×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس و تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی گری

مرکز فوق تخصصی آذین سرویس با داشتن سالها تجربه کار در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری در تهران دارای تجربیات بسیار بالا می باشد و با ارائه خدمات بسیار مناسب مانند گارانتی 90 روزه در هر ساعت از شبانه روز آماده تعمیرات کولر گازی شما عزیزان بوده و با تخفیف های بسیار ویژه به دنبال رضایت شما عزیزان در رابطه با تعمیرات کولر گازی گری بوده و در صورت خرابی کولر در مدت گارانتی به صورت رایگان یک تعمیرکار در محل شما عزیزان اعزام می نماید.

درخواست تعمرکار کولر گازی گری

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی گری

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری

نمایندگی آذین سرویس با ارائه خدمات شبانه روزی در هفت روز هفته آماده ثبت درخواست های شما شهروندان گرامی در زمینه های نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری بوده و در صورت حضور شما عزیزان در محل مورد نظر یک تعمیرکار در کم تر از 30 دقیقه در محل شما حاضر می شود و اقدام به برسی اولیه کولر گازی و پس از عیب یابی کامل هزینه های احتمالی را پس از هماهنگی با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری به شما اعلام می کند و پس از ارائه تخفیف اقدام به رفع ایرادات احتمالی کولر در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر استان تهران می کند.

تعمیرات کولر گازی گری در تهران

تعمیرات کولر گازی گری در تهران

استان تهران دارای بیش از 600 نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری می باشد و خب نیمی از این نمایندگی ها بدون مجوز می باشند و به هیچ عنوان نمی توان به انها استناد نمود چراکه اصلا مشخص نیست که آنها چند سال تجربه کار دارند و یا خدمات آنها چگونه ارائه می شود و ایا پاسخگوی مشتریان در هر ساعت می باشند ؟ به یاد داشته باشید که کولر گازی بسیار قطعات حساس دارد و نباید به هیچ عنوان به تعمیرکار های تازه وارد اعتماد نمود و واقعا از کجا می توان تشخیص داد که فنی کار دارای چقدر تجربه می باشد؟ یکی از مزیت های کار کردن با مراکزی مانند نمایندگی کولر گازی گری آذین سرویس باید بدانید که کلیه کارکنان این مجموعه دارای بیش از 5 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات کولر گازی گری در تهران می باشند و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات خود با ابزار الات بسیار بروز خود می باشند و همچنین کار خود را گارانتی نمایند.

تعمیرکار کولر گازی گری

تعمیرکار کولر گازی گری

آیا می دانید که نمایندگی آذین سرویس با داشتن بیش از 150 تعمیرکار کولر گازی گری توانسته است به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری در سال 1397 انتخاب شود ؟ البته این مرکز در سال 1396 نیز رتبه یک را کسب نمود و به یکی از مراکز بسیار با کیفیت و قیمت بسیار مناسب شناخته شد و در حال حاضر با روزانه انجام بیش از 350 مورد در زمینه لوازم خانگی در سراسر تهران در خدمت شما عزیزان می باشیم. یکی از مهم ترین عواملی که کلیه مشتریان عزیز باید در نظر داشته باشند در رابطه با سابقه کاری تعمیرکار کولر گازی گری می باشد که باید بدانید در صورتی که تعمیرکار از تجربیات مناسبی برخوردار نباشد احتمال درست نشدن کولر گازی و حتی سوختن آن وجود دارد و یا به طور معمول تایم بسیار زیادی طول می کشد تا تعمیرکار بتواند به صورت کامل اقدام به عیب یابی کولر گازی کرده و در نهایت مشکل را با دقت هرچه تمام تر حل کند.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی گری

تعمیرگاه مجاز کولر گازی گری

در سال های اخیر مراکز زیادی در استان تهران تاسیس شد که حدودا 50 درصد از این نمایندگی ها بدون مجوز می باشند ولی خود را یک تعمیرگاه مجاز کولر گازی گری می نماند و واقعا شما شهروندان عزیز نمی توانید صحت حرف های این مراکز را متوجه شوید. اما بایدب دانید که ما در نمایندگی آذین سرویس با داشتن بیش از 10 سال سابقه کار و حضور فعال در سراسر تهران می توانیم در هر ساعت از شبانه روز اقدام به ارائه خدمات به شما عزیزان کنیم و یک تعمیرکار کولر گازی گری در محل شما اعزام نماییم. شما می توانید از تعمیرکاران این مرکز بخواهید که مجوز های فعالیت خود را و همچنین مدارک و مجوز این مرکز را از انها بخواهید چراکه همیشه یک نسخه کپی از مجوز های خود را برای اعتماد هرچه بیشتر شما عزیزان همراه تعمیرکاران ارسال می نماییم و البته باید بدانید که شعبه اصلی ما حدودا 10 سال در یک مکان فعالیت می کند.

نمایندگی کولر گازی گری

نمایندگی کولر گازی گری

نمایندگی کولر گازی گری با داشتن سالها تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری در هر ساعت از شبانه روز می تواند به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان باشد و خدمات بسیار باکیفیتی را به شما ارائه کند و البته باید بدانید که نمایندگی کولر گازی گری اقدام به گارانتی 90 روزه پس از تعمیرات می کند و همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعات کولر گازی باشد این مرکز با واردات مستقیم قطعات کولر گازی این تضمین را به شما عزیزان می دهد که قطعه استفاده شده در این مرکز اصلی بوده و برای اعتماد شما شهروندان اقدام به 3 ماه گارانتی برای قطعات نصب شده می کند. ما در نمایندگی کولر گازی گری به صورت شبانه روزی در استان تهران فعالیت شبانه روزی داریم و حتی در روز های تعطیل نیز آماده ثبت درخواست های شما عزیزان در سراسر تهران می باشیم و اقدام به تخفیف های مناسب می نماییم.

نوشته شده در : 2 تیر 1398 توسط: ادمین

تعمیر کولر گازی گری در تهران

در سال های اخیر و با فراگیری هرچه بیشتر کولر گازی در کلیه استان های کشور حتی در مناطقی با آب و هوای متوسط و رو به خنک نیاز های مشتریان به خدمات پس از فروش بیشتر و بیشتر شد و در حال حاضر می توان گفت که حدودا 70 درصد از منازل مجهز به این نوع کولر گازی شده اند و قطعا باید در چنین مواردی نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در تهران که جمعیت بسیار زیادی را دارد بیشتر شود.

ما برای این که بتوانیم بخشی از مشکلات را حل نماییم در سال 1394 با تصمیم به گسترده کردن خدمات خود در سراسر تهران اقدام به تاسیس شعبه های دیگر در هرمنطقه نمودیم و در حال حاضر با داشتن بیش از 140 تعمیرکار در نمایندگی کولر گازی گری در تهران به صورت شبانه روزی و در کلیه مناطق ان فعالیت داریم و به عنوان تخصصی ترین تعمیرگاه مجاز کولر گازی شناخته شده ایم.

شماره تلفن تعمیرگاه کولر گازی گری در تهران : 2803982 0912 و یا 77612939 021

در سال های گذشته بسیاری از شهروندان نمی دانستند که قطعات نیز قابل تعمیر می باشند و همین باعث می شد که مراکز غیر مجازی که بدون مجوز از اتحادیه در حال فعالیت می باشند بتوانند درامد های خود را چندین برابر کنند و باعث مشکلات زیادی برای مشتریان شوند که با تاسیس نمایندگی آذین سرویس و با کمک شما عزیزان و اعتماد شما توانستیم دست این مراکز را کوتاه نماییم.

سرویس کولر گازی گری

با انجام به موقع و سرویس کولر گازی گری می توانید سلامت کولر خود را به مدت یکسال گارانتی نمایید و ما به شما تضمین می دهیم در صورتی که نوسانات برق باعث خرابی کولر نشود! با سرویس آن تا یکسال به هیچ عنوان قطعات به مشکل نخواهند خورد تا سال دیگر با سرویس مجدد کولر گازی یکسال دیگر بدون مشکل می توان از کولر استفاده نمود.

سرویس کولر گازی گری

در سال های گذشته کم تر کسی کلمه سرویس کولر گازی را شنیده بود و واقعا نمی دانست که منظور از این کلمه چیست و حتی کسی این موضوع را جدی نمی گرفت تا این که ما توانستیم با صرف هزینه و انرژی به مدت یکسال اقدام به اطلاع رسانی گسترده در استان تهران و همچنین با کمک تبلیغات در سایتا به شهروندان عزیز درباره مزیت های شستشوی کولر گازی گری صحبت نماییم تا همه عزیزان این مورد را جدی بگیرند.

پس از اطلاع رسانی های گسترده کم کم شهروندان از این موضوع استقبال کردند و در حال حاضر روزانه بیش از 150 تماس برای سرویس کولر گازی گری با نمایندگی آذین سرویس صحبت می نمایند و البته خدمات ما نیز بسیار خوب می باشد به طور مثال در هنگام سرویس کولر شما گارانتی می باشد و در صورت هرگونه اتفاق به صورت رایگان رفع عیب خواهد شد.

مزیت های سرویس کولر گازی گری چیست ؟

  • شستشوی کولر گازی گری و تمیز کردن کامل کمپرسور و پنل داخلی
  • افزایش قدرت پرتاب باد حتی در برخی موارد 2 برابر شدن باد تولید شده
  • برسی کامل کمپرسور برسی ایمنی دستگاه به صورت کامل
  • کاهش بسیار چشمگیر مصرف برق کولر گازی تا دو برابر قبل
  • تست شارژ گاز کولر گازی و پرکردن آن در صورت خالی بودن
  • و…

همانطور که متوجه شدید نکات بالا تنها بخشی از مزیت های سرویس کولر گازی گری می باشد و باید بدانید که هزینه انجام اینکار بسیار مناسب می باشد و آذین سرویس تخفیف های خوبی را برای رضایت مشتریان خود در نظر میگیرد! پس همین الان اقدام نمایید.

این مرکز به صورت تخصصی در سراسر استان تهران آماده ثبت درخواست های شما عزیزان و سپس اعزام سرویس کار کولر گازی در کم ترین زمان ممکن می باشد و تنها به مدت 30 دقیقه اقدام به شستشوی کولر نماید و در نهایت پس از راه اندازی آن و تست سلامت دستگاه را به شما تحویل دهد.

چرا باید سرویس کولر گازی گری را به ما بسپارید ؟

ما در نمایندگی کولر گازی گری اقدام به ارائه خدمات کامل این برند می کنیم و حتی قطعات آن را نیز در مراکز خود به صورت مستقیم وارد می کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز مشتریان به قطعه مورد نظرشان آن را خودمان به دستشان برسانیم و در کم ترین زمان ممکن بتوانیم کار را حل نماییم.

در سال های گذشته سرویس کولر گازی گری و همچنین تعمیرات کولر گازی گری در این مرکز بسیار کم انجام می شد اما با استخدام حجم عظیمی از تعمیرکاران با سابقه توانستیم کلیه برند ها را برای شستشوی کولر گازی تحت پوشش خود قرار دهیم.

در حال حاضر با وجود تحریم های اقتصادی علیه کشور عزیزمان و محدود شدن واردات قطعات باید نسبت به گذشته بسیار بیشتر به سلامت کولر خود اهمیت دهید چراکه در صورتی که قطعه ای خراب شود شاید نتوانید به سادگی گذشته آن را یافت نمایید و ما نیز در این نمایندگی مشکلاتی را دارا می باشیم و توصیه ما رسیدگی به کولر گازی می باشد تا از خرابی های احتمالی جلوگیری شود.

نصب کولر گازی گری

نصب کولر گازی گری در تهران توسط بیش از 50 نصاب ما انجام می شود و پس از آن به مدت 3 ماه گارانتی خدمات نصب به شما عزیزان داده می شود که خیالتان بابت اتصالات و لوله های توکار راحت باشد و از استاندارد بودن نصب مطمئن شوید. درصورتی که در این مدت سه ماهه هرمشکلی برای کولر به وجود آید ما به صورت کامل پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

نصب کولر گازی گری باید همواره به درستی انجام شود و در صورتی که نصاب کولر گازی گری نتواند به خوبی اقدام به نصب کند باید بدانید که به زودی ضرر خواهید کرد و مجبور می شوید هزینه های بسیار زیادی را صرف نمایید تا مشکلات را برطرف نمایید.

ما به عنوان تخصصی ترین مرکز نصب کولر گازی گری در تهران می توانیم با قیمت بسیار مناسب اقدام به نصب دستگاه تهویه مطبوع شما عزیزان کنیم و برای کار انجام داده شده گارانتی 90 روزه به مشتریان خود در نظر بگیریم.

سایت سازنده کولر گازی Gree

شماره تلفن نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری در تهران : 2803982 0912 و یا 77612939 021



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)