبال تعمیر یخچال در منزل هستند که اینکار کاملا منطقی به نظر می رسد و ما برای این مورد حدودا ۱۰۰ تعمیرکار را در سراسر تهران قرار داده ایم تا پس از تماس شما با نمایندگی آذین سرویس در کم تر از ۳۰ دقیقه به محل شما حضور پیدا کنند.

بسیاری از شهروندان خود اقدام به عیب یابی یخچال می کنند و همین امر باعث می شود تا مشکل کوچک تبدیل به یک مشکل بزرگ تر شود و حتی هزینه تعمیر فریزر را بیشتر کند! ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به هیچ عنوان در صورت نداشتن سر رشته اقدام به عیب یابی نکنید و حتما از کارشناسان ما کمک بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

در صورتی که منزل شما عزیزان در استان تهران است و می خواهید برای تعمیر یخچال در منزل با یک مرکز معتبر تماس بگیرید می توانید از نمایندگی آذین سرویس درخواست تعمیرکار نمایید تا در کم تر از ۳۰ دقیقه به محل شما برای تعمیرات اساسی حضور پیدا کتنند و گارانتی ۹۰ روزه برای اطمینان شما از رفع مشکل به شما دهند.

در صورت داشتان هرگونه سوال می توانید با شماره گیری ۷۷۶۱۲۹۳۹ از این مرکز مشاوره رایگان بگیرید حتی برای عیب یابی کارشناسان فنی ما به صورت کاملا رایگان به محل شما می آیند و مشکل را شناسایی کرده و اعلام هزینه می نمایند.

دیگر برند هایی که توسط ما پشتیبانی می شود :

می توانید با این تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی ما خدمات بسیار ویژه ای که برای مشتریان در نظر گرفته شده است با 20 درصد تخفیف همکاری نمایید.

تعمیرات یخچال فریزر در محل با تخفیف

در سال های گذشته نمایندگی آذین سرویس اقدام به ارائه تخفیف های بسیار متنوع در زمینه تعمیرات یخچال فریزر در محل نمود و در سال 1398 و تا پایان این سال این تخفیف ها باقی خواهند بود و می توانید برای درخواست عیب یابی یخچال و در نهایت تعمیر آن تا 30 درصد قیمت های پایین ترین را نسبت به دیگر مراکز بپردازید.

شاید جالب باشید برای شما عزیزان که این مرکز دارای مجوز از مراکز انتظامی برای فعالیت های شبانه روزی در استان تهران می باشد و با استخدام بیش از 100 تعمیرکار یخچال توانسته است به بهترین نحو احسنت مشتریان خود را با این طرح های پیشنهادی برای قیمت های منصفانه تشویق نماید و حتی گارانتی 90 روزه پس از انجام کار به کلیه مشتریان اهدا نماید.

مراکز بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و البته کلیه آنها دارای یک نوع خدمات ویژه برای مشتریان خود می باشند که بتوانند رضایت آنها را کسب نمایند ولی هیچ یک از آنها اقدام به گارانتی قطعات نمی کند و به هیچ عنوان نمی توانید در صورت خرابی مجدد پیگیر دستگاه خود باشید و باید هزینه های جدیدی را پرداخت نمایید و در نهایت ما به شما عزیزان می گوییم تنها مرکزی می باشیم که اقدام به گارانتی می نماییم و در صورت خراب شدن به صورت کاملا رایگان برای تعمیرات یخچال در محل شما عزیزان حاضر می شویم.

مشکلات متداول تعمیرات یخچال و ساید بای ساید چیست ؟

در طول روز شاید حدود 100 تعمیرکار در محل ها اعزام شوند و خب با تجربیات زیادی که کسب کرده ایند می خواهیم در رابطه با مشکلاتی که پیش می اید و بیشترین تماس را از این موارد داشتیم برای شما عزیزان صحبت نماییم و خب کاملا مشخص می باشد که درصورت خراب شدن یخچال نمایندگی آذین سرویس به صورت تخصصی اقدام به تعمیر یخچال می کند.

  • ایجاد صدا توسط یخچال : برای برسی دقیق این مورد باید اقدام به درخواست تعمیرکار یخچال کنید تا موضوع دقیقا برسی شود.
  • یخچال شما یکسره شده است : این مورد عوامل زیادی دارد و بهترین روش این است که تعمیرکار یخچال فریزر را به نمایندگی آذین سرویس بسپارید.
  • موتور یا کمپرسور زیاد روشن است : این مورد بسیار خطرناک می باشد و فورا باید اقدام شود و احتمال سوختگی وجود دارد پس برای تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید با ما تماس بگیرید.
  • خنک نشدن یخچال فریزر : باید بدانید این مورد درصورت پیگیری نکردن شما باعث ضرر مالی می شود چراکه مواد داخل یخچال فورا شروع به فاسد شدن می کنند.
  • در صورتی که مشاهده کردید فن یخچال کار نمی کند بهتر است آن را خاموش نمایید و فورا با تعمیرکار یخچال فریزر تماس بگرید شماره تماس 77612939 021

البته می توانید در صورت نیاز به راهنمایی از قسمت نظرات سوالات خود را در زمینه یخچال از کارشناسان فنی ما که همیشه در سایت آنلاین می باشند بپرسید و در کم تر از چند دقیقه پاسخ خود را در نظر مشاهده نمایید و یا راه دیگری وجود دارد که با تماس شما در ساعات اداری برای راهنمایی پاسخ داده می شود.

تعمیر ساید بای ساید در سال 1398

ما با اغاز سال 1398 اقدام به ارائه تخفیف های ویژه در زمینه تعمیر ساید بای ساید کردیم و در حال حاضر با 30 درصد تخفیف اقدام به فعالیت در سراسر استان تهران می کنیم و با تاسیس 3 شعبه دیگر در سال 98 توانستیم به صورت کامل کلیه مناطق را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم و به صورت شبانه روزی اقدام به پشتیبانی شما عزیزان برای رفع ایرادات یخچال نماییم.

پیشنهاد می دهیم قبل از ثبت درخواست های خود اقدام به تحقیق در مورد آذین سرویس نمایید چراکه دوست داریم نظرات دیگران را در مورد این مجموعه بسیار معتبر بدانید و از صحبت شعار هایمان در سایت جویا شوید و برای تعمیر ساید بای ساید در محل با خیال راحت اقدام نمایید و با تخفیف های دوره ای شانس خود را امتحان کنید! در برخی از ماه های سال تا 30 درصد قیمت ها کاهش پیدا می کند.

این مرکز تنها 30 دقیقه پس از تماس شما و ثبت آدرس شما عزیزان یک تعمیرکار ساید بای ساید در محل مورد نظر اعزام می نماید و در صورت داشتن هرگونه مشکل آن را به صورت کاملا رایگان تعمیر کرده و 90 روز گارانتی می نماید.



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهتاب گفت:

    سلام خسته نباشید یخچال فریز ما مرک سوزان است الان یه چند روزی هست که قسمت یخچال خوب کار میکنه اما فریز خوب کار نمیکنه اما دیوارش سرده ولی گوشت ومرغ یخ نمیزنه خواستم راهنمای کنید اگر نیاز به تعمیر داره زحمتشو بکشید ممنون

  2. محمدرضا تقی نژاد گفت:

    سلام خسته نباشید.یخچال فریزر مجیک چیف را دوماه خریدم ولی وقتی موتورش کلرمیکنه واواپراتور شروع به کار می‌کنه از یخچال صدای زیادی غیر قابل تحملی میاد و نمایندگی میگه صدای این یخچال ها همینه.لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

  3. شایسته گفت:

    سلام خسته نباشین ۱۳ بدر ما از شما درخواست یک تعمیرکار یخچال در تهران کردیم و خواستم تشکر کنم عیب کامل برطرف شده و به راحتی یخچال فریزر سرد میشه ممنونم.

    1. ادمین گفت:

      با سلام مچکریم بابت این نظر انرژی بخشتون و انشالله در آینده باز هم بتونیم در خدمت شما باشیم.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)