×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

ارور کولر گازی گری | کد خطای کولر گازی گری

10 اردیبهشت 1398 توسط ادمین

در هنگام تولید کولر گازی سازندگان فکر همه چیز را کرده اند و خب در صورتی که هر مشکلی برای آن پیش آید با نمایان شدن ارور کولر گازی گری یا همان کد خطای کولر گازی گری می توانید به سادگی هرچه تمام تر متوجه شوید که چه مشکلی باعث شده است که کولر از کار بی افتد؟ ما در این مطلب توضیحات کاملی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

ارور کولر گازی گری

ما در این مطلی سعی می کنیم به صورت کامل اقدام به راهنمایی کامل در زمینه کد خطا و یا ارور ها کنیم و برند گری همانطور که مشخص می باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و کم تر پیش می آید که مشکلی در آن به دلیل کیفیت ساخت بالا باعث شود که کولر از کار بی افتد! البته زمانی باید اینگونه فکر کرد که به موقع اقدام به سرویس کولر گازی خود نمایید.

اگر شماهم به دنبال کد خطای کولر گازی گری هستید و می خواهید بانک ارور این کولر را داشته باشید ما در اخر این مقاله لینک دانلود دفترچه ارور های کولر گازی گری را آماده کرده ایم که با دانلود آن و نصب کردن آن بر روی موبایل خود می توانید در هر لحظه اقدام به عیب یابی کولر گازی خود کنید.

ارور کولر گازی گری چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع درصورتی که کولر شما در کارکرد خود دچار مشکل شوند و یا در بدترین حالت خاموش شوند شما واقعا نمی توانید تشخیص دهید که مشکل در کجا می باشد و همین امر باعث می شود که وقت بسیار زیادی را برای رفع عیب صرف نمایید و همچنین هزینه های بسیار بیشتری قطعا باید پرداخت کرد تا عیب شناسایی شود.

سازندگان با در نظر گرفتن این مورد اقدام به ساخت کد ارور کردند و در حال حاضر به راحتی می توان در صورتی که کولر مشکل داشته باشد با ارور کولر گازی گری متوجه شد که دقیقا مشکل در کجا هسا و به سادگی هرچه تمام اقداماتی برای رفع مشکل کرد.

اگر بخواهیم در مورد کد ارور های کولر گازی گری صحبت نماییم باید اینگونه بیان نماییم : در هنگامی که شما در قسمتی از بدن خود درد شدیدی احساس می کنید چه کاری انجام می دهید؟ قطعا دست خود را به آن محلی که دچار التهاب شده است می برید و در نهایت دقیقا می دانید که کجای بدنتان درد می کند و فورا نزد یک پزشک می روید تا معالجه شوید.

برند های دیگر : بانک ارور کولر گازی ال جی

کد خطای اسپلیت گری هم همین مورد را دارد و در هر قسمت که دچار مشکل شود با برنامه نویسی که قبلا شرکت انجام داده می توانید نسبت به کد خطایی که داده است مشکل را متوجه شوید و با مراجعه به دفترچه کد خطای کولر گازی گری مشکل را رفع نمایید و یا حداقل متوجه شوید که دقیقا کجا دچار مشکل شده است.

باید بدانید که E به معنای Eror می باشد و عدد های بعد آن به مشکل اشاره می کند و با چک کرده دفترچه کد ارور کولر گری می توانید به راحتی اقدام به رفع مشکل کنید.

نحوه نمایش ارور کولر گازی گری چگونه می باشد؟

در حال حاضر و در نسخه های بروز شده کولر های گازی دیگر از چراغ ها برای نمایش ارور ها استفاده نمی شود و در حال حاضر شرکت های سازنده با قرار دادن یک صفحه نمایشگر دیجیتالی کاملا کار را برای ما راحت تر کرده اند و آن صفحه دیجیتالی با نمایش کد خطای کولر گازی گری به راحتی راهنمایی می کند که مشکل در کجا  می باشد.

می توانید برای تعمیر کولر گازی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

در نسخه های قدیمی تر چندین نوع چراغ قرار می دادند و این چراغ ها نسبت به رنگ بندی که شده بودند ما را راهنمایی می کردند که مشکل در چیست و با چشمک زدن باید متوجه وجود مشکل می شدیم و خب کار کمی سخت تر بود اما در حال حاضر کاملا دقیق و بدون مشکل می تواند با استفاده از کد ارور کولر گری اقدام به رفع مشکل نمود.

شما عزیزان می تواند در ادامه با دانلود دفترچه کد خطای کولر گازی گری اقدام به ذخیره آن در موبایل خود کنید و در صورتی که مشکلی پیش امد با مشاهده این دفترچه می توانید به راحتی عیب را شناسایی کرده و اقدام به رفع عیب کنید و یا در صورت بزرگ بودن مشکل با تعمیرکاران این مرکز تماس بگیرید.

دفترچه کد خطای کولر گازی گری

کد خطای کولر گازی گری در واقعا همان ارور می باشد که نام آن در بین تعمیرکاران و هموطنان رواج دارد و در نهایت شما عزیزان باید بدانید که می توانید در صورتی که نتوانستید عیب را رفع نمایید با تماس با مرکز آذین سرویس اقدام به در یافت مشاوره رایگان برای حل مشکل خود اقدام نمایید.

در هنگامی که شما اقدام به خرید یک دستگاه تهویه مطبوع می کنید شرکت سازنده در کارتون دستگاه 1 یا 2 دفترچه قرار می دهد که یکی از آنها برای راهنمایی های کلی برای استفاده از دستگاه می باشد و دیگیری دفترچه کد خطای کولر گازی گری البته در صورتی که برند شما هم همین باشد می کند و کاملا کلیه ارور ها را برای شما قرار داده است.

شاید شما هم آن دفترچه را نداشته باشید و یا می خواهید نسخه الکترونیک آن را داشته باشید می توانید در آخر این مقاله اقدام به دانلود بانک ارور کولر گازی گری نمایید و در صورت داشتن سوال اقدام به پرسش از طریق نظرات نمایید.

در دفترچه ای که راجب راهنمایی های کلی قرار داده شده است در برخی از چاپ ها حتی آموزش نصب کولر گازی نیز داده شده و با مراجعه و مشاهده آن می توانید مراحل مورد نیازی که باطی طی شود تا کولر در جای خود به صورت آماده به کار نصب شود را مشاهده نمایید.

کد های خطای کولر گازی گری

ما در زیر از مهم ترین کد های خطای کولر گازی گری را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا لازم نباشد به دفترچه کد خطا مراجعه نمایید.

ارور e1 کولر اسپلیت گری

این ارور برای محافظ فشار زیاد سیستم می باشد که باید کولر را خاموش نمایید و در صورت رفع نشدن مشکل با ما تماس بگیرید.

در کل می توانید با دانلود دفترچه کدهای خطای کولر گازی گری تمامی مشکلات را متوجه شوید و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید و یا از نمایندگی آذین سرویس راهنمایی بگیرید.

دانلود دفترچه کد خطا کولر گازی گری

دانلود

لیست ارور های کولر گازی گری

ما در مطلب بالا اقدام به جمع اوری کلیه ارور ها و کد های خطا کرده ایم و شما می توانید با زدن بر روی کلمه دانلود که به صورت رنگ قرمز است اقدام به دانلود لیست ارور های کولر گازی گری کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید به صورت شبانه روزی از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مطالب پیشنهادی برای خواندن :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)