×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نحوه ریست کردن کولر گازی

28 مرداد 1398 توسط

اگر تنظیمات کولر گازی به هر نحوی دچار مشکل شد که به طریق عادی نتوان نسبت به حل آن اقدام کرد، با آموزش های اولیه می توان نسبت به نحوه ریست کردن کولر گازی اقدام نمود.
کولر گازی یکی از تجهیزات پرمصرف در زندگی امروزه می باشد که در اکثر خانه ها موجود است و استفاده زیادی به عنوان سیستم سرمایشی از آن می شود.
این نوع کولر مانند سایر وسایل برقی ممکن است به دلایل مختلف از تنظیمات اولیه خارج شده و دچار مشکل شود، براین اساس ریست کردن کولر گازی می تواند به عنوان یک راهکار معرفی گردد.

مطالب پیشنهادی : سرویس کولر گازی در تهران با قیمت مناسب

توجه به اینکه ریست کردن کولر گازی نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط طبق راهنمایی انجام شود ضرورت امر است.

آموزش کامل نحوه ریست کردن کولر گازی

در صورتی که کولر گازی دچار تغییر در تنظیمات شده باشد می تواند تنظیمات آن را ریست کرد تا به تنظیمات اولیه برگردد و سپس طبق میل و درخواست خود نسبت به تنظیم آن اقدام نمود.
بهترین راهکار برای ریست کردن کولر گازی این است که شما برق کولر را قطع کنید و از ورودی جریان جدا کنید، سپس باتری ریموت را به مدت 15-20 دقیه جدا کنید و سپس دوباره به آن وصل کنید. اینکار باعث می شود تنظیمات ریموت کنترل کولر گازی به حالت اول برگردد.
همچنین می توان نسبت به ریست کردن کولر گازی با توجه به توضیحات دفترچه راهنمای آن اقدام کرد.
تا اگر اختلالی در روند کار به وجود آمد، از طریق نمایندگی های مجاز اقدام نمود که در جهت تکمیل ریست کردن کولر گازی اقدام شود.
اگر بعد از انجام اینکار به مشکل خوردید می توانید از یک تعمیرکار کولر گازی کمک بگیرید.

ریست کردن کولر گازی

ریست کردن کولرگازی چگونه است ؟

فرآیند ریست کردن کولر گازی عملی است که نیاز به تخصص چندانی در این مورد ندارد، و صرفا عمل به دستورالعمل های لازم در آن کفایت می کند.
باید در نظر گرفت که تنظیم کردن کولر گازی به تنظیمات کارخانه، مانند سایر وسایل برقی دیگر نیازمند رعایت نکات قابل توجه در این زمینه است.

از آنجا که در این زمینه تعمیرات لوازم خانگی گامی نو در عرصه مشتری مداری محسوب می شود می توان اعتماد مشتری را در خصوص تعمیر انواع لوازم الکتریکی مطابق با استانداردهای لازم، جلب نمود.
همچنین مشاوران تخصصی آذین سرویس در جهت مشاوره به منظور رفع مشکل در و تا حد امکان بدون نیاز به حضور تعمیر کار در محل مورد نظر اقدام می کنند.
این امر باعث می شود، اعتماد سازی بین مشتریان افزایش ساید.

نحوه ریستارت کولر گازی

در بالا آموزش ریستارت کولر گازی را به صورت کامل برای شما عزیزان توضیح دادیم اما واقعا در چه زمانی نیاز می باشد که اینکار را انجام دهیم؟ آیا با انجام این کار خطری برای خرابی و به مشکل خوردن قطعات پیشبینی می شود؟ در ادامه همراه ما باشید.

دربرخی از موارد شده است که پس از این که کولر را می خواهید خاموش کنید اتفاقاتی مانند خاموش نشدن می افتد و یا اقدام به کاهش دما می کنید اما درجه ها در اسپلیت کاهش پیدا نمی کنند و در کل متوجه می شوید که به اصطلاح دستگاه هنگ و یا گیر کرده است. البته نگران نباید بود چراکه سازندگان فکر این مورد را کرده اند و راهی برای ریست کردن تنظیمات به حالت کارخانه گذاشته اند که باعث می شود کولر و برد آن نفس تازه ای بگیرند و حافظه آن ریستارت شود.

البته باید در نظر داشته باشبد : نحوه ریست کردن تنظیمات کولر گازی همیشه لازم نخواهد بود شما با راه های ساده تری می توانید که اقدام به ریستارت کولر گازی خود کنید اما چگونه ؟ شما عزیزتم بهتر است که کولر را از برق بکشید به طوری که در مدار آن هیچ جریان الکتریکی وجود نداشته باشد و پس از اینکار و مطمئن شدن از نداشتن برق در کولر اسپلیت خود اقدام به خارج کردن باتری ها نمایید پس از گذشت حدودا 10 دقیقه اقدام به وصل کردن باتری ها نمایید و پس از آن کولر را به برق متصل نمایید متوجه می شوید که تنظیمات ریست شده است و مجدد باید آن را تنظیم کنید.

لازم است بدانید که تنظیم کولر کاری بسیار ساده می باشد و حتی در صورتی که هیچ علمی در رابطه با تنظیم کولر گازی نداید با چند بار کار کردن با ریموت کاملا متوجه حالت های تنظیمات خواهید شد و اصلا نگران نباشید با ریست کردن کولر گازی هیچ اتفاقی نمی افتد و هیچگونه خرابی کولر شما را تهدید نخواهد کرد.

البته می توانید که پس از ریستارت کولر گازی و در صورتی ماهر نبودن در انجام کار و یا هر علت دیگر در قسمت نظرات عکس ریموت را برای ما ارسال نمایید تا به صورت کامل آن را برای شما عزیزان شرح دهیم و به صورت فارسی به توانید گذینه ها را یاد بگیرید و دیگر مشکلات به اینگونه برای شما سخت نباشد.

جالب است بدانید که ما راه حل بسیار بهتری را برای شما عزیزان سراغ داریم! همانطور که می دانید پس از خریداری کولر در داخل جعبه آن کاغذ راهنمایی استفاده از دستگاه قرار داده شده است که به صورت کامل البته با زبان انگلیسی شرحی از تنظیمات ریموت داده شده است و شما می توانید در ترنسلیت گوگل تک تک گذینه ها را ترجمه نمایید و به اینگونه با متوجه شدن معنای فارسی آن می توانید به درستی اقدام به تنظیم کردن کولر گازی نمایید.

در هر ساعت از شبانه روز در این زمینه می توانید سوالات خود را از تیم پشتیبانی آذین سرویس بپرسید و از خدمات مشاوره ای ما که به صورت رایگان می باشد بهرمند شوید.

دکمه ریست در کولر گازی چیست؟

یکی از قابلیت هایی که در همه کولر های گازی می توان یافت دقبقا دکمه ریست می باشند که بر روی ریموت کنترل ها قرار دارد و در برخی از کولر های حال حاضر دکمه ریست بر روی خود دستگاه و جود دارد که اقدام به ریست تنظیمات برد می کند.

در برخی از مواقع در صورتی که کولر به درستی کار نمی کند و حتی تنظیمات آن نیز دیگر قابلیت تنظیم نخواهند داشت که برای رفع این مشکل با انجام اقدامات بالا و ریست کولر گازی مشکل رفع می شود.

پیشنهاد می شود بخوانید :



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)