×

ثبت درخواست تعمیر فوری

سرویس کولر گازی

به سرویسکاران ما برای سرویس کولر گازی اعتماد کنید

درصورت نیاز به سرویس کولر گازی بدون هیچ نگرانی می توانید به سرویسکار ما در سراسر تهران اعتماد کنید و با قیمت مناسب خدمات با کیفیت دریافت نمایید! آذین سرویس با بیش از 10 سال سابقه همراه شماست.

درخواست سرویس کولر گازی به صورت آنلاین

و یا با شماره ۰۹۱۲۲۸۰۳۹۸۲ تماس بگیرید

سرویس کولر گازی با سرویسکار با تجربه

نمایندگی سرویس کولر گازی در تهران با قیمت عالی

نمایندگی آذین سرویس برای سرویس کولر گازی حدودا دارای 70 سرویسکار بوده و کلیه متخصصانی که در این مرکز در حال فعالیت هستند دارای مجوز های لازم بوده و بیش از نیمی از این سرویسکاران دارای 6 سال سابقه در این مرکز می باشند! ما همواره به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان داشته باشیم.

شستشو و سرویس کولر گازی

شستشو و سرویس کولر گازی

با گرم شدن تدریجی دمای هوا کم کم مردم به سمت راه اندازی کولر گازی برای خنک نگه داشتن محیطی که در آن قرار دارند هستند و البته این را باید بدانیم که هر دستگاه لوازم خانگی نیز نیاز به سرویس و نگهداری دارند تا بتوانیم از آنها بهترین عملکرد را بگیریم و اگر به این نکته مهم در شروع فصل تایستان توجه نشود قطعا با مشکل رو به رو شده و باید انتظار خراب شدن لوازم خانگی را داشته باشیم. کولر گازی نیز نیاز به سرویس دارد و به صورت دوره ای و هرسال حداقل یکبار باید انجام شود . این مرکز برای شستشوی کولر گازی بهترین راهکار ها را دارد تا تمامی لوازم داخلی آن نیز تمیز شود و شما می توانید برای شستشو و سرویس کولر گازی خود به ما اعتماد نمایید.

سرویس کولر گازی اسپیلت

سرویس کولر گازی اسپیلت

یکی از بهترین روش خنک کردن محیط منزل و یا محل کار استفاده از کولر گازی اسپلیت می باشد و قطعا افرادی که از این دستگاه سرمایشی استفاده می کنند دیگر مشکل گرم شدن دفتر محل کار خود و یا محل زندگی را ندارند و ما هم توصیه می کنیم که افرادی که هنوز برای خرید این دستگاه اقدام نکردند حتما این کار را انجام دهند و اصلا نگران سرویس کولر گازی اسپیلت خود در محل و منزل نباشند و مهم تر از آن دیگر نگران قبض برق نباشند! در حال حاضر کولر های کم مصرف به کمک شما عزیزان آمده است که می توانید با خیال راحت مدت زمان طولانی از کولر استفاده نمایید و اصلا نگران هزینه های سرویس آن با وجود این مرکز نباشند.

استعلام هزینه سرویس کولر گازی

هزینه سرویس کولر گازی

قطعا قبل از انجام هر کاری برای هر شهروندی دانستن قیمت بسیار مهم است و خب ما در این مرکز با تمام وجود در تلاش هستیم تا علاوه بر قیمت های مناسب برای مشتریان بهترین سرویسکار کولر گازی را در محل مشتری اعزام کنیم و در استان تهران در کلیه مناطق حضوری فعال و پر رنگ با سرویسکاران ماهر و با تجربه دارا هستیم. ما به شما این اطمینان را می دهیم که قیمت های مصوب این مرکز نسبت به دیگر نمایندگی ها پایین تر بوده و همچنین ما در فصل تابستان هر ماه تخفیف های بسیار متنوعی را برای مشتریان خود در نظر داریم تا بتوانیم رضایت این عزیزان را همیشه همراه خود داشته باشیم! کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

با تجربه ترین سرویسکار کولر گازی

سرویسکار کولر گازی

در این مرکز تخصصی کلیه نیرو های استخدام شده در این مرکز حدود ۵ سال سابقه فعالیت دارند و قبل از ان حدود ۵ سال نیز خود سابقه کار در این زمینه داشته اند و ما پس از جذب سرویسکار کولر گازی در تهران اقدام به راه اندازی دوره های اموزشی برای این تکنسین با تجربه کردیم تا بتوانیم به طور کاملا تخصصی برای سرویس کولر اسپیلت همراه شما عزیزان باشیم. کلیه سرویسکاران ما دارای مجوز های قانونی از مراجع انتظامی و همچنین دارای مدرک فنی حرفه ای برای خدمات کولر گازی می باشند و در صورت نیاز می توانید این مدارک را از سرویسکار بخواهید تا به شما آن را ارائه کند.

نوشته شده در : 7 شهریور 1398 توسط: ادمین

به نمایندگی سرویس کولر گازی اعتماد کنید

سرویس کولر گازی

مرکز تخصصی سرویس کولر اسپیلت در حال حاضر حدودا 11 سال از زمان تاسیس آن می گذرد و در این چند سال همیشه سعی بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات برای مشتریان داشته ایم. ما در حال حاضر یکی از با سابقه ترین مراکزی هستیم که در سراسر تهران فعالیت داشته و در چند سال اخیر رتبه یک در بین دیگر مراکز را برای خود داشته ایم. توجه داشته باشید که می توانید از این مرکز مجوز های فعالیت رسمی را بخواهید! چراکه تنها مرکز دارای مجوز فعالیت قانونی می باشیم و ما در نمایندگی سرویس کولر گازی در تهران و کلیه مناطق موجود به صورت شبانه روزی آماده خدمات سرویس کولر می باشیم.

  • داشتن سرویسکار کولر گازی در تهران با مجوز فعالیت
  • قیمت های بسیار عالی و شروع از 80 هزار تومان
  • تخفیف های ماهانه و تخفیف های سالیانه برای مشتریان ثابت
  • حضور سرویس کار در کم تر از 30 دقیقه در محل مورد نظر
  • امکان هماهنگی روز و ساعت مراجعه سرویس کار در محل
  • شستشوی کولر گازی با بهترین متد روز در آذین سرویس

مدت زمان سرویس کولر گازی چقدر است؟

برای خیلی از مشتریان ما این سوال پیش می اید که چگونه متوجه شویم که اسپیلت باید سرویس شود و خب بهتر است چه موقع ای این کار را انجام دهیم؟ ما به همه این عزیزان توصیه کرده ایم که مدت زمان سرویس کولر گازی بهتر است حداقل سالی یکبار باشد و خب دلایل بسیار متنوعی را برای این توصیه دارا هستیم.

مطالب مفید دیگر : تعمیر کولر گازی

در فصل گرما و در حین کار کولر مشکلی ندارد و اما در فصل های خاموشی کولر به دلیل سردی هوا کم کم گرد و خاک وارد کولر شده و اگر اقدام به شستشوی کولر گازی نکنیم موقع استفاده از کولر فشار زیادی را تحمل خواهد کرد. از دیگر عواملی که می توانیم به ان اشاره داشته باشیم برسی کامل کولر می باشد تا از مشکلات احتمالی و حتی اتصالی های احتمالی جلوگیری به عمل اوریم. یاداور می شویم در صورت رعایت نکاتی که گفته شد می توانید توان و قدرت کولر خود را بالا نگه دارید و پرتاب باد آن را تقویت کنید.

مزیت های سرویس کولر گازی

اگر سرویس را به طور منظم انجام دهید چندین مزیت را خواهید داشت که ما به آن اشاره می نماییم : 1- با انجام سرویس و نگهداری کولر گازی اسپیلت می توانید مصرف برق را پایین نگه داشته و از قبض هایی با مبلغ بالا جلوگیری نمایید. 2- با انجام به موقع سرویس می توانید طول عمر کولر را چندین برابر نمایید. 3- یکی دیگر از عوامل مهم قدرت خنک کنندگی بالا می باشد که با انجام سرویس به موقع قدرت باد نیز بیشتر می شود.

مطالب مفید دیگر : نصب کولر گازی

اگر کولر به درستی محیط را خنک نمی کند و یا دچار مشکل در قدرت پرتاب باد شده است باید بدانید اولین کاری که باید انجام دهیم اقدام به سرویس کولر گازی می باشد که در تهران ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما هستیم. برای انجام  کار سرویسکار کولر گازی ما در تهران با قیمت بسیار مناسب این کار را انجام می دهد و یا برای تعمیرات کولر گازی نیز ما جزو برترین مراکز معتبر می باشیم.

ارتباط شستشوی کندانسور کولر گازی در بالا بردن بازدهی چیست؟

یکی از بهترین کار هایی که می توان انجام داد و مهم است که رهساله انجام شود و مزیت های بسیار خوب و مناسبی دارد شستشوی کندانسور کولر گازی است اما چرا؟ یکی از مهم ترین دلایلی که وجود دارد کاهش شدید مصرف برق می باشد! از دیگر عواملی که بسیار مهم است داشتن سرمای بسیار عالی و قدرت پرتاب بسیار مناسب است. به طور مثال ما اقدام به شستشو کویل و یا تمیز کردن جعبه برق و کلیه قطعاتی که در آن قرار دارد را انجام می دهیم. توصیه ما به شما این است که شستشوی کندانسور را جدی بگیرید تا بتوانید سالیان طولانی بدون نقص از کولر خود سرمای مناسب را دریافت نمایید.

در شرایط کنونی و اوضاع اقتصادی نابسامان شهروندان عزیزمان نمایندگی آذین سرویس به هیچ عنوان تعرفه های خود را افزایش نداده است و شما عزیزان برای سرویس کولر گازی در سراسر تهران با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به سایر مراکز می توانید با این مرکز همکاری نمایید. سرویسکار کولر گازی در این مرکز که حدود 50 نفر می باشند دارای بیش از ۵ سال سابقه کار و همچنین دارای اخلاق حرفه ای و منصف می باشند و ما به شما تضمین می دهیم که قیمت و کیفیت این مرکز با هیچ یک از مراکز دیگر قابل مقایسه نیست چراکه برای نمایندگی آذین مشتریان بسیار ارزشمند و مهم می باشند.

سرویس کولر گازی چه اهمیتی دارد؟

اگر می خواهید دارای یک کولر گازی با طول عمر بسیار مناسب باشید لازم است تا یکسری موارد را رعایت کنید و این موارد درصورت رعایت شدن حتی تا چندین سال از خرابی قطعه جلوگیری می کنند و بیشتر خرابی های کولر برای فراموش کردن سرویس کولر گازی است.

درصورتی که شما قبل از شروع فصل تابستان و گرما به سرویسکار کولر گازی مراجعه کنید تا برای شستشوی کولر گازی به محل شما حضور پیدا کند کاری بسیار مهم و خوبی را کرده اید اما چرا؟ پس از پایان فصل تابستان و خنک شدن تدریجی هوا کم کم کولر ها از مدار خارج شده و تا پایان فصل سرد سال عملا روشن نمی شوند و این یکی از مواردی است که گرد و خاک به داخل اسپلیت و موتور کولر گازی رفته و درصورت توجه نکردن به آن کولر فشار بیشتری را متحمل شده و مصرف برق را بالا می برد.

اگر اقدام به شستشوی کولر گازی نکنیم رفته رفته کارایی ان کم می شود و حتی روی پرتاب باد و قدرت کولر تاثیر گذار است و همچنین سرمای کم تری را تولید می کند! همه این موارد را در نظر بگیرید و درصورت توجه نکردن به آن باید بدانید که به مرور زمان و در حالی که به دلیل خاکی که در موتور کولر و همچنین خود اسپلیت نشسته است کولر فشار زیادی را به دلیل نداشتن گردش هوای مناسب و… از کار می افتد و خرج بسیار سنگینی را برای صاحب خانه باقی می گذارد.

سرویس کولر گازی هرچند مدت یک بار باید باشد؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟ در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار شستشوی کولر کافی است اما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از خنک کننده ابتدا سرویسکار کولر گازی را فراخوانید و پس از انجام موارد شستشو می توانید با خیال راحت سرمای خوبی را از کولر خود دریافت نمایید.

انجام به موقع سرویس می تواند در پایین آوردن مصرف برق موتور کولر گازی موثر باشد و شما با یکبار امتحان متوجه تاثیر خوب این عمل باشید. ما در مرکز آذین سرویس دارای بهترین تکنسین سرویس می باشیم و در کلیه مناطق تهران آماده ارائه خدمات هستیم.

سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در تهران به صورت فوق تخصصی انجام می شود و جالب است بدانید که این مرکز با داشتن بیش از 50 سرویسکار ماهر همواره در تلاش است تا جزو یکی از بهترین مراکز خدمات پس از فروش نیز باشد.

ما به عنوان یک مرکز معتبر در تلاش هستیم که خدمات خود را به نحو احسنت انجام دهیم و کلیه مشتریان ما تا کنون حتی یک شکایت از نحوه کار نداشته اند و همین امر باعث محبوبیت ما در بین مردم شده است.

شما هم می توانید نظرات خود را درباره سرویس کار کولر گازی این مرکز مطرح کنید و درصورت پیشنهاد ما از شما استقبال می نماییم.

در صورت داشتن هرگونه سوال از سرویس کار کولر گازی در تهران می توانید با شماره های 77612939 021 تماس بگیرید و از خدمات بسیار مناسب و با کیفیت آذین سرویس استفاده کنید.

سرویس پنل داخلی کولر اسپلیت

پنل داخلی کولر اسپلیت باید در موقع استفاده از آن تمیز باشد به خاطر دلایلی که در پایین به شما عزیزان خواهیم گفت و نکته ای مهم که باید بدانید در رابطه با پنل داخلی کولر اسپلیت این است که در صورت تمیز بودن آن قدرت پرتاب باد افزایش پیدا می کند و همچنین در برخی موارد دیده شده است که مصرف برق به خاطر فشار بر کمپرسور کولر گازی به خاطر این مورد بالا رفته است.

در صورت داشتن سوال در زمینه سرویس می توانید با مرکز آذین سرویس به صورت تمام وقت در تمام روز های هفته اقدام نمایید و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را در زمینه سرویس پنل داخلی اسپلیت بگیرید.

به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم در صورتی که در یکی از منطقه های تهران ساکن هستید تنها یک بار با این مرکز کار کنید تا متوجه کیفیت سرویس کار اسپلیت ما به صورت کامل شوید.

سرویس کولر گازی در محل

نمایندگی آذین سرویس با سابقه طولانی مدت خود توانسته است هرساله قبل از شروع فصل گرما و تا پایان این فصل مشتریان زیادی را در زمینه سرویس راه اندازی نماید و البته همیشه یکی از مزیت های بسیار خوب این نمایندگی قیمت های تمام شده اش می باشد و حتی در برخی از ماه های سال وقتی که برای سرویس کولر گازی در محل حضور پیدا می کند قیمت تمام شده برای مشتری 100 هزار تومان بیشتر نمی شود و این یکی از پلن های این مجموعه برای رضایت شما می باشد.

شستشوی کولر گازی قطعا کاری بسیار سخت و نیازمند حوصله بسیار زیاد و همچنین تجربه بالا است که کلیه سرویس کاران ما دارای بیش از 7 سال سابقه کار در این زمینه می باشند و خب این سابقه برای آن مهم است که یک فنی کار بتواند به صورت کامل اقدام به شستشوی کولر گازی نماید و همچنین تفاوت یک فرد فنی با یک فرد تازه کار حتی در نحوه شستشو می باشد و شاید نتواند یک فرد تازه کار به صورت کامل اقدام به باز کردن قسمت هایی که بسیار مهم است تا تمیز شود کند.

ما به عنوان یک نمایندگی مجاز در محل می توانیم در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در این زمینه باشیم و باید بدانید که این مرکز در ساعت اداری و غیر اداری یعنی از ساعت 7 صبح الی ساعت 20 می تواند برای سرویس کردن کولر گازی شما اقدام نماییم.

نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی

بسیار مهم می باشد که کلیه مراکز از نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تبعیت نمایند و مطابق با قانون هر مرکزی که حتی 1 درصد قیمت های خود را از چیزی که اتحادیه مشخص کرده است بیشتر کند دقیقا هزینه های مشتری بازگردانده می شود و حتی برای درس عبرت مراکز چندین روز از کارکردن آنها جلوگیری به عمل می آید.

ما در این مرکز علاوه بر رعایت تعرفه های اقدام به گذاشتن طرح های تخفیفی به صورت ماهیانه برای مشتریان خود کرده ایم و در برخی از فصل ها که حجم کار کمی کمتر می باشد و فرصت مناسبی است که خدمات را گسترده نماییم تا 30 درصد تخفیف برای مشتری در نظر می گیریم پس حتما کار های خود را با عجله و منتهی به آخر فصل سرما نندازید.

هرگونه سوال را می توانید از ما بپرسید و ما با شماره تلفن های زیر به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان می باشیم و با قیمت و هزینه بسیار مناسب اقدام به شستشو و سرویس کولر گازی در محل می کنیم.

مزیت های سرویس کولر گازی چیست؟

باید بدانید انجام این کار به صورت سالیانه عملکرد بسیار بهتری را در نهایت برای کارکرد کولر گازی در فصل های گرم سال به شما عزیزان نشان می دهد و ما در ادامه راجب کلیت و نکات مثبت انجام این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

کاهش مصرف برق

همانطور که می دانید تا اسم کولر گازی به گوش همه می خورد اولین نظری که می دهند راجب مصرف برق آن می باشد که همه فکر میکنند با نصب کولر باید در آخر ماه با قبض برق بسیار سنگین مواجه شوند و برای این فکر اشتباه از خرید آن جلوگیری می کنند و ما در ادامه به شما کاملا توضیح خواهیم داد که این فکر اشتباه است.

باید بدانید که در کولر های نسل قدیم و در زمانی که اینورتر ساخته نشده بود بله این مشکل وجود داشت و صاحبان کولر گازی باید کاملا در مصرف از کولر برنامه ریزی داشتند چراکه کولر ها بسیار پر مصرف بودند و در مواقع روشن بودن کولر کنتور برق را که می دیدیم همینطور اعداد در حال زیاد شدن بودند.

با گذشت زمان و در حال حاضر کولر های بسیار کم مصرف روانه بازار شده است به طوری که درجه مصرفی آن ها A می باشد و دیگر مانند قبل نباید از قبض های برق بترسید چراکه بسیار کم مصرف می باشند و درواقع فناوری اینورتر را دارا می باشند.

با این وجود در صورتی که اقدام به شستشوی کولر گازی نکنید باید بدانید که مصرف شما بالا خواهد رفت چراکه به مرور زمان گرد و خاک به داخل کمپرسور می رود و باعث فشار به آن می شود و در نهایت این مورد باعث افزایش توان کولر و همچنین مصرف برق خواهد شد.

بیشتر شدن قدرت پرتاب باد

یکی از عواملی که باعث کاهش قدرت پرتاب باد می شود کثیف شدن پنل داخلی و خارجی می باشد و همچنین فیلتر ها در صورتی که تعویض نگردند به خوبی نمی تواند باد قدرتمندی را از کولر داشته باشید و حتما ما توصیه می کنیم که حداقل به صورت سالیانه اقدام به شستشوی پنل داخلی و همچنین کمپرسور کنید تا از مصرف برق بسیار بالا و همچنین بازدهی پایین کولر جلوگیری نمایید.

به عبارتی دیگر با سرویس کولرگازی جان و نفس تازه ای را به اسپلیت خود می دهید و باعث عملکرد بهتر و همچنین بازدهی بیشتر خواهید شد و البته سرویس کار با برسی کولر هرگونه مشکل را برطرف خواهد کرد که احتمال می دهد در آینده باعث خرابی شود مانند آب شدن سیم ها که بسیار خطرناک می باشد.

بازدهی بیشتر

هنگامی که سرویسکار ما به محل شما می آید اقدام به برسی 0 تا 100 دستگاه تهویه مطبوع شما خواهد کرد و به عبارتی ابتدا اقدام به شستشوی کامل کمپرسور خواهد نمود که با انجام اینکار ورود و خروج هوا به راحتی انجام می شود و باعث کاهش مصرف برق شده و همچنین بازدهی بالاتر خواهد رفت.

پس از انجام مراحل بالا اقدام به باز کردن پنل داخلی کرده و کلیه فیلتر های داخل آن را شستشو می کند و همچنین با اسپری های موجود اقدام به شستشوی کامل داخل پنل می کند و اقدام به پاکسازی هرگونه گرد و خاک از داخل آن می شود و همچنین پس از انجام این کار میزان شارژ گاز کولر را مورد برسی قرار می دهد و آن را کامل می کند که در نهایت باعث بهتر شدن بازدهی و بهروری تا 50% بیشتر نسبت به قبل خواهد شد.

چرا کولر گازی به سرویس نیاز دارد؟

همان طور که می دانید اغلب لوازمی که به صورت مداوم در حال کار کردن هستند نیاز به سرویس کردن دارند ، سرویس کولر گازی نیز یکی از این موارد به شمار می آید که شما باید به آن توجه داشته باشید.

با انجام سرویس ، عملکرد کولر گازی شما بهبود می یاید و می توانید بسیار با کیفیت تر از عملکرد سیستم سرمایشی کولر گازی خود بهره مند شوید.

کولر گازی شما به صورت دوره ای می بایست توسط یک شخص کاربلد مورد بازبینی قرار بگیرد تا در صورت وجود خطرات احتمالی خرابی ، از آن پیشگیری نمود که همین امر موجب انجام صرفه جویی هایی در زمینه جلوگیری از خرابی و به هزینه افتادن برای تعمیرات و جلوگیری از تعمیرات جدی می باشد.

کولر گازی شما با کار کردن در معرض خطراتی قرار می گیرد که باید برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت کولر گازی خود حتما سرویس آن را مد نظر داشته باشید.

آیا با سرویس کولر گازی عملکرد آن بهتر می شود؟

به یاد داشته باشید رسیدگی و بررسی های لازم در سرویس صورت می گیرد و تمامی مشکلات احتمالی در کولر گازی شما در زمانی بسیار کوتاه رفع خواهد شد و دیگر مشکل جدی در سیستم سرمایشی شما وجود نخواهد داشت. پس در نتیجه به جرات می توان گفت که کولر گازی شما با سرویس کردن دارای عملکرد بهتری خواهد بود.

کولر گازی شما در اثر کار کردن ممکن است دچار گرفتگی هایی در توری های فلزی ، مسیر حرکت گاز در لوله کشی های آن ، گرفتگی منافذ شده باشد که تنها با سرویس و بررسی های لازم می توان از آن آگاه شد و رفع نمود.

گاها بر اثر عوامل مختلف کولر گازی شما در صدد آسیب پذیری هایی قرار می گیرد که تنها با بازبینی و بررسی دقیق توسط یک سرویس کار ماهر است که می توانید با رفع آن عملکرد هر چه بهتر کولر گازی خود را شاهد باشید.

حتما با انجام برخی موارد از جمله گرد و غبار زدایی ، تمیز کردن فیلترها و یا تعویض آن ها نیز می توانید شاهد برخی تغییرات  و بهبود کیفیت در سیستم سرمایشی خود باشید.

ممکن است گاها پیش آمده باشد که کولر گازی شما در یک دما بوی رطوبت داشته باشد و چیزی شبیه به بوی خاک داشته باشد ، این موضوع را می توانید بسیار سریع و راحت تنها با یک سرویس ساده با انجام گردگیری و تمیز کردن آن رفع نمایید و دیگر حالت کلافه کننده برای شما وجود نداشته باشد.

در صورت عدم توجه و جدی نگرفتن سرویس ممکن است شما متحمل هزینه های سنگین تری شوید ، به یاد داشته باشید قیمت کولر گازی بسیار بالا رفته است و هزینه عوض کردن و جایگزین کردن آن نسبتا سنگین می باشد چیزی حدود12 میلیون هزینه خرید آن می باشد.

مجموعه رسمی و معتبر ما با دارا بودن نیروهای سرویس کار بسیار خبره در زمانی کوتاه در خدمت شما حاضر می شوند و تمامی کارهای مربوط به سرویس و راه اندازی کولر گازی شما را با دقت فراوان انجام می دهند.

2803982 0912            77612939 021



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رضازاده گفت:

    سلام سرویس کار کولر گازی هستم ۵ سال سابقه دارم. میخواستم بدونم استخدام ندارین؟

    1. ادمین گفت:

      با عرض سلام و درود خدمت همکار گرامی در حال حاضر تکنیسین ما تکمیل بوده و در صورت نیاز احتمالا اواخر شهریور طی یک اطلائیه در سایت برای جذب سرویس کار خدمت شما اطلاع رسانی می شود.

  2. نیکدل گفت:

    سلام بنده میخواستم سرویس کولر گازی رو خودم انجام بدم آیا شدنیه؟

    1. ادمین گفت:

      با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما. بله شما می توانید با دیدن ویدئو های آموزشی که قرار داده ایم خود اقدام به ستشوی کولر گازی کنید اما بهتر است یک کارشناس این کار را انجام دهد چراکه احتمال دارد شستشو باعث اتصالی شود و شما نتوانید تشخیص دهد.

  3. reza گفت:

    ممنون از سایت و مطالب خوبتون.


تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)